London, 16.04.2016,
08:10
Бяха прекарали нощта в онази вила. Тя бе заспала в прегръдките му след най-невероятното преживяване в живота ѝ. След като се събуди просто стоеше и го наблюдаваше. Дори когато спи приличаше на ангел. Усмихна се и погали леко едната му страна. Наболата му отново брада закачи пръстите ѝ. Харесваше го такъв, придаваше му един по-сексапилен вид на млад мъж, обръснат изглеждаше като момче. Прокара палеца си по устните му, които бяха застинали в спокойна права линия. Погледът ѝ попадна на свитата му до главата ръка. От вътрешната ѝ страна забеляза белези от някакви точки. Той ѝ бе казал, че е боледувал доста и може би това е от вкарването на системите във вените му. Стана ѝ мъчно за него и ги погали. Кожата там не се различаваше от останалата, не че очакваше нещо кой знае какво, но явно много пъти я бяха пробивали, за да вливат в организма му необходимите му вещества, за да се справи с болестта. Той се размърда и тя побърза да се отдръпне. Полека отвори искрящите си сини очи примигвайки на светлината. Бе все още сънен и очите му бяха леко притворени правейки го да изглежда още по-очарователен.
- Добро утро.-поздрави го ведро тя.
- Мм... добро утро.-гласът му направо можеше да я разтопи. Искаше да говори още, за да му се наслади рано сутрин.
- Спеше като ангел.-той се засмя.
- Отдавна ли си будна?
- Достатъчно дълго, за да успея те съзерцавам известно време.-доближи се до нея и я целуна.
- Бих искал да се събуждам така всяка сутрин.
- Аз също.
Изправи се от легналото си положение заставайки над нея. Спомените от снощи трайно се бяха запаметили в ума му и искаше да я усети отново. Спусна се надолу по тялото ѝ достигайки постепенно до женствеността ѝ. Облиза устните си и я погледна с изкусителния си поглед. Тя прехапа долната си устна предусещайки какво е намислил. Приближи се до розовата ѝ сърцевина и езикът му се заигра с нея. Тя почти извика от почуда и от трепета, който бе преминал през нея. Засмукваше я нежно вкусвайки я по всеки възможен начин. Тя вплете пръстите си в косата му притискайки го до себе си. Не можеше да обясни начинът, по който се чувстваше. Той я караше да се чувства като в безтегловност. Изви шията си под странен ъгъл, а тялото ѝ се разтапяше под него. Вкара пръста си в нея, което бе достатъчно, за да достигне до кулминацията си дори по-скоро.
YOU ARE READING
Forever Yours
RomanceНищо не е такова каквото изглежда. Всеки има привидна обвивка, зад която крие своите тайни. Някои се оказват гнили отвътре, а други - нешлифовани диаманти. Той бе второто. Целият му живот е една непрестанна борба, всеки ден живот - сбъдната мечта. Н...