4.část

1.6K 130 10
                                    

Omlouvám se za chyby, ale nekontrolovala jsem to po sobě....

Moje tělo ztuhlo, ona mě chce opustit. Otočil jsem se, její oči byly červené od slz. Povzdychl jsem si a došel k ní. Slzy které ji tekly po tváři jsem setřel a za boky jsem si jí přitáhl blíž.

"Neopouštěj mě, prosím." zašeptal jsem a hlavu položil na její rameno, cítil jsem jak se zachvěla, její prsty se zapletly do mých vlasů. "Miluju tě, nesmíš mi to udělat." znovu jsem zašeptal a políbil jí na krk. "Dej mi poslední šanci. Slibuju že se zlepším." odtáhl jsem se od ní, a podíval se jí do očí, chtěla něco říct, ale křik ze zdola jí přerušil.

Chytl jsem Am za ruku a spolu jsme běžely dolů. "Lil co se děje?" zeptal jsem se a vzal mu Mel z ruky.

"Jsou tu policajti Justine, jedou jsem." vykřikl a vyběhl schody nahoru. Podíval jsem se na Am, a opět jí chytl za ruku, Mel jsem měl v náruči. Běžel jsem s nimi dozadu a zastavil se. Mel jsem položil na zem a vytáhl ze skříňky černou tašku.

"Běž )te." řekl jsem Am a ta začala kroutit hlavou, slzy se jí opět hrnuly do očí.

"Běžte do nějakého hotelu až budu venku příjdu si pro vás." zašeptal jsem a dal jsem Mel pusu, je ještě malá na to aby věděla co se všechno kolem ní děje.

"Nechci tě opustit." řekl Am a pevně mě držela za tričko, policejní sirény se blížily a já měl strach ne o sebe ale o moje princezny.

"Miluju tě." zašeptal jsem a naposledy jí políbil. Otevřel jsem dveře. Am si vzala Melisu na ruku. Naposledy se na mě podívala a začala v dešti utíkat k lesu. Koukal jsem na její tělo které se vzdaluje a tím jsem věděl že už se nikdy nevrátí zpět.

Zavřel jsem dveře a přišel do obýváku, kde stáli policisté, okamžitě jak mě uviděli mě schodily na zem a doslova si na mě klekly. Zakňučel jsem od bolesti a cítil slzy v očích. Ale ne z toho že by to bolelo, ale bolel mě fakt, že tímhle se to u Am už nenapraví...

Amanda

Běžela jsem celou dobu dokud jsem mohla, Mel mi z ruky pořád klouzala od toho jak je její tělo morké od kapek deště, tašku kterou jsem měla na zádech nebyla o moc lehčí. Zastavila jsem se a Mel položila na zem, podívala jsem se na ní a vypadala zmatená. Stáli jsme na nějaké křižovatce a já naproti nám uviděla nějaký motel. Neváhala jsem ani sekundu a s Mel se tam rozeběhla.

"Dobrý den." pokusila jsem se o úsměv, ale podle mě se z toho udělala jenom nějaká divná grimasa.

"Dobrý den, mohu vám pomoci?" usmála se na mě starší žena, popošla jsem k ní blíž a otočila se na Mel, která seděla v křesle a pomalu usínala.

"Ano, chtěla bych se ubytovat na několik dní."

"A kolik dní přesně?" nadzvedla obočí a zapisovala si něco do počítače.

"Tři možná i méně." usmála jsem se a vyndala z tašky mobil, který mi tam Justin asi stihl dát.

"Dobře a jenom vy?"

"Ještě moje dcera." ukázala jsem na Melisu, která šla ke mě. Paní pouze přikývla a začala hedat klíčky od našeho pokoje.

"Třetí patro, a zaplatíte až se budete odhlašovat." mile se usmála a ukázala na výtah. Jenom jsem přikývla a vzala Melisu za ruku a spolu jsme nastoupily do výtahu.

Hned jak jsme vešli do pokoje, jsem si sundala svoje mokré oblečení a dala ho na topení uschout. Taktéž jsem sundala oblečení z mé dcerky a napustila nám krásně vlažnou vodu, do které jsme si obě sedli.

Sirens (Sequel to Defendant) ~completed~Kde žijí příběhy. Začni objevovat