1.část

2K 137 4
                                    

Někdo věnování? Napište si....

část věnována - Hattala

Příjemné čtení  a omlouvám se za chyby

Připadám si úplně jako jiný člověk. Připádám si opuštěná a nemilovaná.

Můj odraz v zrcadle mi právě teď ukazuje jak příšerně vypadám. Moje tělo není takové jako předtím, je jiné.

Jsem unavená cítím se starší, kruhy pod očima jsou pořád větší, a já tohle už nezvládám.

Svou tvář jsem si opláchla studenou vodou a utřela do ručníku, opustila jsem koupelnu a odešla z našeho pokoje pryč. Udělala jsem pouze další dva kroky a zastavila se u dveřích který měli růžovou barvu. Zaklepala jsem a otevřela dveře.

"Mami." uslyšela jsem její krásný hlasek.

"Měla jsi být už dávno v postýlce." usmála jsem se a posadila se na postel vedle ní. Pamatuju si jak jsme s Justinem, musely předělávat celý její pokoj, protože chtěla mít svůj vchod do pokoje z chodby a ne z naší ložnice.

Pohladila jsem jí po vlasech a vtiskla jí na tvář jemnou pusu. Zachichotala se - je roztomilá. "Uloží mě dneska tatínek?" zeptala se a já si povzdechla. Položila jsem jí a přikryla dekou.

"Má hodně práce." zašeptala jsem a podala jí do ruky medvídka kterého dostala od Justina, každý večer s ním usíná.

"A zeptáš se ho aspoň?" pouze jsem přikývla a se slovy 'dobrou noc' jsou odešla. Zavřela jsem dveře a šla po schodech dolů. V obýváku seděli všichin kluci a hrály pokr. Prohrábla jsem si rukou vlasy a otevřela okno, kvůli cigaretovému kouři co tu byl.

"Zlato?" uslyšela jsem Justina, otočila jsem se a nadzvedla obočí.

"Beruška už spí?" zeptal se a mě nevěnoval ani jednu pozornost, protože zrovna pokládal karty.

"Ano, ptala se jestli jí uspíš." usmála jsem se a přešla k němu, jeho potetovaná ruka se obtočila kolem mého těla a stáhla mě na sebe tak že jsem seděla na jeho klíně.

"Jo to je dobrý, vážně dobrý pokračuj zlato." řekl a políbil mě do vlasů - naprosto mě ignoruje.

"Vůbec mě nevnímáš! Nahoře máš dceru! Měl by ses jí věnovat!" vykřikla jsem tak že jsem rozházala rukami všechny karty na stole.

"Kurva Am! Co to děláš?" zakřičel na mě Lil.

"Co ti je do toho, jediný co umíte je chlastat prodat zboží a znova hrát pokr. Justina máš tu přítelkyni a dítě, vlbec se nám nevěnuješ! Chápeš to!" rozbračela jsem se a rozeběhla se nahoru do naší ložnice. Zavřela jsem za sebou dveře a spadla na postel. Brečela jsem ale pokoušela jsem se své vzlyky tlumit kvůli Melise.

Slyšela jsem zavrzání dveří. Myslela jsem si že je to Justin, ale malá ručička která se objevila na mém rameni mě zmátla.

"Mel, jdi spát." usmála jsem se a setřela slzy.

"Zase jste se hádaly? S tatínkem?" zeptala se a já zakroutila hlavou

"Ne zlatíčko, jenom jsem-"

"Nelži." pohladila mě po tváři a dala mi pusu, zmáčkla svého médu v objetí a otevřela dveře ve kterých stál Justin.

"Zlatíčko proč nespíš?" usmál se a klekl si tak aby byl výškově k Melise. Ta se na mě jenom otočila a poslala mi vzdušnou pusu zatím co Justina obešla a šla k sobě do pokoje. Slyšela jsem jeho povzdechnutí a následně jak třísknul dveřmi.

"J- já Am omlouvám se, za všechno." zašeptal a posadil se vedle mě, ironicky jsem se zasmála a postavila se, šla jsem k oknu a posadila se na parapet zatím co jsem z kalhot vytahovala krabičku cigaret a zapalovač.

"Am, mluv semnou." ozval se znovu jeho hlas a to už se mi vúst rozlehl cigaretový dým, který jsem po chvíli vydechla.

