34. Bölüm

39 2 0
                                    

Yeni bir bölümle herkese merhaba. Bu bölümü en yakın ve biricik dostum olan Kübra Nur Ay'a ithaf ediyorum. Birde kitap hakkında yeni bir duyurum var. Bölümler artık haftada bir pazar günleri gece 23.59'a kadar yayımlanacaktır. Sevgilerle Merve Cengiz.

34. Bölüm

Gece gözlerini açtığında saate baktı. Saat onu çeyrek geçiyordu ve yanı başında bir kâğıda yazılı bir kâğıt buldu. Yatakta doğrulup kâğıdı eline aldı. Mirza'nın el yazısıyla yazılmış bir nottu bu. Notu okudu: Çok güzel uyuyordun seni uyandırmak istemedim. Mayıs'ı okula bırakıp işe geçeceğim. Seni seviyorum Gece'm.

Gece sırıttı ve Mirza gibi biriyle ile evli olduğu için kendini şanslı bir kadın saydı. Üzerindeki pikeyi attı ve bacaklarını yataktan sarkıtıp terliklerini giydi. Yataktan kalkıp pufun üzerindeki sabahlığını alıp giydi ve lavaboya gitti. Günlük rutin işlerini hallettikten sonra odasına geri döndü ve yatağını topladı. Odanın havalanması için pencereyi açtı. Kış gelmişti ve havalar daha fazla soğumuştu artık. Camı birkaç dakika için açık bırakıp telefonunu eline aldı. Camdan giren soğuk hava onu titremesine neden oluyordu. Gece odasından çıktı ve merdivenlerden indi. Bir taraftan da maillerini kontrol ediyordu. Salona indiğinde Sasha berjere oturmuş telefonunda bir şeylere bakıyordu bir taraftan da kahvesini içiyordu.

Sasha, ona doğru gelene Gece'yi görünce gülümsedi. "Günaydın," dedi ve ılıklaşmış kahvesini yudumladı.

Gece uyku sersemliğine ona yaklaşıp kendini koltuğa attı. Son günlerde hep uyumak istiyordu ve mide bulantıları bunu pek mümkün kılmıyordu. Gece elini kolunu kaldıracak halinin olmadığını fark etti. "Günaydın," dedi ve esnedi. "Bu sıralar kendimi çok uyuşuk hissediyorum S."

Sasha onu süzdü. Gece mide bulantılarından dolayı pek bir şey yemiyordu ve zayıflamıştı. Sasha omuz silkti. "Normal hamilesin," dedi ve Gece'nin değişen yüz ifadesine baktı. "Yine mi miden bulanıyor?"

Gece midesinin bulantısından dolayı kendini kusacak gibi hissediyordu. Başını sallayıp oturduğu yerden kalktı ve lavaboya kusmaya gitti. Sasha'da peşinden geliyordu. Gece lavaboya girip klozetin başına oturdu ve kusmaya çalıştı. Saçları hep yüzüne geliyordu. Sasha lavaboya girdi ve Gece'nin saçlarını topladı. Gece mide suyundan boğazında kötü bir tat hissetti ve doğruldu.

Sasha derin derin nefes alan Gece'ye baktı ve doğrulmasına yardım etti. "İyi misin?" Gece ağzını çalkaladı ve başını salladı. Lavabodan çıkıp koltuğa ilerledi ve koltuğa uzandı. Sasha ellerini beline koydu ve Gece'yi baktı. "İstersen seni hastaneye gidelim?"

Gece başını iki yana salladı ve sırtı üstü döndü. Elinin ayasıyla gözlerini ovuşturdu. "Halsizim," dedi ve gözlerini kapattı.

"Bir şeyler hazırlayayım mı sana?"

"Yok," diye mırıldandı Gece. "Birazdan geçer."

"Nane-limon ister misin?"

Gece gözlerini açtı ve Sasha'ya baktı. "Teşekkür ederim Sasha ama şu an hiçbir şey istemiyorum. Midem istemiyor. Düşündükçe bile midem bulanıyor," dedi ve sehpanın üzerinde titreyen telefonunu aldı. Yavuz arıyordu. Aramayı yanıtladı. "Efendim abi?"

"Gece nerdesin?" diye sordu Yavuz.

"Evdeyim," dedi Gece yorgunlukla. "Midem çok bulanıyor yatıyorum."

"Sasha'yı da alıp bize gelmen lazım," dedi Yavuz. "Ceylan bana geliyor ve ben sizin de orada olmanızı istiyorum. Hep beraber bir toplanma gibi düşün."

Gece doğruldu ve iç çekti. "Abi Ceylan sana geliyorsa bu senin sorunun, benim gelmemi gerektirecek bir durum yok. Çünkü benim onunla bir bağım yok sadece senin var."

GECENİN ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin