11.Когато опита да ми сготвиш.
Тази сутрин се бях събудил по-рано. Отворих очи и видях свита на топка фигура до мен. Съвсем бях забравил, че Джимин бе останал да спи в нас.
Прозях се и се загледах в детайлите му. Беше свил малките си ръчички до гърдите. Пухкавите му, розови устните бяха разделени.
Оранжевата му, рошава коса бе разпръсната по възглавницата и по челото му.С помоща на два пръста, аз отделих няколко паднали кичурчета от лицето му и го помилвах. Косата му бе толкова мека.
Чим дишаше тежко и при всяко поемане на въздух нослето му се мърдаше, а клепачите потрепваха.Какво ли сънуваше?
С пръстите си преминах и по гладката му, медена кожа. Сякаш докосвах топла коприна.
Той изведнъж се размърда под допира ми и бавно отвори очи.- Смърфче?
- Добро утро, Джимини.
- От кога си буден?
- Нямам представа. - аз не спирах да го гледам и да му се любувам, а той се засрами и сви лицето си в шепите.
- Правих ли глупости докато спях? - попита той без да си сваля ръцете.
- Ако да си очарователен е глупост, то да. Беше голям глупак.
- Айшшш... - Джимин се изкиска и се сви в гърдите ми.
Аз с усмивка обвих ръце около телцето му и оставих целувка по главата му.
- Искам да остана така завинаги. -измърморих, а Пак кимна и продума заглушено "и аз".
- Но трябва да закусим. Затова отивам да приготвя нещо. - той се измъкна от обятията ми и се изправи изведнъж.
Смъкна тениската си надолу, за да се покрие максимално, понеже бе само по боксерки и се запъти към кухнята.
- Ти можеш ли да готвиш, Джимини?
- Ъ-ъм да. Да, разбира се.
Направих несигурна физиономия, докато го гледах съсредоточено как напуска стаята ми.
- Трябва ли да се притеснявам?
- Абсолютно не...
И стига си ми зяпал задника! - аз захапах устна, за да прикрия смеха си и отместих погледа си бързо от там, като го насочих към тавана.Толкова добре ме познаваше това момче.
- Не го правя!
...
Половин час след това от кухнята се чуваха тряскане на чинии, псувни, оплаквания от страна на Джимин и изпускане на прибори по пода.
Молех се само кухнята ми да оцелее. Аз набързо отидох в банята, оправих се и си облякох чисти дрехи. След това се запътих към съседното помещение, станало жертва на уменията на гаджето ми.
- Чими, добре ли си?
- Д-да да, всичко е наред. Ще почистя всичко сам. Не се безпокой и не откачай.
Аз се ококорих от гледката пред себе си. В кухнята сякаш бе паднала бомба. Навсякъде имаше мръсни чинии, брашно и други съставки, изсипани по пода и по плота, разпилени опаковки и чаши, шкафовете зееха отворени, а в мивката имаше няколко счупени яйца.
- Направих палачинки! - Джимин се ухили неудобно и посочи масата.
Там бяха сложени в една чиния палачинки, обсипани с черни прегорени петънца, а в другата някои по-успешно направени със златист цвят, изглеждайки доста по-апетитно.
- Аз ще изям изгорените, че те бяха първият ми опит и не се получиха много добре.
- Не, тези са за мен. - аз поклатих глава и дръпнах прегорелите към себе си.
- Не, Юнги...
- Казах, че те са за мен, Джимини. - наместих се на стола си и намазах палачинките обилно с шоколад, че да не се усеща обгореното. Всъщност не бяха толкова зле на вкус.
- Благодаря ти, мъниче. Никой до сега освен мама не бе готвил за мен. Прекрасен си.
Пак за пореден път изчерви бузки и захапа малко от неговата палачинка.
- Извинявай за бъркотията, която направих.
- Не се безпокой, като се нахраним ще изчистим заедно. - аз му намигнах и отпих от чая, който беше направил оранжевокосият.
Поне той не бе пресварен, ако това бе изобщо възможно.
●●●
Беше малко скаран с готвенето, но като за първи и последен път ти се получи горе долу добре.
Винаги бих ял твои неща, сготвени само за мен.
Сякаш слагаш допълнителна съставка в храната, която я прави по-вкусна. Любов...
ESTÁS LEYENDO
17 Reasons Why //yoonmin//
Historia Corta17 причини защо се влюбих в теб. Book 1 /book 2 -> Tears/