Hétfő
Az utóbbi két hét olyan gyorsan eltelt hogy fel se tűnt. Annyi minden változott.
Például voltam fodrásznál és levágottam vállig a hajam, mondjuk amikor a fotelbe ülve neztem lehullani az első pár szőke tincset, felmerült bennem hogy mi van ha nem fog jol állni?! Mi van ha ugy fogok kinézni mint egy gomba? Vajon meddig tudok beteg lenni míg vissza nő? Az orvos add egyeltalan annyi igazolást?
Vagy csak akkor ha lefizetem?De aztan csodák csodájára , a barátnőim szavit idézve :,, TE JÓ ÉG" meg ,,KI VAGY TE ÉS HOL VAN A BARATNONONK?"mondtatokat hallottam tőlük, bar elsőnek megijedtem hogy olyan rossz de aztan kiderült hogy azok bókok voltak.
Mar en is megszoktam és kifejezetten tetszik.Az elején fura volt mondjuk hogy a hosszú szőke tincseim nem hullanak a hatamra de most már kezdem megszokni.Több mint a ruháim felet kidobtam mert vagy túl regi es mar lejárt lemez volt vagy mindegyik Szelfre emlékeztet és a vele való rózsaszín felhős-ködös korszakomra.
De vettem egy csomó új ruhát. Van köztük szolid, meg egy kicsit kivívo fajta is. A szóbám teljesen átrendeztem. Lefestettük majd vettem egy új ágyat,amiben beépített led is van ami csak meg hangulatosabbá teszi az új szobám na meg az új enem.
Lelkileg is teljesen kitisztultam.
Sok ido kellett de úgy érzem sikerült .. úgy ahogy ..
Bár néha meg elkap az emlygés.. a hányinger és a síró görcs egyszerre és olyankor nem tudok mit tenni , csak küzdeni ellene.
Sokat támogattak szerencsére a többiek és sikerült elkönyvelnem úgy mint az ,,Életem legrosszabb és legszörnyűbb bukása" , mondjuk egyszer mindenki átesik valami hasonlón szóval ha más túlélte akkor én is.
Mert meg nem láttam olyan hírt a tv-ben mint pl.: 'egy lány belehalt abba mert a pasija megcsalta'. Na de térjünk vissza a jelenhez.Viszont nemsokára lesz a tanév utolsó bálja, de az benne a legrosszabb hogy csak párban lehet menni! És ebben mi a leggázabb? Hogy meg SENKI nem hívott el. Rajtam kívül meg Izay van páratlanul mert tul sokan kértek fel es nem tudd választani... Mázlista.
A legfurcsább hogy Verd meg egyszer sem említette. Egy árva szót sem szólt róla. De még senkit nem hívott el ,és mar most nagy pletykák vannak hogy vajon a híres nemes édes pofájú cuki falat Verd kit hív el, ki lesz az a szerencsés győztes akit mint egy újabb trófea megnyerhet.
Arra kaptam a fejem hogy a szőke herceg szám szól. Felfordítottam a telefonom majd a következő feliratot láttam a kijelzőn: Verd.
Egy percre lefagytam bár fogalmam sincs miért mert az utóbbi időbe elég
sokszor beszélgetünk vagyis csak úgy felhív hogy mizu és órákon át beszélgetünk tényleg felesleges dolgokról, bár valljuk be elég jól esik.
Mert vele a fölösleges is különlegessé válik ..-Halló rá érsz? -kérdezte kissé rekedt hangon.
-Szia, - ültem fel az agyon és elkezdtem birizgalni a karkotom.-az attól függ.
-Gondoltam élmehetnenk valahova -lehetett érezni a hangján hogy lazán kezeli , miközben én lefagytam és elkezdett ezerrel verni a szívem. Várjunk akkor ez most egy randi ?!
-Mármint .. mi ketten?-éreztem egy percre a vonalon keresztül ahogyan a száján nagy levegőt vesz majd halkan kifúja , mégis kevés idő volt nekem sokkal többnek tűnt , majd megszólalt.
-Én a többiekre is gondoltam- francba-Mármint te velem akarsz lenni ?Ketten ?-emelte ki a ketten szót elég figyelem felkeltoen.
-Persze Verd ,mindenem vágyam hogy veled legyek -fulentettem majd fejjel előre a takaronak zuhantam.
-Pedig már azt hittem hogy végre kettesben lehetünk -tudtam hogy most úgy vigyorog a vonal másik oldalon mint egy tejbetok.
-Álmodozz csak király lány -nevettem fel mire ő is elnevette magát .
-Milyen királylány? Te most gúnyolódni próbálsz ?-nevetett tovább -elkell szomoritsalak elég rosszul megy.
-Auch ez rosszul esett hogy pont tőled hallom-majd ismét felnevetett és hiába nem láttam az arcát láttam ahogy a gödröcskéi egyre láthatóbbak lesznek az arcán
-Akkor ...-majd megint lehett hallani hogy mely levegőt vesz , szinte örökké valóságnak tűnt majd -Majd akkor lebeszelem a srácokkal -a hangja kissé csalódott volt . Lehet mást várt ? Azt hitte majd mást felelek?
-Hát jólvan akkor majd dumálunk-már épp akartam letenni mikor.
-Beviszlek kocsival-és végre sokkal lazábbak tűnt , lehet csak azért izgult ?-már ha nem gond..
-Persze okes , vagyis az okes hogy elviszel nem az hogy gond , mert az nem lenne gond soha ,vagyis te nem ..-kezdtem el hadarni míg felbe nem szakított.
-Jojo nyugi máskor nem is kérdem meg mert megolod magad már azzal hogy levegőt sem veszel-nevette el magát újra.
-Jólvanna -mosolygógtam fülig erő szájjal , szerencsém van higy ilyenkor nem lát , mert ha látna , Tyűha ... vagy egy pszichopatanak vagy Miss idiotán mosolygónak hivna.
YOU ARE READING
Szerelmesen szeretve
RomanceTartalom: ,,Egy gimnazista lányról szól aki csak egy átlagos évet akart, de cserébe kapott olyasmiket kapott amikre sose hódolt" Egy kis részlet: -Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem. -Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan azt...