12.Bölüm

252 279 15
                                    

Tam karşımda duruyordu.
Ben Sevdaya dönüp anlamsızca bakarken  Sevda içeriye giren genç adama doğru yürüyüp  tokalaştıktan sonra  bana bakıp gülümsemeye başladı .

bense bana gelen tüm bu anlamsızlıkları anlamlandırmaya çalışıyordum .

sevda bana doğru yürümeye başladı ve yanıma gelip elimi tuttu bak  Elvin bu senin doktorun  dedi.

Sevdanın bu söyledikleri karşısında öylece kalakalmıştım.                                                                              Sevdaya bakıp ,sevda sen ne dediğinin farkında mısın?                                                                                      Ben sana az önce ne dedim?                                                                                                                                 Neden anlamak istemiyorsun ben buradan gitmek istiyorum . sense bana doktor diyorsun .             

Sevda bu söylediklerim karşısında bana bakıp Elvin tamam gideceğiz merak etme dedi.                    sonra arkasına bakıp içeri giren genç adamı gösterdi .                                                                                        Elvin , bu benim babamın bir arkadaşının oğlu benimde yakın arkadaşım.                                         Bak Elvin senden önce o hep yanımda oldu .bana yarım etti, zor zamanlarımda hep destekçim oldu  ona güvendiğim için onu aradım .                                                                                                                    o bir doktor .

Sevda bunları söyledikten sonra arkasına dönüp hadi gel Bora dedi.                                                            Genç adam birkaç adım attıktan sonra yanımıza geldi ve merhaba Elvin ben Bora tanıştığımıza memnun oldum dedi.

 Boraya bakıp bende Elvin tanıştığımıza memnun oldum dedim .

Bora bana bakıp bak Elvin  ben bir doktorum lafı fazla uzatmayacağım burada olmanın tek nedeni üst üste panik atak geçirmen .                                                                                                                          bu panik atakları  geçirmenin pek çok nedeni olabilir fakat Sevdanın bana söylediğine yani verdiği bilgilere göre yakın zamanda aileni kaybetmişsin .                                                                                  Bu oylayın sende etki yaratmış olma ihtimali var yani panik atak geçirmenin arkasındaki neden büyük bir olasılıkla bu olmalı ama sadece bu kadar değil bu olayı veya o günü sana anımsatan ve hatırlatan en ufak herhangi bir şey bile panik atak geçirmene neden oluyor olabilir .                                                                                                                                                                                                                                    Bu yüzden psikolojik olarak dengesizlik yaşıyorsun.                                                                                              o olaya dair her hangi bir şeyle  karşılaştığında  göz kararma baş dönme gibi tepkiler alacaksın  ve görünüşe göre bu tepkileri alıyorsun da                                                                                                        bazı ilaçlar kullanman gerekebilir. ve en önemlisi de psikolojik bir durum olduğundan dolayı psikologa gitmen gerekir.

boranın bu sözü üzerine hemen atlayıp peki sadece ilaçlara başvursam yani psikologa gitmesem olur mu ? dedim                                                                                                                                                                      bu söylediğime inanamıyorum. çünkü ben ilaçlardan nefret ediyorum ama  şöyle bir düşününce ilaçların psikolog'tan daha iyi olduğu belliydi

Araftaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin