20. Bölüm

5K 249 71
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım ve size bir haberim var hikayenin asıl yazarı serinin dördüncü kitabına başladı. Bir önceki bölümde yaptığım açıklamayı okuduysanız hızlanma kararı aldığımı görmüşsünüzdür. Ama bununla ilgili yorum yapan olmadı görüşlerinizi merak ediyorum. Neyse sözü uzattım iyi okumalar :)

Victoria

Bugün cuma, çocuklar ve ben plaja gideceğiz. Ben giyinirken onlarda alt kattaydı. Bikinimi giydim ve onun üstünede kıyafetlerimi geçirdim. Sonra da aşağı indim.

"Sonunda hazırsın." diye söylendi Calum.

"Hey kapa çeneni sadece 10 dakika sürdü." diye cevapladım.

"Neyse hadi gidelim." dedi Michael.

Hepimiz ayaklandık ve Michael'ın arabasına bindik.

Yol çok uzun değildi ve radyoda çalan şarkılara bağırarak eşlik ederek geçti. 

Plaja geldik ve hep birlikte eşyalarımızı aldı. Havluyu yerleştirdim. Tişörtümü ve şortumu çıkarıp bikiniyle kaldım. Birkaç ıslık duyunca arkamı döndüğümde bunlar çocuklardı. Kızardım ve havlumun üzerine oturdum. Telefonumu aldım ve kulaklıklarımı taktım. Güneşlenirken gözlerim kapalı müzik dinledim. 

Bir süre sonra güneşim kesilince gözlerimi açtım ve Luke'un bana baktığını gördüm.

Kulaklıkları kulağımdan çıkardım ve "Ne?" diye sordum.

"Benimle gel." dedi elini uzatırken. Elini tuttum ve beni çekti.

Tişörtümü alıp giydim. Luke elimi tutacakken elimi geri çektim.

" Luke burada okuldan birileri olabilir bunu yapamayız. Üzgünüm." dedim.

"Biliyorum sorun yok." dedi ama üzüldüğünü biliyordum.

Bir kaç marketin olduğu yere giderken onu takip ettim. Beni bir dondurmacıya götürdü.

"Hangisini istiyorsun?" diye sordu.

Dondurmalarımızı aldık ve geri yürümeye başladık.

"Günün şimdiye kadar nasıldı?" diye sordu gülümseyerek.

"Aslında oldukça harikaydı." dedim dondurmamı bitirirken.

"Acaba-" diye konuşmaya başlamışken Luke'un sözü kesildi.

"Luke geliyor musun?" diye bağırdı Calum suyun içindeyken.

Kafasını salladı " Sen geliyor musun?" 

"Hayır teşekkür ederim." dedim havluma otururken.

Luke çocuklara katıldı ve bende tişörtümü çıkarıp uzandım.

Bir süre sonra güneşim yine kapatıldı ve üstüme su damlaları düşüyordu. Gözlerimi açtım ve Michael'ın bana baktığını gördüm.

"Ne istiyorsun?" diye sordum.

Hiçbir şey söylemeden eğildi ve beni kucakladı.Ve suya yöneldi.

"Michael kahretsin!" diye bağırdım.

Sadece güldü ve koşmaya devam etti.

"Michael lütfen yapma." 

"Olmaz." dedi suda koşarken.

Çocukların yanına gitti ve beni bıraktı. Arkadan bir çift kol belimi kavrar kavramaz nefesimi tuttum arkamı döndüm tabiki Luke'tu.

"Seni öldüreceğim Clifford!" diye bağırdım.

Friends or More? // Luke Hemmings (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin