Szombat van reggel 8:34 van.
Jesszus hogy keltem fel ilyen korán? Mindegy megyek iszok egy kávét majd elmegyek futni szerintem.Mikor leértem a lépcsőn felcsörrent a telóm, Aley hívott.
-Szia Aley-mondtam unottan majd feltettem fönni a kávét.
-Jó reggelt !-üvöltöt boldogan a telefonba.
-Miért hívtál?-kérdeztem fáradtan mert még nincs kész az a kicseszett kávé!
-Nem találkozúnk 14:00-kor a mekiben?-kérdezte boldogan.
-Jólvan, de most megyek mert kész a kávém utánna futok.-majd felfelé vettem az irányt.
-Oké sziaaa-jézus tiszta energia bomba.Mikor felérten lehúztam a kávém majd felöltöztem.
Felvettem egy hosszú fekete cica nacit egy polót majd rá még egy meleg bundás kardigánt.Majd lementem felvettem a sport cipőm majd megfogtam a fülhallgatóm és elindultam 9:02-kor.A patak mentén futottam. Azta nagyon gyönyörű a táj. Az ég világos keken ragyogott a nap meg elbújt a felhők mögé . Lehetett hallani ahogy a madarak dalolnak , imádom az ilyen szep reggeleket. A híd felé vettem az írányt de elötte elővettem a kulacsom,hogy igyak.
De akkor egy nagy lökést éreztem és bele estem a vízbe , szerencsére csak térdig érő volt és hát mellesleg csak egy kissé BAROMI HIDEG.
Nem néztem fel, hogy ki áll ott csak megprobáltam felállni.-Kurva életbe már-majd még magamba káromkodtam.
-Nagyon sajnálom -mondta egy mély recés hang. Majd felnéztem. Egy magas srác állt ott , haja sotet barna szinte mar fekete ,fekete melegítő gatyát viselt fekete pulcsival.
Majd a felém nyújtotta a kezét , hogy kisegítsen.
-Bazdmeg..-majd probáltam kicsavarni a vizet a pulcsimból.
-Tényleg sajnálom nem vettelek észre.-mondta.
-Remek most meg is fogok fagyni.-mondtam kicsit idegesen.
-Várj csak.-majd levette a fekete pulcsiját és felém nyújtotta, rajta még volt egy hosszújú.
-Köszönöm-majd elvettem tőlle és felvettem. A combomig ért mert hát a srác vagy 1 fejjel kb magasabb volt mint én. Mikor meglátta felröhögött.
-Amugy Scott vagyok-majd elindultunk vissza felé.
-En Kely-majd rámosolyodtam.
-Itt tanulsz a környéken?-kérdezte kiváncsian.
-Aha a GyPGF-ban- mondtam,majd nagy szemekkel nézett rám.
-Én is , miért nem láttalak még?-kérdezte.
-Mert még gólya vagyok-mondtam .
-Ja én 3.-os -mikor meghalottam örültem , hogy nem végzős mert akkor ismerné Verdéket.
Éreztem hogy rezeg a telóm, mikor kivettem hát kíhívott? Az emlegetett szamár,Verd. Csak az ídőt néztem meg ami 10:30-at mutatott majd lenémítottam a telóm.
-Nem veszed fel?-kérdezte Scott.
-Nem, nincs kedvem-majd felvontam a vállam.
-Figyu Kely nekem mennem kell mert ebédelek apámmal , majd hátha a suliban össze futúnk-majd intett eggyett és elkezdett kocogni a másik írányban.Mikor haza értem felmentem egyből hajat mosni mert még mindig tiszta víz voltam. Valami nem stimmelt. Basszus nálam maradt Scott pulcsija.A fürdőbe érve levettem a pulcsit majd megszagoltam Allure vagy Hugo Boss parfümt használhat. Igen az egyetlen dolog amihez értek azok a parfüm márkák.
Majd levetkőztem és hajat mostam.
Mikor végeztem megszárítottan a hajam majd kivasaltam.
Felvettem egy kék magas derekú nadrágot és egy fekete fehér felíratos pulcsit majd betürtem
A lépcsőnél felhívtam Aleyt.
12:09 van na időben vagyok.
Mégcsináltam egy gyógyteát abban érdekében hogy hátha megfáztam.
Majd bevettem két gyógyszert.
Miután megittam 12:20 volt.
Elindultam mert innen a meki gyalog jó messze van.Mikor beértem a Mekibe Aleyt pillantottam meg az egyik sarokba ,integettem majd oda mentem.
