🍉 Merhabalaar!
Bildiğiniz üzere önümüzdeki bölüm final...Ben de bu zamana kadar hikaye veya benim ile ilgili aklınıza takılan, merak ettiğiniz ve istediğiniz durumları bana iletmeniz adına böyle bir bölüm hazırladım.
Yorum kısmına görüşlerinizi yazabilirsiniz ve böylece ben de aklımda olan finale eklemeler veyahut çıkarmalar yapabilirim.Bu aradaaa bu bölüme yorum yapanları takip ediyorum bu da böyle bir acizliğim artık yorum yapın diye kendimi keseceğim herhalde.
Final hakkında bir ipucu vermek gibi olmasın ama önemli bir detay vermek istiyorum. Ve söyleyeceğim cümleyi Wattpad'te ne kadar hikaye varsa hepsinde gördüm. Sonumuz çok farklı olacak bana güvenin ndşsnsls
( Merak etmeyin, finalde Kuzey şizofren falan değil ve hepsi bir rüya değil mcösmeşdn )
Şaka bir yana ben bu kitabın farklı olmasını istiyordum yazmaya başlamadan daha. Ve elimden geldiğince Wattpad klişelerinden uzak ama kullanıcı kitlesine hitap eden bir hikaye yazmaya çalıştım.
En basitinden klişe bir bed boy'umuz olmadığını düşünüyorum. Diğer katil çocuk başlıklı hikayelerdeki gibi her gece farklı bir kızla dolaşan, kadınlara kötü davranan ve kötü alışkanlıklara , davranışlara özendiren bir karakter yaratmadım zihnimde. Aşkı ön planda tutmadım ve kadın karakterimi güçlü bir ruhla simgeledim. Hikayemiz daha çok insanların suç işlemesine toplumun, ailenin etkisini ele aldı aslında.Açıkçası bu hikayeyi diğer hikayelere tepki olarak yazdım. Tasvip edilmeyen davranışlara, okuyucuları burada yazılanlarla özendirmeyi asla istemedim ve böyle yapmadığımı düşünüyorum.
Vee bir itiraf daha, gerçi bunu final konuşmama saklıyordum :d , 3A'nın kurgusu, bir gün evde yalnızken tuvalette aklıma geldi neödndldnfm
"Ölümcül", "Davet" ve "Tedavi" bölümleri aklımda bir şimşek oluşmasına sebep olmuştu ve kendi kendime "Neden yazmamayım ki, neler neler yazıyorlar Wattpad'te" dedim.
Böylelikle 25 Kasım 2017'de hikayemizin ilk bölümünü defalarca düzenlemelerden geçirip ve hazır olduğumda yayınladım sizlere.Şu an benim için büyük, insanlık için küçük bir aile olsakta, umarım ilerde buralar da değerlenir.
Sizlere yazdıklarımı okuduğunuz için teşekkürlerimi sunuyorum efenim.
Hele hele bir de yorum yapanlar gönlümden VIP bilet kazandılar.
👏🏻🦄👏🏻
İnsanın tanımadığı kişilerden sevgi görmesi,yazdıklarının beğenilmesi mükemmel bir his.Yaniiiii sizleri gerçekten seviyorum. Tekrar teşekkürler.
VE SİZİ ÇOK ÖZLEYECEĞİM 😢😭💜ekleme not: Final'in" Ölüm Şenliği- II " bölümüne yorum ve oy gelmesi sonucunda sizlere ulaşacağını hatırlatmak istedim,saygılarımla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3A: İNFAZ [DÜZENLEMEDE] +18
Açãoİlk hikayemi gururla sunuyorum. Hatalarım için şimdiden üzgünüm. İyi okumalar. Kuzey'in derin soğuklarında boğulan, donmaya ramak kalmış bir kalbin öyküsü. "Hatasız kul olmaz." demişler. Argo unsurlar yer yer bulunmaktadır. Hikayemde...