Chapter 1

188 8 0
                                    


London, 03.02.2016,

10:00

Светлокосото момче се събуди както обикновено от алармата си в осем сутринта. В осем и половина беше напълно оправен и готов да излезе. Носеше обикновена бяла тениска и светло сини джинси. На блузата бе изписан лозунгът на сладкарницата, в която работеше денем. Казваше се Pâtisserie et tentations" и бе френска. Собственикът Пиер, също французин, предлагаше сладките си изкушения на англичаните, които с радост ги приемаха. Както винаги, сега имаше редовен голям брой клиенти, които чакаха поръчките си. От сутринта идваха най-различни хора дошли да закусят с чаша чай и кифличка, или любители на френската кухня дошли да опитат традиционните кроасани с масло. Той работеше като келнер, а неговото име бе Луи Томлинсън. Луи бе добро момче, истинска радост за родителите си, но всичко в живота му беше трудно. Участията вечер бяха едничкото му щастие. Беше опитал да следва в една от музикалните академии в Лондон, имаше бакалавърска степен, но знаеше, че това нямаше как да му послужи. Но толкова много бе искал поне веднъж да се почувства като останалите, да бъде като тях. Майка му и баща му го обичаха твърде много, за да му откажат и всеки семестър плащаха високите такси за образованието на синът си. Не се оплакваше, това беше повече от колкото си представяше, че може да получи. Вратата се отвори, при което звънчето подрънка и той се обърна в посока на звука. Две дами влязоха и си избраха маса навътре в заведението – нито до прозореца, нито до стената. Той взе две менюта и тръгна към тях. Щом стигна на лицето му се изписа тънка любезна усмивка.

- Добро утро.

- Добро утро!-те отвърнаха лъчезарно на поздрава му.

- Заповядайте, когато сте готови ще взема поръчката ви.-подаде им ги и се оттегли.

След около пет минути двата каталога бяха встрани на масата, знак че са готови с поръчката си. Приближи се отново и извади тефтера си. Те му продиктуваха желаните от тях неща и той си записа. Върна се до касата, за да каже на момичето зад витрината какво трябва да извади.

- Два ягодови пая, едно капучино и една мока.

Със сръчността на опитна домакиня разряза прецизно две парчета, които постави поотделно в две чинии и допълни с вилички. В същото време друго момиче отговарящо за напитките включи машината и направи горещите напитки. Всичко това бе сложено на таблата му, която той отнесе и постави съдържанието ѝ едно по едно без да сбърка кое на коя е било. Имаше навика да запомня детайлите.

Forever YoursWhere stories live. Discover now