🌌ეჩმՔեპԻ ջպპլvპ🌌

2K 74 19
                                    

Kız nefesini düzenlemeye çalışırken oğlan kenara çekildi. Kapı dardı, kız heyecanlıydı ve oğlan duş jeli kokuyordu. Bu anı tekrar tekrar yaşayabilirim diye düşündü ikiside. Ama on saniye sonra aralarındaki mesafe bırakın kokuyu sesi bile zor ulaştırabilecek kadardı.

'Hoşgeldin'
Oğlan yolu göstermek için önden yürürken kız görmeyeceğini bildiği halde tebessüm etmekle yetindi. Büyük ferah bir odaya girdiklerinde oğlan ensesini kaşıyarak kızınkilerle birleştirdi gözlerini.

'Kahve? Kola? İçki? Ya da ne istersen.'

Kız bakışlarını gergince açık gri duvarlarda gezdirirken cevapladı.

'Su?' Bakışları duvarlardan ona alayla gülümseyen oğlana kayınca ellerinin terlediğini hissetti.

İki dakika sonra oğlan elinde iki bardakla odaya girdiğinde raftaki filmlere bakıyordu.

'Eğer istersen bir gün sırf film izlemek için evime gelebilirsin.'

Davetkar bakışlara sadece gülümsemekle yetindi.  Ama beyni o gün için geri sayıma çoktan başlamıştı bile. Elindeki su bardağını kıza uzattı.

'Al bakalım Rahibe Teresa, suyun.'

"Bugün de baya şakacısın."

Su bardağını oğlanın içkisiyle tokuştururken mırıldandı. Alaycı gözlerin sahibi elini kızın beline atarak onu koridora yönlendirirken ellerinin terlemesine neden oldu.

'Şakalarımızı da yaptığımıza göre sana bir iç çamaşırı seçelim.'

underwearHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin