Hétfő
1 hónap telt el ...
Igazából az első héten suliba sem voltam. Utanna erőt vettem magamon és sikerült betantorognom a második héten. Sokat sírtam, bar ki nem? Szerintem mindenki sír egy szakítás után.Szelf az első pár napba üzent még meg párszor oda jött de aztan feladta.Suliban láttam egy csajjal a hangja elég ismerős volt de aztan leesett ki volt. Szerintem nem kell kimondjam mert mindenki sejti.
Amugy kerüljük egymást. Egyébként azon csodálkozom a legjobban ,hogy még Dani is velünk ,,lógott" pedig legjobb haverok voltak . Bar lehet hogy csak Aley miatt de szerintem o is undorítóan gondolja ami tortent .
Verd meg hát az utóbbi időbe nem is próbálkozott, nagyon sokat segített nekem de nem nyomult ram.
Valahogy teljesen megváltozott .
Ra se néz más lányra, múltkor egy lány szerelmet valott neki és simán annyit mondott nem ,mikor meg bese fejezte (pedig valljuk be elég szép volt a csaj) mégis le koptatta.Meg könyvtárba is eljön velem es segít tanulni pedig utál ott lenni, azt mondja mindig rémálma van a sok könyvtől és mindig a végén megesszik (?) elég érdekes de attól meg majdnem minden nap ott van velem (mivel közeleg az év vége és sokat kell tanuljak pluszba) de meg ott sem nyomult rám , akkor se mikor ketten vagyunk. Hát nem hitetlen? Bekéne irni a világ 8. Csodájának.Ma átjönnek a lányok és tartunk egy csajos estét. Aley még együtt van Danivel és elég szép párt alkotnak, néha veszekednek de eddig csak 4 napig bírtak egymás nélkül mert végül egyikük mindig bocsánatot kér.Néha nyálasak de melyik pár nem?
Izay mostanában kevesebbet van velünk mivel elvállalt egy diák munkát , mert elakar menni valami fesztiválra de erről meg nem nagyon beszéltünk de elméletileg közösen akar menni vagy mi.
Ame nem nagyon változott, bár az utóbbi időben mar rég nem láttam senkivel úgy eggyutt lenni lehet neki is össze jön vegre valaki es nem csak egy éjszakás...
Timi egyre többet lóg velünk és tökre beilleszkedett a csapatba ,néha eszre veszem ahogy nézi a Willt, de szerintem en vagyok az egyetlen aki sejti , hogy bejön neki .Megyek össze pakolok majd csinálok valami kaját mire jönnek a csajok.
-Na akkor nézzük csak mit együnk-álltam meg a hűtő elott tanakodva.
-Áhá!-vettem ki három nagy Milka tábla csokit.
A polcról levettem még egy Nutellát meg pluszba két chipset meg üccsit is.
Megfogtam és nagy nehezen felcammogtam velük az emeletre majd amint a szobámba ertem ledobtam az ágyra a finom falatokat.
5 perc múlva a csengőre lettem figyelmes, vegre jön valaki ezer évnek tűnt itt ülni .Lerohantam a lépcsőn és szerintem mentem vagy 120-al nem tudtam meg állni , és legnagyobb fajdalmamra az ajtó állított meg. Még tesin se futok ilyen gyorsan.
Biztos a Nutella indított be..
Gyorsan felpattantam majd be is szédűltem majd gyorsan kinyitottam .
-Sziaa-mosolyogtam majd a csuklomhoz kaptam a másik kezem mert azt hiszem az ajtó jo erősen tompított ..
-Hali-ölelt meg Aley -Mi volt ez a hang az előbb?
-Áá csak randim volt az ajtóval de lepasszolt-bigyesztettem le szám szomorúan .
-Jaj te szegény .. ne aggódj azt suttogják az ablak megcsalta szoval megkapta a magáét -veregette meg a vállam közben és elkezdtük hangosan röhögni .Az emelet felé vettük az irányt de akkor kopogtak.Gyorsan vissza topogtam a lépcsőn most ügyeltem arra ne hogy eltanyaljak.
-Ame, Izay-öleltem meg a lányokat ugy mintha mar ezer éve nem láttam volna oket.
-Szia csajszi -ölelték vissza.
-Timi nem fog tudni jönni -szomorodott el Ame.
