Gyengedén megsimitotta az arcom majd feltolta az állam.
Elkezdte csókolgatni a nyakam majd a kulcsontomhoz ért.Halkan sohajtottam egyet de pont annyira hogy reménykédtem nem lehet hallani.
Szelfnek feltűnt es fojtotta. A keze viszont meg mindig a fenekemet fogta
de abban a pillanatban kihúzta alólam es levette a pólóját. Uristen! Ugye nem akar?!!Meg nem állok készen!
A mellkhasa teljesen izmos volt ahogy a hasa is hirtelen elbambultam neki viszont feltűnt ravasz mosolyra húzta a száját. Fordított a pozicionkon. Most én ültem az izmos a hasán. A csípő csonta már nyomta az enyemét.
Hirtelen bevillant egy kép.
Ahogy Verd rajtam fekszik a kanapén és csókol közben a szemébe latszik a vágy az izgalom és hogy alig bírja magát vissza fogni és ahogy a nyelvem táncot jár az övével...
. De végül nem tette meg. Hogy miert? Fogalmam sincs...
Miert megint Verdre gondolok??-Kely-zökkentett vissza Szelf-Szerintem ez nem a megfelelő alkalom..
Majd finoman letolt magáról es felvette a polojat majd kiment a szobából.Ez meg mi volt?? Vajon miattam?
Mit rontottam el ennyire? Annyira béna vagyok? Basszus beszélnem kéne vele?
Ugy gondoltam utána kene mennem ahogy leertem nem volt ott
de a terasz ajtó nyitva volt .Amint kiertem ott állt es epp akkor szívott egy nagyot a cigijébe mellesleg nem is tudtam higy cigizik mert sose mondta..-Bocsi ..-majd oda álltam mellé- velem van a baj?-Szelf rámnézett majd mosolygott. Eldobta a cigi csikket majd felém fordult.
-Nekem ez meg nem megy.-majd megvakarta a tarkojat-Olyan hirtelen jött minden , nekem ez nem megy jobban meg kell ismerjelek mert komolyan veszek egy kapcsolatot és nem egy egy éjszakás kaland ként akarok rád gondolni..
-Szelf-majd végig simitottam a kezem az arcán-Nekem se megy hidd el ...
-Mi?-nézett rám ledöbbenve.
-Nem akartam mondani féltem ,hogy megbántalak vagy akkor vége lesz köztünk...-kínosan beleturtam a hajamba mikor ránéztem magához húzott és szép lassan neki nyomta az ajkát az enyémnek.
Nem tudom meddig tartott de a csengőre lettünk figyelmesek.
Ki lehet az ilyenkor??Szelf ment ajtót nyitni en meg mondtam hogy iszok valamit a konyhába.
Halottam ,hogy beszél valakivel majd bejönnek és leülnek a kanapén .Amikor kimentem hirtelen megtorpantam. Ott álltam 23:45-kor egy darab pulcsiban méghozzá Szelf pulcsijába. Na és ki volt ott?
-Khm-köhintettem halkan , hirtelen négy szempár fordult felém.
-Oohh -nézett kínosan Szelf -Csak átugrott beszélni mert össze veszett a szüleivel.
-Szia Kely-mondta Verd majd ahogy végig nézett rajtam megnyalta az alsó ajkát de nem látványosan éppen hogy csak én vegyem észre.
-Öhm Szia-majd kínosan éreztem magam ezért úgy döntöttem megyek aludni-Mentem aludni.
- Rendben-majd a lépcső felé vettem az irányt de utánam szólt Szelf- Nem sokára megyek , ja és szép almokat .
Amikor megláttam azt a gyönyörű mosolyát rögtön elpirultam azt hittem helyben meghalok.Gyorsan felsiettem a lépcsőn majd ahogy bevágta az ajtót beugrottam az ágyba egy párnát szorítva. Tiszta gázzzzzzzzz.
3 héttel később
Hátom hét telt azóta. Igaból nem történt semmi izgalmas . A napjaink ugyanúgy teltek eggyutt kajáltunk a csapattal suliban , órákon sokat hülyültünk szóval most minden tökéletesnek volt mondható. Ami a legjobb az egészben hogy Jeson pofáját egyszer sem láttam aminek kimondottan örülök. Szelfel sok időt töltünk eggyütt hogy jobban megismerjük egymást.
Moziba járunk , cukrászdákba vagy sétálni a megfagyott Duna partján vagy épp korizni menni.
Vele olyan ... hogy is mondjam ... tökéletes minden.
Igazából mar túlságosan az. Egyszersem(de tényleg) nem veszekedtünk.Ma Szlefnél lesz egy ,,kisebb" buli.
Ami neki kicsi hát az úgy kb 50-60 ember. Na mindegy.
