Mikor reggel felekeltem Verd szobájába voltam. Vagyis csak gondoltam mivel tele volt foci poszterekkel pár kép a barátokrol meg a családról plusz pár súlyzo.Nem is értettem hogy kerültem ide mert tudtommal lent a kanapén aludtam el. Tényleg hol van Szelf?
Mikor felültem az ágyban nevetésre lettem figyelmes. Nagy nehezen kikószálodtam az agyból és a lépcső felé vettem az irányt.Mikor leértem csak Szelfet láttam de aztán ott teremt előttem Verd.
-Jó reggelt hercegnő hogy aludtál?-tette fel nekem a kérdést.
-Hogy kerültem fel a szobádba?-néztem rá még elég álmosan
-Miután elaludtál gondoltam felviszlek-nézett rám mosolyogva Szelf.
-Kérsz reggelit?-kérdezte Verd.
-Csak egy kakaót szeretnék-mondtam kicsit halkabban.
-Kakaót?-kérdezett vissza.
-Igen baj?-tettem fel a kérdést szemöldökömet felhúzva csipore tett kézzel .
-Nem dehogy.-mondta feltett kézzel vedekezoen mosolyogva aztán rám kacsintott.
-Majd megcsinálom neked -nézett rám Szelf mosolyodva.
-Köszönöm,hol van a táskám egyébként?
-A nappaliban.-mondta.Amikor a nappaliban voltam utánnam jött Verd és ,,segített keresni" mintha nem találnek meg egy táskát , mondjuk ekkora házba meg az is lehetséges ..mikor sétáltam a kanapé mellett, hirtelen megcsúsztam a szőnyegben és majd nem hannyatt estem előre az üveg asztalra de akkor Verd elkapott a kezemnél fogva és magahoz húzótt.Hirtelen megijedtem és lefagytam majd erősen tovabb szorítottam a kezet . Most ha oda beverem a fejem és az szét törik .. Soha nem voltam ilyen közel hozzá, éreztem ahogy levegőt vesz.
Kozelebb hajolt és a fülembe sugta ,hogy jobban vigyázz magadra a mikor a szája a fülemhez ért teljesen kirázott a hideg elengedtem a kezet majd hatrebb léptem vegig nézett rajtam aztán vissza ment segíteni Szelfnek.
Pár perc múlva kopogást halottam.-Verd teso-szólalt meg két hang az ajtóba, itt volt a csapat többi tagja.Király
Én oda mentem Szelfhez. Aztán a léptekbol követve ők is ide tartottak .. a konyhába. Mikor megláttak meglepődtek de rögtön lazán kezeltek a szitut .
-Szia Dani vagyok-nyujtotta kezét a fekete hajú srác.
-Kely-mondtam bizonytalanul.
-Én meg Josen kacsintott rám a másik aki oda jött mellém-Nagyon gyönyörű vagy-hajolt közelebb és nyomott egy puszit az arcomra.Verd és Dani csak röhögött azonban Szelfnek elég komoly lett az arca.
-Josen ne puszilgasd már .-mondta Szelf a fejet rázva .
-Most mi az csak köszöntem-röhögött közben.
-Aha csak minden lánynak akinek így köszönsz estére ágyadban köt ki ...meztelenül -
Forditott hátat mert akkor lett kész a kakaóm.
-Szelf beléd meg miütött? azt hittem ő Verd csaja.-tette fel ezt a kérdést mire Verd Szelfre nézett felhúzott szemöldökkel.
-Hahó én is itt vagyok és nem vagyok senkié- vágtam mindenki szavába.
-Csak viccelödtünk Kely nyugi -mondta Dani kicsit nyugtatóan, legalább o is jó fej . Király van a csapatba két normális és két fuckboy. Hm.
Rájöttem hogy elég kínos kezd lenni ezért fogtam magam és a kakaómmal együtt felmentem ,,lefurdoni"vagyis csak a fiuknak mondtam ezt hogy ne jöjjenek utánnam.
Mikor felértem és lefeküdtem Verd agyába inni a finom kakaóm kopogást hallottam. Aztán Szelf fejét láttam meg bekukucskálni.
-Bejöhetek?-kérdezte
-Persze-vágtam rá egyből a kamu indokomról megfeledkezve.
- Azt hittem furodni jöttél fel.
-Ezt csak azért mondtam hogy legyen egy nyugott 10 percem legalább.-mondtam aztán beleszürcsőltem a kakaómba.
-Értem-aztán fogta magát és oda fekütt mellém az ágyba.
-Bocsi a lentiekért néha a fiúk túlzásba viszik a csajozást-nézett rám ártatlanul vigyorogva
-Nekik ez csajozás volt? Azt hittem valami béna vicc-mire egyszerre felrohogtunk.Hirtelen megcsörrent a telóm.
~Anya~ na végre ..
Miután gyorsan ledaraltam kb mi történt egy két dologról kitérve , azt mondta már mehetek és letettem a telefont.-Anya hívott hogy haza ért.-mondtam Szelfnek.
-Oke-aztán kivette az üres kakaós bögrét a kezemből és kiment.Ahogy lementem és felvettem a cipőm, Verd észre vette a konyhából és odajött. Francba pedig elegánsan feltűnő mentesen akartam le lépni .
-Hova mész Kely ?-tette fel a kérdést és rámkacsíntott.
-Haza, anya haza ért Verd.-aztán fogtam magam és kimentem az ajtón. De Verdet ismerve ő nem hagyta ennyiben az ilyeneket ezért utánnam szalatt .-Holnap edédelünk együtt?
-Úgy volt ha elmegyek veled randízni békén hagysz-néztem rá karba tett kézzel.
-Csak utoljára.-nézett rám nagy kutya szemmekell.
-Nem-mondtam könnyen.
-KERLEKKKKKKKKKKKK.- üvöltött hangosan megállás nélkül , már kezdett kínos lenni mert meg az öreg néni is kinézett a szomszédból .
-Jó , de Jesont nem akarom látni -vágtam a szavába mert ha nem fejezi be tuti ki is jönnek a szomszédok.
-Jóóó.-nézett rám boldogan mint egy 5 éves .
-Most már elengedsz végre?-tettem fel neki ezt a kérdést mivel a csuklomnal fogva tartott minden menekülés utat lezárva hátha nem jön be az ordibalasa.
Verd nézett még egy darabig majd elengedett.-Holnap találkozunk hercegnő - kiáltott utánnam.
Már nem is akadtam ki hogy így hívott csak vissza fordultam egy percre és bemutattam neki de aztan mentem tovább.
YOU ARE READING
Szerelmesen szeretve
RomanceTartalom: ,,Egy gimnazista lányról szól aki csak egy átlagos évet akart, de cserébe kapott olyasmiket kapott amikre sose hódolt" Egy kis részlet: -Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem. -Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan azt...