11.bolüm

275 286 21
                                    

uzun bir uyku... 

sadece belli belirsiz bir sıcaklık...

sonsuzluk ve  karartı...

ve ağırlaşmış bir beden.....

kafamda bir  ağırlık çökmüş hissiyle kapalı olan gözlerimi açtım.

etraf bembeyaz eşyalarla döşenmiş sadece birkaç eşya kahverengi tonlarını almıştı .

gözlerimi tam açamadığım için hiçbir şey   net değildi ama bu parlak beyazlık ve arasındaki karartı sadece eşyalar olabilirdi başımı sağ tarafa dönüp baktığımda başını öne eğmiş kahverengi bir koltuğa oturmuş elleri yüzünü kaplarken saçları öne gelmiş ve yüzünü görmek imkansız bir hal almıştı. 

gözlerimdeki belirsizlik azda olsa geçiş fakat hala orada oturan kişinin kim olduğunu anlayamamıştım. gözlerimi bir kaç kere açıp kapadım ve sonunda belirginleşti  evet az önceki tariflerim doğuydu etraf beyaz renklere hakimdi ve aralarında biraz da olsa kahverengi eşyalar vardı. ama benim görmek istediğim şey bu değil koltukta oturan kişinin kim olduğunu öğrenmekti.

başımı onun tarafına çevirerek sende kimsin dedim

benim bu soruyu soruşumla  aklıma bir soru daha geldi benim burada ne işim var 

kolumdaki  sulum ve parmaklarımdaki mandala benzer şeylerle hastanede olduğumu anlamıştım ama neden 

ben bunları düşünürken karşımdaki kişi başını kaldırıp bana baktı, Elvin nihayet kalktın beni

 ne kadar korkuttun haberin var mı  senin .

Sevdaydı bu .

ben onun söylediklerini bir anlayamazken bir anda yaşadığım şeyler aklıma geldi .

her şeyi hatırladım.

Sevda hala konuşurken ben ona dönüp tamam tamam iyim şimdi korkacak bir şey yok 

hadi biz evimize gidelim sende çıkış işlemlerini yap .

bu sözüm karşısında Sevda anlamsızca ve şaşırmışcasına bana bakarak neden böyle acele ediyorsun ki  Elvin  hem doktorlarla daha konuşmadık bile bir süre daha buradayız ve hiçbir yere gitmiyoruz dedi .


bense Sevdaya bakıp sözünü bitirmesini izledim.

o konuşmayı kesince ben ona dönüp tamam o zaman ben eve gidiyim sende raporlarımı  alır doktorumla konuşur öyle gelirsin dedim.

Sevda şaşırmış bir halde Elvin sen ne saçmaladığının farkında mısın böyle bir şeyin olması imkansız bunu sende biliyorsun ve ayrıca ne olmuş ki 

 bur da kalırsan ne olacak senin sorunun ne ha bire bayılıyorsun ve bunun nedenini bile öğrenmek istemiyorsun .

neden Elvin neden bana tek bir sebep söyle  sadece bir sebep yok değil mi yok söyleyecek tek bir nedenin yok ama benim bunu öğrenmek için birçok sebebim var en yakın arkadaşımı kaybetmek istememem gibi.

Sevda bunları söylerken bağırıyordu ama biraz sonra gittikçe sesi alçalmaya başlamıştı ve şimdide gözleri yaşlarla dolmuştu  .

hayır benim onu ağlatmaya hakkım yok  o beni bu kadar çok severken ben ona böyle bir muamele edemezdim .

evet  dedim sesimi kaldırarak evet haklısın belki birçok sebebim yok ama bir tek sebebim birçok sebebimin önüne geçti Sevda hastanelerden nefret ediyorum anlıyormusun  nefret nefret ......

benim bunu söyleyişimle Sevda bana bakarak neden peki dedi.

gözlerimden gelen yaşlarla çünkü ailemi benden koparan hastaneydi anladın mı 

bu yüzden hastanelerden nefret ediyorum nefret ben bunları söylerken Sevda gözlerindeki şaşkın ifadeyle bana bakıp Elvin    bee...be...ben bunu bilmiyordum .

  gerçekten Elvin  çok özür dilerim  Sevda bunu söylerken ellerimden tutmuş ve ağlamaya başlamıştı. 

ben gözlerimi silip kendime geldim.

ama Sevda hala ağlıyordu ellerimle başını kaldırıp gözlerini sildim .

hadi ama ağlaman için bunları anlatmadım . 

kendine gel hadi .

Sevda hafif bir gülümseme takınıp tamam dedi  .

konuyu değiştirmek istiyordum çünkü ben artık bunu konuşmak istemiyordum ne zaman annem ve babamdan bahsetsem hep o günü tekrar tekrar yaşıyormuş gibi hissediyordum . 

ben tam konuşacakken kapı açıldı ve odaya biri girdi . 

Sevda bana bakmayı kesip kapıya doğru baktı ve sonunda geldin dedi.

bense şaşırmış bir vaziyete nele olduğunu anlamaya çalışıyordum .

sonunda geldin ne demek biz birisinimi bekliyorduk   neler olduğunu ve kimin geldiğini anlamak için başımı kaydırdığımda karşımda bir suliet gördüm ....

Bu Bu....

   

merhaba arkadaşlar bu bölümüm biraz kısa oldu özür dilerim  ama bu bölümüm diğer bölümün bombası gibi bir şey olacak yani diğer bolumu daha çok seveceğinizden eminim   .

tekrar kusura bakmayın ve hep iyi kalın sizi çok seviyorum 

Araftaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin