43. Bölüm

24 1 0
                                    

Herkese selamlar anca sahurda yazama fırsatı buluyorum. Lanetli Soy adında fantastik bir roman yazma girişimim oldu şuan 4. Bölümüyle yayınladım. İsterseniz ona da göz atabilirsiniz. Neyse biz şimdilik bu kitapta Gece'mizden devam edelim. Keyifli okumalar.

43. Bölüm

Mirza şirkete girdiğinde saat daha sabahın körüydü. Biraz erken gelip işlerini çabucak halledip Gece'nin yanına dönmeği istiyordu. Asansörden indiğinde aynı onun gibi erken gelen biriyle karşılaştı.

Ceylan, Mirza'yı görünce gülümsedi. "Günaydınız Mirza Bey."

Mirza gülümsedi. "Günaydın." dedi ve Ofisine geçmeden önce Ceylan'a baktı. "Ceylan Hanım, Onur Bey gelince odama gelmesini söyler misiniz?"

Ceylan başını salladı. "Tabii."

"Teşekkürler," dedi Mirza ve odasına geçti. Üzerindeki montu çıkarıp portmantoya astı ve koltuğuna oturup bilgisayarını açtı. Ablasından gelen çizim dosyalarını tek tek inceledikten sonra gerekli aşamalarla ilgili mailler yazdı. Kapı tıklanıp açıldı ve Mirza başını kaldırdı.

Aiden içeriye girdi. "Günaydın, Mirza."

"Günaydın," dedi Mirza. "Bu saatte hangi rüzgar attı seni buraya?"

"Söylem Hanım, imzalanacak birkaç evrak var demişti. New York'a dönmeden halledeyim, dedim."

Mirza gülümsedi. "Ne zaman dönüyorsun?"

Aiden rahatça oturduğu yerde kımıldadı. "Bugün öğlende."

Mirza başını salladı. "Senin için buraya gidip gelmek zor olmuyor mu? Birde sonuçta bizim şirketin ortağı oldun."

Aiden güldü. "Sasha burada ve Elizabeth hisselerinin bir kısmını yatırım amaçlı devretti. Biliyorsun, New York'taki şubenin kontrolünü uzun zamandan beri Elizabeth yapıyordu."

"Çünkü Semih'in isteği buydu," dedi Mirza ve gülümsedi. "Ama sormak istediğim, kendin varlıklı bir adamsın ve buraya hiç ihtiyacın yok."

Aiden başını salladı. "Benden şüphe duyuyorsun. Ama inan ki bu işimi oldukça profesyonel bir şekilde hallediyorum. Elizabeth ile ilgili olan geçmişiniz beni ilgilendirmez. Senle de oldukça iyi geçinmeye çalışıyorum Mirza çünkü karını uzun zamandır tanıyorum ve tek sebepte bu değil. Sasha ve Gece yakın arkadaşlar."

Mirza başını salladı. "Kesinlikle," dedi ve gözlerini kıstı. Aiden'a bir türlü güvenemiyordu. Gerek Elizabeth'le ilgili olsun gerek Yavuz ve Karla'yla yaşadıkları şeyler olsun çok beklenmedikti. "Açık söylemem gerekirse Aiden, Yavuz'u tanıman olsun, gerekse de Elizabeth'i tanıyor olman umurumda değil. Sadece bu kadar rastlantı seni de şaşırtmıyor mu?"

Aiden dudak kıvırdı. "Başlarda, evet. Elizabeth bana ilk teklifi yapınca araştırdım. Charlie, Gece, Gece'yle senin bağlantın ve Sasha'nın da oluşu tuhaftı ama biliyordum. Buraya geldiğimde beni hiç şaşırtmadı."

Mirza kaşını kaldırdı. "Yavuz'la yaşadığın olay ve Gece'nin, Yavuz'un kız kardeşi olduğunu bilerek geldin. Hatta Sasha'yla beraber olurken Gece ve Yavuz'dan haberin vardı ama işte Yavuz'la olan geçmişinin ortaya çıkacağını da biliyordun ve ona rağmen Elizabeth'in teklifini kabul ettin."

"Mirza, senle benim şirketim uzun zamandan beri iş yapıyordu," dedi Aiden. "Sadece iş yaptığım bir şirkette hissem oldu. Özel hayatıma gelecek olursam da bu ne seni ne Elizabeth'i ilgilendirir. Aynı şekilde, Söylem ve Elizabeth arasındaki şeyde beni ilgilendirmez."

Mirza başını salladı. "Benim demek istediğim farklı bir şey. Hayatımıza girmen tesadüf değildi. Milyonlarca kadın arasından Sasha'yı seçmiş olman ne bileyim garip."

GECENİN ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin