2.část

1.6K 135 10
                                    

Jenom malinká informace.... toto je 2.série, takže je jasné že kdo nečetl 1 sérii bude mimo... takže kdo nečetl 1.sérii - přečtěte si ji, protože  to na sebe bude trošku navazovat tak aby jste nebyly překvapení....

Věnování - Klaruska3

Omlouvám se za chyby ....

Probudila jsem se na jemné hlazení po tváři, otevřela jsem své unavené oči a uviděla Melisu, která se na mě usmívala.

"Dobré ráno maminko." usmála se a já ji dala pusu na nos.

"Dobré princezno, co pak se děje?" zívla jsem si a protáhla se, postavila jsem se ze země a šla do její koupelny. Ano má svojí koupelnu, chtěla být veliká jako my.  Zachichotala jsem se.

"Mám hlad." zabručela a pohladila si bříško, klekla jsem si k ní a pohladila jí po tváři.

"Jdi dolů a popros tatínka." usmála jsem se a ona přikývla "Teda pokud ho to nebude otravovat." zamrmlala jsem si pro sebe a Melisa se na mě překvapeně podívala, popostrčila jsem jí a ona odešla z pokoje.

Povzdychla jsem si a protřela si rukou obličej, vešla jsem tedy do koupelny a propláchla si obličej, vyčistila jsem si zuby a učesala si vlasy. Podívala jsem se zpět do pokoje a když jsem zjistila že tu nikdo není otevřela jsem v koupelně takovou malinkou skříňku a vytáhla malinkatou taštičku, kterou jsem otevřela.

Byly v ní léky, jedny z nich jsem si vyndala a dala je do úst. Mám brát správně jenom jeden, ale myslím si že jeden navíc mi neublíži. Zapila jsem je vodou z kohoutku a utřela si ústa. Usmála jsem se na svůj odraz a vyšla z pokoje.

V pouze v dlouhém tričku a v kalhotkách jsem vešla do kuchyně kde byly všichni i Melisa.

"Dobré ráno." pozdravila jsem a šla k ledničce.

"Dobré." řekli všichni nastejno a já se musela zasmát. Ledničku jsem otevřela a sehla se sbych našla svůj jogurt. Ucítila jsem ruce které se obmotaly kolem mého pasu.

"Dobré ráno miláčku, udělal jsem ti snídani." zašeptal mi Justin do ucha a já pokrčila rameny. Tohle dělá pokaždé když se pohádáme, udělá mi snídani pak odejde a pak si myslí že je všechno v pořádku, ale opak.

Ledničku jsem zavřela a vyndala z myčky lžičku, kterou jsem si opláchla. Posadila jsem se vedle Melisy a začala jíst jogurt. Slyšela jsem Justina jak si povzdechl nějak jsem to neřešila.

"Proč si nedáš mojí snídani?" zeptal se když se posadil vedle mě s talířem palačinek, už na pohled jsem věděla že to jsou ty co dělá Melise, protože zrovna jednu jedla.

"Nemám na to chuť." odfrkla jsem a prázdný kelímek jsem hodila do koše.

"Proč jsi po ránu tak nepříjemná?"

"Já jsem nepříjemná po ránu a ty celý den." zasmála jsem se a odešla k Melise. Pohladila jsem jí po vláskách a začala jí dělat copánek.

"Až přijdu z práce, mohli bychom jít na procházku co ty na to Mel?" zeptal se jí Justin a já prokroutila očima. Melisa začala přikyvovat a usmívat se jako sluníčko. "A co ty, půjdeš taky?" podíval se na mě Justin, chtěla jsem něco říct, ale podívala jsem se na Melisu, která mě porsila očima abych šla. Přikývla jsem a odešla do obýváku.

Uklidila jsem všechyn flašky od piva co se válely po stole a odnesla je do kuchyně ke koši.

"Tak my jdeme, až se vrátím půjdeme tady ven." objevil se vedle mě Justin, pouze jsem přikývla a políbila ho na rozlučenou. Oblízl si rty a usmál se, ještě se rozloučil s Mel a všichni společně odešli.

Melisu jsem poslala nahoru do pokoje, zatím co já uklízela ten bordel v obýváku a v kuchyni.  Usmála jsme se když jsem dokončila úklid, kterého si stejně nikdo nevšimne a za minutu ten bordel bude znova. Špinavou vodu, jsem vylyla a utřela si pot z čela. Vyšla jsem schody a došla ke dveřím Melisi, nezaklepala jsem a otevřela dveře, nevšimla si mě a dál si hrála.

"Princezno Am, co bych mě udělat aby jsi mi odpustila." použila slova, které často slyší od Justina, až na tu princeznu, opřela jsem se o rám dveří a porozovala ji. Je mu tak podobná.

"Mami!" zapištěla když si mě všimla. Usmála jsem se na ní a došla do koupelny, Melisa mě celou cestu pozorovala až do doby, dokud jsem za sebou nezevřela dveře. Opět jsme vyndala prášky, ale tenkrát jiný a opět je zapila vodou.

Vyšla jsem ven a lehla si na poslet při čemž jsem pozorovala Melisu, jak si spokojemě hraje.... pak jsem viděla jenom tmu.

Melisa...

Hrála jsem si ze svými krásnými barbínami a podívala jsem se na maminku, která ležela na mé posteli a měla zavřené oči. Došla jsem k ní a trošku do ní strčila.

"Mami?" zašeptala jsem a v jedné ruce držela svojí panenku a nové šatičky, které jsem jí chtěla obléknout. Uslyšela jsem zvuk. Došla jsem ke dveřím a slyšela jak mamince zvoní mobil. Je to divné, pokaždé když jí z ní tato písnčka mamainka všeho nechá a jde to vzít, ale teď leží. Opět jsem k ní došla a začala brečet.

"Maminko?!" řekla jsem trošku nahlas, ale ona nic. Vzala jsem svojí panenku a šla dolů po schodech. Na poslední schod jsem si sedla a tiše plakala.---

Justin.

Práce proběhla v prořádku, a já věděl že teď budu moct být se svojí rodinou, kterou jsem zanedbával a to dost. Lil zaparkoval u baráku a já vystoupil stejně jako všichni kluci. Dal jsem klíče do zámku a zasmál se vtipu který nám říkal Alfredo, ale pohled na mojí holčičku mě a kluky donutil utichnout.

"Mel?" zeptal jsem se a rychle se vyzul z bot a sundal si bundu. Lil u ní už seděl a hladil jí po vlasech.

"Kde je maminka?" zeptal jsem se a vzal jí na ruku, setřel jsem jí slzy a usmál se na ní.

"Leží u mě v postýlce a ani se nepohne." zavzlykala, Mel jsem okamžitě dal Fredovy a vyběhl s Lilem a Ryanem schody.

Uviděl jsem její tělo v Melisiné posteli, doběhl jsem k ní a začal jí mírně budit.

"Am? Probuď se!" zakřičel jsem a kýval s ní ze strany na stranu. Cítil jsem slzy které tekly po mých tváří.

"Hele." vykřikl Lil a přišel ke mě s taštičkou plných léku.

Am co jsi to udělala?!

 

Sirens (Sequel to Defendant) ~completed~Kde žijí příběhy. Začni objevovat