Věnování: YeahLady
Omlouvám se za chyby
Z pohledu třetí osoby
Amanda stála v altánku v objetí Justina. Byly šťastní, jejich láska byla díky prstýnku silnější než kdykoliv předtím, myslelly si že to není ani možné nikoho takhle milovat, ale stalo se tak. Nenáviděli se, pak přišla láska, dítě, manželství. To je to co nikdo ani jeden nečekal že se stane. Stály s altánku a koukaly se na západ slunce, který se blížil ke konci a nastala tma. Jediné co svítilo byl antán, který byl nádherně vyzdoben. Amanda se otočila v jeho náručí a koukala se Justinovi do očí. Byla v nich láska, štěstí.
Amanda se nadechla a vypustila ze svých úst tu nejkrásnější větu na celém světě. "Miluju tě a vždycyk budu." pousmála se a přiložila svoje rty na ty jeho. Justinové ruce zklouzly z jejích zad k jejím bokům, které zmáčkl a přitáhl si jí ještě blíže. Jejich jazyky se o sebe začaly třít. Amanda se od Justina odtáhla a podívala se mu dlouhe do očí.
"Slíbil si že mi ukážeš jiný způsob jak mě miluješ, ale nezapomeň, beze slov." zakousla se do rtu. Justin se usmál a chytl Amandu za ruku. Amanda se na něho nechápavě podívala, byla si jistá že tam kam jdou nebudou moci provozovat sex. Nastoupily do auta, Amanda a Justin se připoutaly a mohli vyjet na místo kde nebudou slova potřebná.
Amanda se koukala celou dobu z okýnka ven, aby mohla zjistit zda to tu zná, ale jak se potvrdilo, neví vůbec kam jedou. Chtěla promluvit, ale Justin který jí předběhl se slovy ' Jsme na místě' se usmála. Vystoupila a obmotala si ruce kolem svého těla aby se aspoň trošku zajřála, protože noci jsou v lesích studené.
Nechápavě se podívala na Justina, který měl v ruce nějaký košík a deku. Chytl Amandi za ruku a společně šli do lesa. Amanda se otáčela za různými zvuky a drtila Justinovi ruku, kterou Justn asi už moc necítil. Došli k menší skále, ze které byl krásný výhled na osvětlenou Panamu. Amandě se rozzářily oči, při pohledu na město. Podívala se na Justina, který telefonoval a košík s dekou položil na zem. Deku rozložil a košík položil vedle deky.
Amanda mezi tím pozorovala hvězdy nad osvětleným městem do doby, dokud neucítila Justivobé ruce na jehím břiše, když jí objal ze zadu. Jejich prsty se propletly a spolu sledovaly hvězdy. Najednou se ozvala strašná rána což donutilo Amandu aby poskočila od leknutí, ale když uviděla na obloze barevné tečky - ohňostroj- usmála se. Podívala se jedním očkem na Justina, který jí ukázal zpět na nebe. Amanda se otočíla a nemohla uvěřit vlastním očím.
Na obloze bylo napsáno "I love you Amando!" nápis byl krásně barevný. Cítila slzy v očích a hned jí myslí projela věta, kterou Amanda četla v dopise - "Dovol mi tě ukázat celému světu a oznámit jim že jsi jenom má a nikoho jiného."
Amanda chtěla něčo říct, ale Justonův ukazováček, který byl přiložen jemně na její ústa jí zastavil. Usmál se a přitiskl svoje rty na ty její. Oba dva věděli že slova nejsou potřeba, protože teď toužily jenom po jednom, a po tom jak se jejich těla budou o sebe otírat a jak zapadnou do sebe a splinou v jedno.
Jejich oblečení bylo pryč, ale jediné co jim zbývalo bylo spodní prádlo, které měli pořád na sobě. Justin velmi pomalu položil Amandu na deku a podíval se jí do očí. "Miluju tě." zašeptal optori jejím rtům na které je opět políbil. Nemohli uvěřit že tolik touží po tom druhém tak jako teď.
Z pohledu Justina
Pomalu jsem stáhl její kalhotky, které jsem odhodil někam za sebe, moje ruka se pomalu dostávala k jejímu rozepínaní od podprsenky, která byla též pryč. Její prsa jsem zmáčkl a přisál se na jednu z jejích bradavek. Jeji vzdychy se dostaly do mého ucha a byla to jako ukolébavka. Jeji prsty pomalu stahovaly moje boxerky, které jsem odkopnul. Chytl jsem svůj penis o ruky a otřel se jím o její intimní místo. Viděl jsem jak se zakousla do rtu a zavřela oči.