"Co chceš slyšet? To jak strašně ti odpouštím a ty mi tu slíbíš jak se polepšíš?" nadzvedla jsem obočí a opět se ironicky zasmála "Jsi směšný, protože tohle mi slibuješ už několik měsíců. Kurva kde je ten Justin který mi říkal 'Miluju tě' Kde je ten můj přítel, který se o mě bál! Kde je ten muž který se staral o svou dceru?! Vykřikla jsem a znovu si potáhla z cigarety.

"Jsem tu, pořád jsem to já, jenom je teď hodně práce."

"Pro tebe je práce hrát pokr místo toho aby jsi své dreči přečetl zasranou pohádku a řekl jí dobrou noc? Nikdy to pro tebe problém nebyl, ale poslední měsíc ti dělá problém všechno." odfkla jsem a slyšela jenom jeho a moje dýchní. Věděl že mám pravdu, a proto byl z ticha.

"Víš potřebuju přítele,a ona otce kterým jsi byl předtím. Potřebuju tě, nikdy jsem si nemyslela že dopadnu takhle říkal si že tohle bude lepší život, ale není. A jestli ti tu s Melisou překážíme, řekni, odejdu." řekla jsem mu naprosto sklidem a čekala na jeho reakci.

"Zbláznila jsi se kurva! Miluju tě nemůžeš odejít! A ještě k tomu mi vzít Melisu! Snažím se abychom měli poeníze a -"

"Máme jich hodně Justin! Máme tři bankovní účty jenom protože máme tolik peněz!" zakřičela jsem mu nazpět a típla cigaretu kterou jsem potom vyhodila ven z okna.

"Nesmíš mi odejít kurva! Tak moc moc tě miluju." zašeptal a přišel ke mě, pohladil mě po vlasech a já se stála dívala ven. Posadila jsem se a povzdechla si.

"Dokaž mi to, kdy jsme se na posledy milovaly? Kdy jsme šli naposledy ven jenom na procházku? Kdy jsi mi řekl miluju tě!" postavila jsem se a strčila do něho. "Hm? Kdy jsi mi to řekl?!" zakřičela jsem a ucítila další slzy jak mi stékají po tváři.

"Am já-" "Nic neříkej." přerušila jsem ho doběhla jsem k posteli a vzala si peřinu s dekou.

"Kam jdeš?!" zeptal se se strachem v hlase.

"Jdu spát k Melise." zašeptala jsem protože kdybych promluvila můj hlas by se zlomil, bez jakého koliv slova jsem opustila naší ložnici a narazila do Ryana."

"Promiň."

"Am? Co se děje? Každý den slyšíme jenom jak se hádáte." pohladil mě po ruce a já zvedla ze země polštář, který mi spadl.

"Všiml sis že by byl se svojí rodinou?" zeptala jsem se ho a on si povzdychl. "Víš jaké to je vychovávat dítě sám i když tu má tátu?" znovu jsem se zeptala on pokroutil hlavou "Každý den se mě ptá v koli příjde Justin domů, jenom aby si s ním mohla hrát, nebo mu ukázala nějaký obrázek?" zašeptala jsem a setřela si slzy, které stékaly pomalu po mé tváři.

"Miluje vás Am, jenom to neví dávat najevo."

"Umí Ryane, předtím to věděl, proč to najednou nejde." řekla jsem a odešla k Melise do pokoje.

Možná jsem vážně měla zůstat doma bez něho.

Z pohledu třití osoby....

Justin chtěl Amandu zastavit, ale věděl že to nemá cenu, došel ke dveřím, které chtěl otevřít, ale hlasy (Amandy a Ryana) ho zastavily, ucho pomalu přiložil ke dveřím a porozně poslouchal.

Každé slovo které Amana vyslovila ho bodla u srdce a navíc k tomu že ještě pláče kvůli němu mu neděalo nejlépe. Věděl že tu má rodinu, miluje jí, nechce o ní přijít, ale věděl že kvůli každodenním hádkam s Amandou a neustále ignorování od své dcery mu jenom neznačuje že oni dvě brzo odejdou.

Protože Amanda je ten nejsilnější a nejmilující člověk kterého Justin viděl, ale věděl že i tohle je na ní moc.... a je si toho vědom.

Sirens (Sequel to Defendant) ~completed~Kde žijí příběhy. Začni objevovat