-Szia Mizu?-kérdezte miközben egy sült krumplit zabált.
-Semmi extra-nem voltam benne biztos, hogy el-e mondjam neki. Vegül arra juottam hogy elmondom mert végül is a legjobb barátnőm. Miután elmondtam egy percig csöndben volt.
-Értem egy baj van...-majd beleszürcsölt a kólájába- Tuti van csaja.
-Ezt honnan veszed?-néztem rá össze húzott szemöldökkel.
-Figyelj, futni jár szóval biztos kigyúrt teste van hogy csak jobban bele szeressem , drága és tökéletes parfümt használ amit tuti a barátnője vett neki plusz-tette fel a mutató újját- A haja selymes és mogyoró színű a szeme tökéletes és kedves vagy legalábbis te ezt mondtad
-De attól függetlenül lehet hogy szingli.-néztem rá feltett kezekkel.
-Igen van rá 1% -majd elkezte az állat vakarni ami baromi vicces volt és kitört belőlem a nevetés.Mikor haza értem hulla voltam. Felmentem és ledöltem az ágyra. Rögtön elaludtam.
Hirtelen nagyon megijedtem és síkítva ugrottam ki az ágyból.
-Jézus -majd a szivemre tettem a kezem. Majd a megnéztem a telóm 20 nem fogadott hívás Verdtől az ídő meg 19:10 volt , jó sokat aluttam majd elmentem wc-re de akkor megláttam a pultón Scott pulcsiját. Levettem a gatyám majd bele bújtam a combig érő jó illatú pulcsiba. Nem tudom miért csak olyan jó meleg volt. Felhúztam egy térdig érő bundás zoknit meg a mamuszom.Leindultam a lépcsőn . A konyhába érve csináltam egy kakaót és leültem a nappaliba Harry Pottert nézni.
Két erős kopogást halottam az ajtón.
Mikor oda értem és kinyitottam Verd áltt ott. Mikor meglátott kipattant a szeme és rögtön jó szorosan megölelt.-Jól vagy?-kérdezte aggódó szemekel.
-Igen , miért kérded?-néztem rá kérdően.
Majd bejött és leült a konyhába.
-Jeson mondta hogy eljön hozzad es csinál pár dolgot ..mert majd nem verekedtünk, és nagyon megijedtem-láttam hogy az ujjait dördelte.
-Nyugi jól vagyok nem volt itt.-majd beletúrtam a dús hajába.
Majd felnézett rám és látta hogy egy férfi pulcsiba vagyok és kérdően nézett rám.
-Ez meg kié?-láttam ,hogy picit ideges lett.
-Csak reggel futottam és egy srác véletlenül belelökött a patakba és oda adta a pulcsiját-így átgondolva baromi aranyos volt ez Scottol.
-És ugye nem fáztál meg vagy valami??-majd felállt és mélyen a szemembe nézett.
-Nem -akkor lépett eggyett én meg hátra léptem.
-Már nagyon..-majd mégközelebb jött és én megint hátra léptem..
-Hiányoztál-azzal lépett egy nagyot, én is hátra léptem de a konyha pultnak ütköztem.
A kezét a hajamba túrta majd közelebb hajolt.Éreztem a leheletét. A szájával az enyémbe harapott , majd lesmárolt. Megfogta a combom és a konyha pultra emelt. A jobb kezével e hajamat túrta addig a ballal a csípőmt fogta. Majd lejebb csúszott a keze.
Majd végig harapta a nyakam és a kulcscsontomnál megállt. Éreztem hogy felkap majd a nappaliba visz. Ott lefektetett az ágyra továbbra is smárolva.
Hirtelen minden átfutott az agyamon.
Miért csinálja ezt? Vajon csak azért ,hogy kihasználjon?
Megállt. Majd a fülemhez hajolt.
-Az enyem leszel..-majd beletúrt a hajamba erősebben-csak nem most.
Mi vann??
Majd felállt és egy csókott nyomott a számra.
-Most mennem kell, holnap reggel jövök -majd rám kacsintott és kiment a házból.
Én hátra döltem a kanapén majd egy fogtam egy párnát és bele sikítottam.
MI-A-FASZ
YOU ARE READING
Szerelmesen szeretve
RomanceTartalom: ,,Egy gimnazista lányról szól aki csak egy átlagos évet akart, de cserébe kapott olyasmiket kapott amikre sose hódolt" Egy kis részlet: -Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem. -Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan azt...