Moc se omlouvám že část týden nebyla, ale byla jsem na dovolené a chtěla jsem si jí užít bez psaní a popravdě myslím si že mi to i prospělo chvilku si oddáchnout :D
Omlouvám se za chyby
Část věnuji: Jennala12 .... užijte si část :3
Z pohledu Amandy
Konečně dneska se vracím zpět doml, v nemocnici jsme si poležela na několik dní, ale doktor který byl na mě až moc milý mě propustil domů kvůli zlepšení mého zdravotního stavu. Popravdě už se těším až obejmu mojí dcerku a řeknu jí jak moc mi je všechno líto a jak moc jí miluju. Pokud se ptáte na to zda tu byla tak nebyla. Justin jí zakázal za mnou chodit a ještě do nemocnice. Bál se že by si to mohla dávat naše dcerka za vinu slovy které řekla na to že mě nemá ráda. Popravdě pořád to bolí, když si vzpomenu na její slova, ale myslím že to přešla a bude mě mít ráda tak jako předtím.
Povzdychla jsem si a přešla ke svojí skříni, kluci čekají venku před pokojem a čekají na to až konečně víjdu ven z pokoje. Skříň jsem otevřela a začala si věci ukládat zpět do tašky, kterou mi kluci přivezli. Pomalu jsem vše skládala do tašky, kterou jsem zavřela a usmála se. Přehodila jsem si ji přes rameno a vyšla z pokoje. Všechen pohled kluků padl na mě a na jejich tváři byl úsměv. Popravdě byl strašidelný, nechala jsem to takto být a bez jakéhokoliv slova jsem došla k Justinovi, položila jsem tašku na zem a stoupla si na špičky, když jsem svoje rty přiložila na to jeho. Usmála jsem se mu na rtech a odtáhla se od něho. Mlčky jsme se všichni vydaly ven z nemocnice a nasedli do auta. Já, Justin a Fredo jsem se podadily do zádu. Ryan řídil a Chaz seděl na místě spolujezdce.
Svou hlavu jsem si opřela o Justinovou hruď a poslouchala tlukot jeho srdce. Všimla jsem si že bije rychle než obvykle. Podívala jsem se mu do tváře na kterým měl Justin úsvěm.
"Zlatko?" promluvila jsem do ticha, pootočil na mě hlavu a usmál se na mě. Miluju jeho úsměv. "Děje se něco?" zeptala jsem se a nasávala jeho vůni. Uslyšela jsem jeho chichot který mě donutil se odtáhnout od jeho krku a podíval se na jeho tvář. Byla jsem zmatená, když jsem uviděla že jeho oči a celá mysl mě nevnímá a sleduje Freda při hraní hře na jeho mobilu.
Šťouchla jsem do něho loktem nadčím on zavrčel a podíval se na mě. Zasmála jsem se a pokroutil očima předtím než jsem si hlavu opřela o stejné místo jako předtím. Zavřela jsem oči a užívala si ten klid. Po chvilce jsem ucitíla že se auto zastavilo na delší dobu, otevřela jsem oči a všimla si menšího baráčku - justin nám koupil nový-, který patří mě a Justinovi no a na půl i klukům. Usmála jsem se a zakroutila hlavou, když jsem vystoupila a porozhlédla se okolo - spíše na 'mojí' zahrádku kterou udělal Lil. Květiny byly k mému překvapení živé. Podívala jsem se na Justina, který mě čekal u dveří a kývl hlavou ať jdu dovnitř což jsem taky udělala. Vyzula jsem se z bot a došla do obýváku, kde seděl Lil a vedle něho moje zlatíčko Melisa.
"Mel." vydechla jsem a sundala si bundu, která spadla na zem. Udělala jsme dva kroky k ní a zastavila jsem se, přeci jenom nevím zda mi odpustí to všechno.
"Maminko!" vykřikla radostí a rozeběhla se ke mě, skrčila jsem se a roztáhla svoje ruce, skočila mi do náručí, a já cítila opět její vůni a lásku. Usmála jsemse a hladila jí jemně po vláskách.
"Je mi to tak líto zlatíčko, nechtěla jsem ti ublížit, nikdy jsem to neměla v plánu." zašeptala jsem jí do ucha a dala jí na tvář pusu. Odtáhla se ode mě a já uviděla slzy které stékají po její tváři, které jsem setřela a dala jí pusu na špičku nosu.