-Ohh kar ..-neztem egy darabig az ajtót de végül kezdet túl kínos lenni ez a csend. És nem az ajtó és köztem -Na gyertek mar be.
Majd berángattom szó szerint oket.Mikor felertunk a szobamba mindenki ra vetette magát az édességekre.
En csak neztem ahogy falják gusztustalanul a finom falatokat. Nem undorítóan ettek hanem Ame pl a nutellat chipsel ette plusz meg kert sot(!).
-Csajszi te nem eszel ?-tolt oda Izay egy tábla csokit.
-Őhm hat nem vagyok most túl éhes .-malmoztam közben a kezemmel .
A lányok össze nézték majd mintha mindent megbeszélték volna mind a hárman felem fordultak.
-Ezt nem akartuk mondani -kezdte mondani Aley es mintha kínosan érezne magát- hat ugye a...
-Nagyon megviselt téged Szelf-bokte ki Ame.
-Oo mi?-neztem rájuk csodálkozva mert hat nem tom mire gondolnak...Najo de tudom. Meg magamnak se merem beismerni akkor kinek ??
-Figyelj -csúszott oda-amióta szakítottak kissé sápadt vagy, az arcod be van esve , es plusz nagyon lefogytal , latszik hogy próbálod magad jol érezni de tudjuk hogy legbelül meg mindig szomorkodsz ...Ahogy Amet hallgattam vegig neztem magamon az agy feletti tükörben .
Nem a legjobb látványt nyújtom.
Az feltűnt hogy picit sápadt vagyok de tenyleg lefogytam. Most mar ertem miert lógnak lassan rajtam a gatyaim. Nem az a lany vagyok aki 1 hónappal ezelőtt...
A lányoknak feltűnt hogy több ideg csak csendben ültem és csak neztem magam elé.-Najo van egy nagyon szuper tervem-kezdett el tapsikopni Aley.-Végezzünk rajtad egy átalakítást.
-Ezz nagyon jó ötlet -pacsizott le vele Izay.
-Oke akkor összesen van egy hetünk (mert most kezdődött épp el a tavaszi szünet) biztos helyre tudunk rázni... valahogy.
-Jo akkor holnap vissz jövünk-kezdtek el.- Aley te hozz sminket , Izay te meg hozz valami turmixokat , en meg elintézem hogy mennyunk edző termben majd , holnap után meg elmegyünk új ruhákat venni aztá-....
-Áj lányok!-emeltem fel a kezem stop jellegűen.- meg bele se egyeztem...
-Figyelj -csúszott közelebb Izay -Szelf tovább lépett egy elég dögös csajjal..
-Kösz hogy kihangsúlyoztad -motyogtam magam elé.
-De o tovább lépett!Neked is tovább kell-nézett melyen a szemembe.
-Kerlek hagy segítsünk -mosolygott Ame
-Legyszi Kely -fejezte be Aley .
-Kérlek, látni akarom ahogy annak a baramnak leesik az álla majd látványosan szenvedni kezd...Hirtelen átfutott minden verzió az agyamon.
Ha vissza megyek es jol fogok kinézni (HA) akkor Szelf meglát es megbánja es meg mégegyszer elkuldthetem a picsaba.
Vagy csak simán leesik az álla ahogy mondta Aley es rájön mekkora barom volt. Vagy fel se fog neki tűnni . De igazuk van a lányoknak .
Lehet felse tűnik neki , de nem fogok itt szenvedni mikozben o tok jol érzi magát és ezer más lánnyal van épp most is együtt ! Kit érdekelnek az érzései remelem össze töröm ha meglát! Tovabb kell lépjek végleg ..-Akkor -kezdtem bele mire a lányok kíváncsian meredtek ram -legyen, de azert örülnék hogy pszichológust nem szereznétek be mert akkor nem depis leszek hanem kattos.
Egyszerre nézték rám és akkor ..
Mind a hármukból kitört a röhögés majd a nyakamban ugrottak és nagyon vidámnak tűntek .
Megfogtam egy tábla csokit es bele haraptam majd nutellat kentem ra .
-Mmm ez hiányzott -próbáltam beszélni teli szájjal mire mindenki felnevetett.
YOU ARE READING
Szerelmesen szeretve
RomanceTartalom: ,,Egy gimnazista lányról szól aki csak egy átlagos évet akart, de cserébe kapott olyasmiket kapott amikre sose hódolt" Egy kis részlet: -Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem. -Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan azt...