1. nap a gimibe

873 16 0
                                    

Idén kezdem a gimit, kicsit ideges vagyok , mert uj osztály uj barátok uj lesz minden. A suli fél órára van innen, nincs is közel de nincs is nagyon messze .A régi barataimat máshova vették fel. Szoval nem ismerek senkit...

Mikor reggel beértem az uj osztályomhoz csak páran voltak bent. Nem vagyok valami kezdeményezos típus ezért levágtam magam az utolsó padhoz.

-Szia-szólalt fel egy vékony hang. Felnéztem és egy magas lány állt ott.
-Szia.-feleltem majd elkapva a tekintetem a karkötöm kezdtem el birizgálni.
-Foglalt ez a hely?-majd rá mutatott a mellettem levő üres székre.
-Ja, nem dehogy .-mondtam mosolygva .
A lány fogta magát és leült mellém.
-Egyébként Aley vagyok.- vigyorgott rám a számomra mot már nem ismeretlen lány.-és téged hogy hívnak?
-Kely. - mosolyogtam rá kedvesen.
Aley szőke közép hosszú hajú és mogyoro barna szemű.Fehér pólót viselt kék farmerrel. Az arca pedig mint egy túl tökéletesre sikerült porcelán babaéra hasonlít.  Nagyon kedvesnek tűnik remelem jóban leszünk .

Nem sokkal rá belépett a tanár és kezdődött az unalmas óra. Az osztály amúgy jó fej de még nem jövünk ki valami jol. De  Aley iszonyatosan kedves és végig dumáltuk az órákat. A kedvenc tollatol a verebekig mindent átbeszéltük. Ne kérdezzetek hogy függenek össze .
Olyan gyorsan elment az idő hogy arra kaptam a fejem hogy már csöngetnek.

Ebéd szünetbe nem akartunk beülni az ebédlőbe mert nagyon zsúfolt volt és irtózom a tömegtől, ezért inkább kimentünk az udvarra egy magányos pad után keresve.Szerencsére találtunk a bejárathoz közel egy napsütötte helyet ami pont megfelelő volt és egyből befoglaltunk. Éppen mikor kényelembe helyeztem magam és  neki akartam kezdeni a sütimnek hirtelen láttam hogy a velem szembe levő újonnan szerzett barátnőmnek megállt egy percre a szeme a hátam mögött és teljesen elvörösödött , elsőnek azt hittem szellemet lát de mikor megfordultam láttam hogy 4 srác szál ki egy kocsiból.
Az eggyik fiú aki elsőnek kiszállt az anyósülésről magas volt vilagos szőke hajú es full feketébe volt kivéve a cipőjét mert az fehér volt, mindenkire mosolygott de főként a haverjaival beszélt .Aztán mögötte levő ajtón kiszállt egy alcsony és mégeggy magas srác. Az eggyiknek fekete haja volt a másiknak barna, az egyik a telefonján nézett valamit miközben szakadt a rohogestol a másik meg a imént említett sraccal beszélt. Aztán kiszállt egy fél fejjel magasabb srác mint én, sőtet szőkésbarna  haja a pólója fehér a nadrágja pedig fekete. Wao ennél feltűnőbb belépést meg nem láttam.

-Azok ott meg kik?- kérdezősködött Aley. Ezt a kérdést ugy tette fel mintha ezer éve ida járnék és ismernék mindenkit(?)
-Honnan tudjam -feleltem majd tovább ettem a sütim, engem nem nagyon érdekeltek a fiúk ,,tökéletes" belépése.
-Erre fognak elsétálnii- nyávogott vékony hangon.
-Most mit tegyek? Hozzak vörös szőnyeget vagy talán meg kellene hajolnom?- tettem fek gúnyosan a kérdést.
-Hát nem csak nézz rájuk ..-kezdett bele.
-Aley , ne már ők is pár diák a sok közül.-forgattam a szemem mert végülis teljesen igaz.
-Hát, ők szuper cukik es nagyon helyesek, főlleg az a barna alacsony -kezdett el nyáladzani mint valami pitbul.

A fiuk elkeztek felénk sétálni vagyis nem hozzánk csak erre volt a bejárat. Nem is vettem volna tudomásul ha a drága barátnőm nem veri le a cuccaim a földre amiért annyira hadonászott a táskájával.
Mikor lehajoltam a cuccaimért láttam, hogy valakinek a keze már ott volt. Felnéztem erre ott volt sötét szőkésbarna hajú srác. Mikor felállt nyujtotta a kezét gondolom azért ,hogy felsegítsen vagy egyszerűen megakarta nézni a lilás köröm lakkom. Nem kellett a segítsége feltuttam en állni magamtól is.
-Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem egy csábos mosollyal amitől a legtöbb lány elolvadna de sajna én nem a ,,legtöbb lány " vagyok .
-Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan aztán leültem befejezni a sütim.
-Mi az kellene valami?-vontam fel a szemöldököm a srácra mert még mindig ott áltt és csak nézte ahogy eszek .
-Mi a neved?-kacsintott rám egy férre huzott mosollyal.
-Nem tökmindegy?-háborodtam fel mert végül is semmi köze hozzá.
-Verd!-ordított oda egy mély hang.
Az eggyik barátja vagy alatvalója volt , nem tudtam eldönteni.
-Most mennem kell majd mégbeszélünk szépségem.-kacsintott rám majd távozott a társaságunkból.
Aley nagy szemmekkel és tátott szájjal nézett rám.

-Mi az? -kérdeztem tőlle bár gondoltam előre milyen kérdést fog feltenni.
-Miért volál ilyen totál bunko azzal a sráccal , hisz meg nem is ismered ?
-Aley, ne viccelj már -forgattam a szemem- ő is egy olyan fiu aki hetente más lánnyal van az ágyban csak nézz rá.
-Nem biztos...-nézett rám-vagy lehet.. van benne valami.
-Megmondtam nekem mindig igazam van-mondtam Aleynak.

Mikor ránéztem a telefonomra láttam hogy lekésem a kövi óram ami Aley nélkül lesz elkeztem rohanni es ezzel őt ott hagyva.

Szerelmesen szeretveWhere stories live. Discover now