Ő is mért pont most??
Mikor ránéztem haja össze vissza volt bár tudtam hogy szálanként álította be magának . Fehér ingbe volt ami teljesen rásimult felső testére , és egy fekete farmer gatyában. Hirtelen felcsillant a szemem. A kezében tartott vodkával szemeztem.-Na bejön a vodkam?-nevette el magát -bocsi ő már az enyém.-majd nyomott egy puszit az üveg oldalának.
-Csak egy kortyott.. kérlekkk-mondtam neki kutyaszemmekkel , jezusom sosem beszélek így főleg nem vele.
-Uristen! Kely a híres Kely Willhelm nekem könyörög -tette kezét a szívére mintha meghatódott volna.
-Na utoljára hallotad azt a szót szóval...- a pia felé nyúltam de ő egy mozdulattal az égbe emelte.Na fasza akkor ma se iszom . Ezt talán azert gondoltam így mert hát van köztünk egy fej magasság.
Ránéztem még utoljára majd hirtelen olyan hülyeséget mondtam
-Verd megteszek egy dolgot ha oda adod.
Felhúzott szemöldökkel nézett rám majd vegig nézett rajtam es gúnyos mosolyra húzta a száját .Bazdmeg de hülye vagyok...
-Nem ugy értete...-akartam befejezni a mondatot de közbe szólt.
-Nem , nem már kimondtad nincs vissza út.Becsukta maga mögött (zárra) az ajot majd leült ott egy székre.
-Öltánc-jelentette ki ennyivel.
-Szósem lehet róla -tettem a kezem keresztbe magam előtt. Mi vagyok valami kurva ?tancoljon neki egyik háziállata vagy mit tudjam én .
-Akkor ebből-mutatta aaz üveget felém majd belekortyolt-nem kapsz.
-De ez nem ér!-tettem keresztbe a kezem magam előtt.
-Tik-Tak telik az idő -mutatott az órájára .Mekkora szemét édes istenem.
-És ha jobbat adok ? -néztem rá majd felé léptem.
Felvont szemöldökkel nézett rám majd bólintott egyett és hagyta hogy megmutassam.Közelebb hajoltam majd az ajkam a nyakának nyomtam és elkezdtem puszilgatni. Hirtelen feleszméllt és felugrott.
Akkor ráleheltem a kulcs csontjára és éreztem ahogy kirázza a hideg . Áhá! Tudtam!Gyenge pont .
Míg gyorsan megláttam hogy lazábban fogja az üveget kikaptam a kezéből és az ajtó felé futottam.
Megfogtam a kilincset de ahogy lenyomtam abban pillanatban fejeltem le az ajtót. Teljesen kiment a fejemből hogy zárva van elkezdtem felé menni de pecchemre szép púp lesz a fejemen.Faszomat mar ebbe a napba - magamba káromkodva megfordultam majd bele ittam a vodkába.-Te komoly lefejelted?-lépett oda Verd röhögve, majd szemeügyre vette a fejem pontosabban végig simiotta rajta a kezet de felsziszentem.
Amitől elkapta a kezet.
Egy másodpercre elgondolkodott és csak az arcom nézte, majd habozás nélkül óvatosan és lágyan megpuszilta. Amitől valljuk be picit elpirultam. De amint oda kaptam a fejem neki is láttam
az arcán megjelenő piros pontokat de abban a pillanatban elkapta a tekintetet az enyémről mintha a fal érdekesebb lenne.Aranyosnak találtam abban a DE csak abban a percben...
Fejét megint felém fordította de rájött hogy még nézem ezért gyorsan elkapta.
-Na szellemet láttál? Vagy csak ilyen csúnya vagyok?- tettem a hülyét .
-Nem vagy te annyira csúnya csak mindenki maga módján szép szépségem - nevette el magát ismét engem nézve.
A mosoly lefagyott az arcomról majd kikerültem és rezzenéstelen arccal elhaladtam mellett.
Nem tudtam miért akadtam ki .. Hisz már megszoktam hogy ilyen .. lehet ez az alkohol dolog nem nekem való ...Látta a reakcióm ezért a csuklóm után nyult majd magához fordított.
-Komolyan vetted?-nézett rám visszafojtott nevetéssel és fülig erő mosollyal . Látta hogy csak elnézek a másik irányba válasz helyett inkább lehervadt a mosolya.
-Vicceltem-hajolt közelebb . Azt hittem befejezte ezért ránéztem-Gyönyörű vagy.
Nem pirultam el a szó halattán máshol járt az agyam.
És hirtelen olyat vágtam a fejéhez amit talán nem gondoltam át. De nem tok mindegy ? Ennek szarabb estem nem lehet. (Vagyis csak itt azt hittem)
-A kurváidnak is ezt mondod?-vágtam vissza egyenesen a szemébe nézve.
-Nekik nem mondok semmit-majd közelebb hajolt - inkabb csak cselekszem -villantotta fel a gúnyos vigyorát majd megnyalta az alsó ajkát.Hát engem kurvára nem nyügozott le ,SŐT megjobban elundorodtam és azzal a lendülettel eltoltam magamtól.
-Menny játssz inkabb a ,, szépségeddel" -vágtam oda akaratlanul, de egyeltalan nem bántam meg , sőt inkább örülök hogy végre ki mondhattam
A szája (O) alakot formált majd vissza húzott. Hogy ettől miert ilyen nehez megszabadulni? Mint valami poloska bakker .
