London, 15.10.2016,
16:00
Мелиса бе навлязла в шестия месец и с Луи имаха доста разногласия относно това дали да продължи да ходи на работа. Тя не искаше да си стои по цял ден вкъщи и опитваше да го убеди, че все още е рано да излиза в майчинството си. Можеше да издържи поне до ноември и навярно това щеше да е максимумът, на който той би се съгласил. Нямаше как да отрече, обаче, че коремът ѝ ставаше все по-голям. При всички жени бе различно, а и зависеше колко голямо щеше да е самото бебе, защото понякога се раждат по-малки, а друг път по-големи бебета. Луи обмисляше нещо от доста време насам. Мина през бижутерските магазини оглеждайки пръстените. Не беше наясно с тези неща и нямаше представа какво може да хареса на една жена.
- Нещо специално ли търсите?
- Да, годежен пръстен.-поясни Луи.
- О, тези пръстени са обикновени. За годеж са ето тук.-мъжът извади отгоре поставката с най-различни блестящи метали ту обсипани с камъни, ту изчистени.-Какъв цвят злато предпочитате?-Луи се замисли, знаеше че златистото е по-предпочитано един вид, но Мелиса бе руса и би ѝ отивало повече сребристото от златното.
- Бяло злато.
- Много добре. Тези тук са изцяло бели. По-изчистено ли предпочитате или с цирконий?-попита той.
- Искам да нещо нежно, но и да има камък, един е достатъчен.
Огледа различните халки с камъче отгоре, но признаваше го, в пазаруването жените наистина ги биваше. Тези неща им се отдаваха, ала на него? Би предпочел всичко друго, но не и да избира дрехи. Там беше пълна скръб. Мъжете не бяха толкова суетни около вида си и една тениска с джинси бяха идеалния вариант.
- Вижте този, мисля че е подходящ.-той му показа един сребристо бял пръстен с кръгъл камък, но от двете си страни имаше по три мънички карайки го да изглежда издължен с формата на око.
- Красив е, ще го взема.
Изпробва го на малкия си пръст, беше преценил, че нейните бяха горе-долу толкова големи. След като всичко бе точно му показа и кутийките. Ето това вече бе труден избор. Имаше обли, квадратни, сърце, а цветовете варираха в няколко гами, което още повече затрудни избора му. В крайна сметка се спря на класическа черна квадратна кутия. Плати пръстена и излезе доволен от магазина.
YOU ARE READING
Forever Yours
RomanceНищо не е такова каквото изглежда. Всеки има привидна обвивка, зад която крие своите тайни. Някои се оказват гнили отвътре, а други - нешлифовани диаманти. Той бе второто. Целият му живот е една непрестанна борба, всеки ден живот - сбъдната мечта. Н...