Igazabol ugy döntöttem kicsipem magam. Feltettem egy elég minimális sminket , majd a hajam kivasaltam.Hozzá felvettem az új fekete testhez simuló egybe ruhám ami spagetti pántos és hát nem volt a leghosszabb darab . De
igazából mindenki tudja , hogy Szelf a barátom es senki se mer kikezdeni velem.20:36-otvmutatott a telom mikor az említett drága barátom feje kezdet el villogni a kijelzőn.
-Hello édesem 10 perc és ott vagyok-szólalt meg mély hangja a telefonomba.
-Kint várlak édesem -majd azzal a mozdulattal letettem a telefont.
Gyorsan ráneztem instámra és Verdről találtam egy újabb képet. Ahogy ott ül a naplementébe és csak mered maga elé , és ezt a szöveget írta alá :
,,Hidd el szépségem én várok ameddig csak kell"
Gyorsan meglestem a kommenteket . Hogy miert azt magam sem tudom de nagyon rossz döntés volt.
,,Cica én itt vagyok hívj és ugrók"
Írta egy lány ráválaszul a neve lényegtelen volt csak az hogy miez a kurva duma?! Tiszta gáz...
Hogy lehet valaki ekkora ribanc? Még hogy azt hitte neki szól a szépségem duma? Hat te minden vagy csak nem szép...Gyorsan felálltam felvettem a fekete magassarkú bőrcsizmám. Amint kiértem Szelfet pillantottam meg neki dőlve a kocsinak.
-már hiányoztál-húzott magához és ajkát az enyémnek tapasztott a de kicsit hátra dőltem e.
-Mi a baj?-nem néztem rá csak az utat néztem ahol kocsik hajtottak el mellettünk. Nem akartam ránézni.
-Mehetünk? -kérdeztem majd csak akkor néztem bele a csillogó zöld szemeibe amiben tükröztek az utcai fények de még most se tudott felviditani.Konkrétan en magam sem tudtam mi a fasz bajom van....Szelf kinyitotta a kocsi ajtót majd beültem a kocsiba.
Az úton egyikünk sem szólalt meg.
Csak néztem ki az ablakon es az embereket bámultam ahogy sétálnak az uton, némelyik mar szinte dölöngélve.Amint megérkeztünk a házhóz abból fények és zajok áramlottak ki.
Kiszálltam majd a barátom megfogta a kezem es együtt mentünk be.
Amint beléptem szinte elvesztem. Pia szag, emberek , itt smárolnak ott smárolnak
azon a srácon póló nincs azon de egy srác ott táncolt melltartoba(?) az asztalon azt hittem én ott hejben kifutón a világból. Gyorsan levettem a kabátom mert kezdett melegem lenni.-Hűha-mondta Szelf-Ha te ebben leszel egesz este-itt közelebb hajolt ,hogy csak én halljam -nem fogom magam kibírni es ne csodálkozz ha az ágyamon találod magad-tette fel a kezet védekezően .
Hirtelen felnevettem.
De akkor éresztem ,higy egy millió szempár ragad ram . Főleg fiuké . Hát lehet rossz döntés volt ez a ruha. Kezén fogva végig mentünk az emberek között a többieket keresve. Éreztem ahogy elhaladunk emberek mellett a szemük lejjebb vándorol na es hova? Hmmm tippem sincs.-De csini valaki-jött oda testre simuló térd felé érő bordó kivágott ruhába Izay.
-Te mondod-mert borzasztó jol festett abban a ruhába olyan Izayos volt..hirtelen megfordultam és Aley ugrott a nyakamba.
-Bassza meg de hiányoztatok.-majd miután a barátnőm megölelt engem utanna Izayt is.
Aley eléggé szokványos volt... Már túlságosan amikor leesett hogy tuti Dani öltöztötte fel . Laza sötét kék térd alá erő ruhát viselt egy övvel a derekán.
-Jó ruha-néztem félig Danira vissza folytatott nevetéssel.
-Jaa ne is mond tiszta apáca lennék ha nem dobom fel rá ezt az övet, mondjuk még így is elég gáz -nézett magán vegig .
Egy darabig meg nevetgeltunk amikor kiszáradtam.De nem vízre de nem ám . A konyha felé vettem az irányt. Belenéztem a hűtőbe, szekrénybe még a mosogatógépbe is de sehol egy csepp vodka.. vagy bor .. vagy pálinka.. vagy likőr .. vagy bármi más amiben alkohol van. Arra gondoltam mi van eldugták ?Kereső hadműveletekre indultam . Össze vissza kovájogtam a házba végül a garázsba kötöttem ki.
Ott is mindent szó szerint MINDENT átnéztem egy csöpp kis alkoholért.
Szomorúan lebigyesztettem a szám de amikor kifelé vettem az irányt egy erős ismerős mellkhasba ütköztem.
YOU ARE READING
Szerelmesen szeretve
RomanceTartalom: ,,Egy gimnazista lányról szól aki csak egy átlagos évet akart, de cserébe kapott olyasmiket kapott amikre sose hódolt" Egy kis részlet: -Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem. -Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan azt...