-Netán...féltékeny vagy?- leste minden rezzenésem a válaszra.
-Ch-ennyi hagyta el a számat se több se kevesebb. Erősebben elkartam tolni de nem ment ezért hirtelen kibújtam a keze alól.
Elsiettem a garázs másik végébe és neki döltem egy kisebb komód fajtának majd habozás nélkül felültem rá.Verd felém indult én meg a cipőn orrát érdekesebbnek találtam jelen pillanatban mint őt.
Két lábra lettem figyelmes és egy kézre ami feltolja arcom.
-Megbántottalak?-nézett rám teljesen komolyan.
-Neked tökmindegy mondthatok bármit.-huztam fel a vállam,éreztem ahogy bekönnyezek. De hogy miért magam sem tudom .Najo lehet tudom. Az utóbbi időben hiányzott valami.. valami ami felviditani .. valami ami segíteni de nem tuttam mi volt az . Pontosabban ki. Mert Verd. Már hiányzott a piszkálása.. Ahogyan a suli folyosóján veszekszünk egész álló nap ... Vagy ebéd közbe azon röhögünk ki néz ki hülyébben ... Vagy a csók... Amit sosem felejtek el.
Akárkivel vagyok csinálhatok akármit mindig Verd fog eszembe jutni minden mozdulattról. És már utálom hogy ennyit gondolok ra! De nem tudok mit tenni .. mert azt hiszem .. szerelmes vagyok ..Ahogy vissza tértem a jelen pillanathoz észre se vettem hogy egy könnycseppem csordul ki.
-Faszom-suttogtam majd gyorsan letöröltem.
Amikor ránéztem az arca komolynak tűnt most az egyszer.A kezét végig simitotta az arcomon és letörölt egy könnycseppet.Hirtelen nem tudtam mit tenni de ő cselekedett helyettem is . Ujjait át kulcsokat a derekamnál majd szorosan magához húzott.
Megölelt.
A fejem habozás nélkül a válának döntöttem és éreztem ahogy még egy könnyem ki fog jönni.
A kezemet átkulcsoltam a tarkojánál majd szorosabban magához húzott és zokogni kezdtem úgy mint meg soha ..Pontosabban miért? Mert minden most jött ki rajtam, a bátyám hazatérése, aztán a Jesonos dolog meg ott van Verd amikor leszart majd akkor azután volt egy idő amikor Szelf szart le , anyát inkább nem is mondom aki éjjel nappal dolgozik és épp hogy otthon van egy héten 1x ...
Mit ne mondjak elég csodás az életem.Verd hátrébb emelte a fejét de még mindig szorított. Felnéztem rá és szembe kerültem a gyönyörű szemeivel.
-Ez most mind miattam van ?-nézett rám aggódva és megsem várva a válaszom folytatta-mert ha igen akkor...Kely kicseszettül sajnálom hogy világi bunkó voltam, sajnálom hogy nem voltam veled ott amikor rossz pazban voltál, sajnálom hogy én hülye más lányokkal akartalak téged elfelejteni és féltékennyé tenni és ezért megbántottalak, és végül kicseszettül sajnálom és ezt a legjobban ,hogy faképnél hagytalak.Mosolyogva ránéztem és éreztem ahogy a könny csatornám össze szűkül és akkor közelebb hajolt úgy hogy csak 1 milliméter távolság legyen köztünk. Éreztem a leheletet , éreztem az iménti vodka ízét amit ivott , és nagyon jó volt ezeket átérezni.
Verd abban a pillanatban közelebb húzta magát hozzám és ajkaink össze értek. Hirtelen ért bár sejtettem hogy ez lesz ..Puha volt és édes, a hasamban fura érzés töltött el , és rájöttem nem alkoholra voltam szomjas ha nem arra hogy ajkaink végre összeérjenek.
Éreztem hogy tetszik neki elengedte a fejem és a csípőmet fogta meg.
Kezem izmos hátához tettem és szorosan megöleltem.
Levegő hiány miatt elváltunk,
hátrébb döltem és akkor közeljött és rálehelt a nyakamra .Ahogy felemelte a fejét számat az övének tapasztottam.Jobban megszorítottaa csípőm. De a keze lassan lejebb vándorol. Basszus!!!!!MI A FENÉT CSINÁL !
Majd megállt mielőtt elérte volna a fenekem végleg. Akkor eltolt és a homlokát az enyémnek döntöttem.
-Kely-halottam halk hangját-Ha én elkezdem nem fogom tudni befejezni..-Tudtam hogy ezért nem csinál semmi óvatlan mozdulatot-Gyönyörű vagy és vártam már ezt a pillanatot , de szerintem nem itt kéne pasid garázsában.
Bazdmeg!
Elisfelejtettem néhány percre hogy a barátom buliján vagyok(!) és a legjobb haverjvával smárolok! Jézusom mitcsinálok?!
ANNYIRA GÁZ VAGYOK!
YOU ARE READING
Szerelmesen szeretve
RomanceTartalom: ,,Egy gimnazista lányról szól aki csak egy átlagos évet akart, de cserébe kapott olyasmiket kapott amikre sose hódolt" Egy kis részlet: -Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem. -Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan azt...