Átverve

237 7 0
                                    

Hétfő reggel 6:40 van.
Ideje lenne elmenni fürödni es enni mert már baromi éhes vagyok.
Pedig tegnap megértem egy egész(!) tábla csokit.
Mikor beléptem a fürdőbe észre vettem a radiátoron száradó pulcsit.

~Lehet vissza kéne ma vinnem neki ~ tünöttem a pulcsit nézve.
Gyorsan lezuhanyotam majd megfogtam Scott pulcsiját es bele tettem a táskámba.
Felvettem egy sima fekete gatyát majd rá egy meleg feher sima pulcsit.

Majd lefelé vettem az irányt,hogy reggelizzek.
Csináltam egy kávét és mellé 2 db piritóst. Lekéne dolgozni a tegnapi csokit... Áá mindegy.

7:30 van ideje lenne indulnom.
Felvettem a kabátom majd a cipőm és kifelé indultam.
Mikor kiértem a ház elé nem volt ott senki. Ott álltam pár percet majd elindultam a suliba.
Nem is tudom miért vártam Verdet.
A suli elé érve Aleyt láttam Danival.

-Sziasztok-majd megöleltem Aleyt és lapacsíztam Danival.
-Hali, mizu?-tette fel a baratnőm a kérdést.
-Semmi , nem megyünk be?megfagyok- majd felhúztam a kabátom.
-Mennyünk-mondta Dani remegve.

Ebéd szünetbe lementünk az ebédlőben  én Dani Aley és Izay és leültünk egy asztalhoz a sarokba.
Nem nagyon figyeltem ,hogy mit beszélnek mert Verdet kerestem a tekintettemmel.
De miért keresem őt? Mindegy inkább eszem tovább a sült krumplim.
Hirtelen annyit éreztem hogy valaki leül mellém majd lehajtja a fejét az asztalra.

-Mi a baj tesó?-kérdezte Dani.
-Semmi haggyuk-hümmögte Szelf, majd felnézett és észre vette hogy őt nézem de mikor rám nézett elkaptam a fejem és beleszürcsöltem a teámba.
Basszus remelem nem vette észre hogy bámulom..

-Szia Kely-nézett rám egy kis mosollyal
-Öm.. Szia- francba.. de várjunk csak azt hittem nem bír? Vagyis ezt nem értem, és hol van az a ribanc akivel múltkor smárolt?
-Valami baj van?-majd bele túrt a hajába és mélyen a szemembe nézett.
-Ő..  de hogy-majd elkaptam róla a fejem és elkezdtem bámulni ki az ablakon.

- Nézzétek kiközeledik-mondta Dani az ajtó felé mutatva. Rögtön oda néztem.

Ahogy Dani szólt mindenki egy ember ként fordult oda.
Egy percre lefagytam. Hirtelen nem tudtam nyelni se, a szívem kihagyott egy dobbanást.
Verd jött átkarolva az eggyik csajjal az évfolyamból.
-Mi a fasz-mondta Izay félre mikozben félrenyelte a kávét.

-Azt hittem veled kavar vagy mi -mutatott rám Aley.
-Fuj.. de hogy-majd egy nagyot nyelve megfordultam és tovább ettem.
Ez mi? Ez most... fájt.. csak nem tudom miert....
Verd és az ,,új csaja" két asztallal arébb ültek le.
-Ohm.. minden rendben?-suttogta Szelf ugy hogy csak en halottam.
-Jah persze -hazudtam a szemébe..
-Nem lesz semmi baj nyugi-majd
rám mosolygott és evett tovább. Azért ari tőle hogy egy kicsit aggódik higy mit reagálok erre az egészre.
Rá se néztem Verdre .Kicsit azért összetörtem.
Jézusom miket beszélek? Miért törnék össze pont miatta?!
A nagy gondolkodások közepette egy kéz fogta meg a válam. Megfordultam,hogy megnézzem ,hogy ki az.

-Szia-húzodott széles mosoly az arcán.
-Szia Scott-mondtam egy nagy mosollyal viszonozva-Ő elhoztam a pulcsid-majd a táskámba nyúltam érte.
-Köszönöm-majd beleszagolt és felnevett.
-Mi az? -kérdően vártam a válaszát
-Átvette az illatod -éreztem hogy elpirul ok ,majd megint csak mosolygott.
-És ez rosszat vagy jót jelent?-a szemem sarkából észre vettem valakit aki elég feltűnően bámul ..
-Természetesen jót, olyan.. hogy is mondjam.. wattacukor és alma illata van, pont mint neked-majd mégegyszer megszagolta.
Erre én is felnevettem.
-Majd akkor valamikor össze futhatnánk -majd a kezét a válamra tette rám mosolygott és elment.

Szerelmesen szeretveWhere stories live. Discover now