Genç kızın sarışına verdiği cevaptan sonra sarışın, Kuzey'i kucakladı ve birlikte bir arabaya geçtiler. Sarışın onu arka tarafa uzandırdı. Arabanın ön koltuğuna geçmek için kapı koluna eli giderken aklına kim olduğunu bilmediği insanlarla bir yere gitmenin pek mantıksız olduğu artık geç olsa da gelmişti. Pat diye sordu.
"Kimsiniz siz?" Çocuk bu ani soru karşısında şaşırmış bir şekilde ona baktı.
"Hadi arabaya geç . Kuzey ölecek! Arabada konuşuruz." düşündükleriyle ters giden işler sinirini bozsa da ,girmişti bir yola. Artık dönemezdi. Sorusunun yanıtını almak üzere hemen arabaya geçti ,kemerini taktı ve sarışına döndü. O da arabaya binip,kontağı çevirdiğinde konuştu.
"Hadi ,bekliyorum." Dedi genç kız. Tek kaşı ,soruyu sorarken istemsizce kalkmıştı.
"Anlattıklarımı dinledikten sonra sen de kendini tanıtacaksan başlıyorum." dedi Barış.
Aden onu başıyla onayladı. Bu sırada araba ,hızla bilmediği bir sokağa girdi.
"Benim adım Barış.O da Kuzey." dedi direksiyonu tutmayan eliyle arka koltukta yatan solgun suratlıyı göstererek.
"Eee?"
"Şimdilik bu kadarı yeterli."
İstediği cevapları alamayan Aden sormaya devam etti. "Ne iş yapıyorsunuz , neden adamlar peşinizdeydi?"
Barış,ilk başta derin bir nefes verip yola bakmaya devam etti.Sonrasında Aden'e göz ucuyla baktı.
"Kuzey bir psikiyatr. Ben de onun sekreteri gibi bir şeyim.Adamlara gelecek olursak..."
Arkada koltuktan öne doğru uzanan, adeta hortlamış bir adet Kuzey , çatık kaşları ile Barış'ın sözünü kesti.
"Seni ilgilendirmez."
Arka koltuğa doru bakarak "İlle öğrenirim, fazla telaş yapma." dedi ve Kuzey'e meydan okuyan bir bakış sergiledi. Kollarını göğsünde birleştirdi.Kuzey'in sinirlendiği genişleyen burun deliklerinden verdiği derin nefesten anlaşılıyordu.
Barış gülümseyerek Aden'e baktı .
"Aynı Kuzey'e benziyorsun."
"Ha?"diye istemsizce içinden sayıklamıştı genç kız.
"O da tanımadığı insanlara yardım ediyor. Ve cesaretini de atlamak olmaz." Aden,kaşlarını çatmıştı. Kuzey ise kalın sesi ile arabanın içini sarsmıştı.
"Barış kes gevezeliği, çok kan kaybettim biraz daha hızlı sür." Sonra durdu ve Aden'i yeni fark etmiş gibi "Bu niye bizimle geliyor?" dedi.
"Yardım etmek istedi." diyen Barış tekrar durdu ve bir şey hatırlamış gibi kıza baktı "Hadi bize kendini tanıt cesur." dedi.
"Adım Aden. Tıp öğrencisiyim, bir hastanede staj yapıyorum ve size neredeyse doktor olduğum için yardım ediyorum." diyerek Kuzey'e baktı. Staj yaptığı hastanenin adını söyleyemezdi. "Ya onu şikâyet ederlerse?" diye düşünmeden edemiyordu. Şikâyet edilirse ne olur emin değildi ve umurumda da değil lakin yine de bunu göze alamazdı.
"Ailen bizimle gelmene kızmaz mı?"dedi Kuzey iğneleyici bir şekilde. Sanki zayıf bir noktasını bulmaya çalışıyormuş gibi sorunca Aden dayanamadı ve Kuzey'i kendi lafıyla vurdu:
"Sizi ilgilendirmez."dedi.
Araba kısa süreli bir sessizlikten sonra durdu. Tabelasında "Dr. Kuzey SEÇKİN Psikiyatri Muayenehanesi " yazan, tek katlı şirin, beyaz bir binanın önündeydiler. Barış, Kuzey'i arabadan çıkartıp Aden'in yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3A: İNFAZ [DÜZENLEMEDE] +18
Açãoİlk hikayemi gururla sunuyorum. Hatalarım için şimdiden üzgünüm. İyi okumalar. Kuzey'in derin soğuklarında boğulan, donmaya ramak kalmış bir kalbin öyküsü. "Hatasız kul olmaz." demişler. Argo unsurlar yer yer bulunmaktadır. Hikayemde...