"Burda olduğumu nerden bildin?"
'Biraz daha bağırınca arkadaşın söylemek zorunda kaldı.'
Gururla gülümsemişti. Kızın gözleri derin gamzeye kayınca yutkunup arkadaşına dönmüştü.
"Namjoon benim bir arkadaşım aynı zamanda komşum."
Arkadaşının gözleri parlayarak oğlandan kıza dönerken düşünürmüşçesine mırıldanmıştı.
"'Demek bir haftadır suratının asık olmasının sebebi karşımdaki beyefendi."'
Kız yalancı bir tebessümle oğlana bakarken oğlanın eli her zaman olduğu gibi yine ensesine gitmişti.
'Sanırım o benim.'
Tedirgince kıza bakmıştı. Zaten daha sonra Nae yu konuyu değiştirmek için bir şeyler yemeği teklif etmişti ama gelen telefon yüzünden arkadaşı ayrılmak zorunda kalınca konuşmadan masada oturmaya devam etmişlerdi. Birden aklına gelen fikirle oğlan sırıtınca kız kaşlarını çatmıştı.
'Aklıma bir fikir geldi.'
Sakince omuzlarını silkti.
'Ama kabul eder misin bilmem.'
Kız sandalyede geriye yaslanıp kollarını bağladığında oğlan ne kadar tatlı göründüğünü düşündü.
"Nasıl bir fikir olduğuna bağlı."
Oğlan sanki kız kabul etmiş gibi heyecanla ayağa kalkarken elini tut dercesine kıza doğru sallamıştı.
"Ne yapıyorsun?"
Kız oğlanın elini tutmayınca oğlan zorla kızın ince elini tutmuş ayağa kaldırmıştı.
'Sadece gel. Eminim hoşuna gidecek.'
Oğlan gamzesi belli olacak şekilde gülümseyince kızın bakışları tekrar derin çukura takılmıştı.
"Pekala.."
Hipnoz olmuş gibi oğlanın yanında yürürken nereye gittiklerini sormamak için çok uğraşmıştı ama dayanamayıp sormuştu.
"Gerçekten nereye gidiyoruz?"
Hala elini tuttuğu oğlanın dikkatini çekmek için yürümeyi kesmişti. Ama o kızı daha da yakınına çekmiş kolunun altına almıştı.
'Sabret güzelim, sabret.'
Oğlan sabır ve heyecanla karışık bir nefesi azad ederken kız ona güzelim demesinin şokunu yaşıyordu. Şoku henüz atlatamamışken oğlan durmuş ve heyecanla mırıldanmıştı.
'İşte geldik.'
Kız bakışlarını kocaman iç çamaşırı mağazasında gezdirirken oğlan burnunu kızın yanağını sürtmüş ve istekli bir şekilde mırıldanmıştı.
'Sana yeni bir iç çamaşırı alalım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
underwear
Fanfiction(Monie-y size bir fotoğraf gönderdi) Monie-y: Bu gece bunu giymeni istiyorum. Ve ayrıca giyinirken perdeni açık bırakmayı unutma.