-Kelyy-nyitott be Aley az ajtón mire én reflexből ellöktem magamtól Szelfet.
-Oo bocsi megzavartam valamit?-nézett rám kínosan a barátnőm
-Nem.. mi csak.. csak-mondtam dadogva -csak beszélgettünk semmi extra de már megyek is-aztán Szelfre néztem ő meg úgy nézett rám hogy most mi a fasz van?
-Akkor induljunk-mondta Aley de a szemével mégmindig engem és Szelfet nézett.
-Jaa oke.-mondtam mire kiléptem a szobából Szelfet otthagyva vissza se nézve.Nem is tudom mi ütött belém. Majd nem smároltam Szelf Kallnerrel. Nem is tudom hogy juthatott ez az eszembe. Bár ő jött közelebb én csak hagytam magam. Mindegy nem is érdekel ő csak barát.
Mikor lementünk rögtön az ajtó felé vettük az irányt. De egy kéz ragadta meg a csípőm magához húzva.
-Tőllem else köszönsz-bigyesztette le a szájat Verd.
-Nem szándékoztam-mondtam gúnyosan.
-Holnap reggel elviszlek a suliba-mondta majd rám kacsintott, mikor megakartam szólalni egy nemleges válasszal már el is tünt. Király.Haza értem szépen letusóltam lent meg ettem palacsintát amit valljuk be kicsit oda égettem de sebaj jo ez nekem majd befeküdtem az ágyba.
Nem tudom hány óra lehetett de rögtön bevágtam a szunyát.Reggel arra a kicseszett ébresztőre keltem fel ami olyan hangos volt hogy tuti hogy meg a szomszéd is halotta.
-Mi a szar-nyomogattam az a szundi gombott de csak annál hangosabb lett.
Lementem enni valamit majd utánna rendbe hoztam magamat.
Felvettem egy kék faremert és fekete polót majd egy piros kockás inget.
Ahogy kiléptem a bejárati ajtón szerintetek ki volt ott?Verd. Pedig direkt hamarabb indultam mint általában de persze hogy itt van már 30 percel korábban .
Már szokásosan beültem mellé mit sem kérdezve.
De amikor jobban megnéztem az arcát egy kicsit mélyebb vágást láttam a szeme alatt, ami még tegnap nem volt ott mikor ott hagytuk a bulit.-Mi történt az arcoddal??-néztem rá ilyedten.
-Nem kell féltened hercegnő-majd rám kacsintott és beindította a motort.
-De engem igen is érdekel.-vágtam rá.
-Csak behúztam egy szemét láda gyereknek a buliba miuátan elmentél.
-mondta majd rám nézett egy másodpercre.
-De miért?? Mit tett az az ember?-tettem fel a kérdést újra felhúzott szemöldökkel.
-Szelf mondta ugye hogy berpobalkozott Tét,miután elmentél beszélni akartam vele hogy csak haggyon téged beken és kesz de o ott tette a fejet hogy hiszen full bele zúgtal aztan mar idegesített behúztam neki aztán nekem jött egy késsel de időben ott volt Szelf hogy leállitsa.-mikor befejzte a mondatát kicsit meglepődtem.Miért védett meg? Vajon ezzel csak jót akart? Vagy azt akarta kimutatni milyen kemény csávó? De akkor biztos már azzal kezdte volna hogy ,, Nézd csajszi miattad verekedtem" mondjuk biztosan nem mondani csajszit csak hasonlót ..
Kitudja.De mindegy is nem is tudom miert gondolok ilyenekre .-De azért jobban vagy?-hajoltam közelebb a sebet nézve ami elég mely, szépen lassan megéri tettem a sebet mire felszisszent.
-Igen-aztán felém fordult és a szemével az mélyen enyémbe nézett és zavarba jöttem picit ... De csak egy kicsit !
-Akkor jó mert már majd nem megsajnáltalak-vágtam rá gyorsan majd hátrébb döltem ,az elöbb nagyon fura érzés töltött el. Mi álljunk meg egy pillanatra, Most komoly zavarba jöttem Mr. Seggfejtol ?Valami nem stimmel biztos csak meg megfajdult a hasam a tegnapi pia miatt vagy nem tudom....Mikor beérünk a suliba Aley fogadott a suli elott integetve vagyis is inkabb ugrált és ordibalt...
-Jóreggelt-nézett rám boldogan , aztán megjelent mellette Dani és össze kulcsólták az ujjaikat.
Verdre egymásra néztünk majd rájuk és valamiért mind a ketten olyan arcot vágtunk , hogy most mi van? Ezt most csak mi nem értjük?-Hogy történt?-köhintett egyett Verd
-A bulin...-mosolyodott el Aley újdonsült barátjára nézve.
-Akkor sokáig-néztem rájuk mire össze vigyorogtak és elkezdtek smárolni.
Fhuj.
-Kely nem megyünk órára?-nézett rám Verd , elég hamar leesett hogy elakar húzni a szerelemes pár mellől...
-De-de amugy se akarok késni a legjobb óráról -mondtaam a földet nézve
-Igen szerintem most mar en is jo gyerek leszek vagy olyasmi -majd elindultunk befelé az épületbe röhögve .
-Ez fura volt-momdta nevetve Verd.
-Elégge..—néztem rá szelés vigyorral.
Valamiért most Verd nem is nyomult rám, különös de így sokkal jobb társaság.
Mikor a folyosón haladtunk valaki hirtelen meg fogta a kezem hátulról majd magához húzott. Az a kicseszett Jeson volt az.
Őt nem zavarta hogy ott volt Verd is . Csak rám koncertrált.
-Jeson eressz már el.-mondtam de abban a pillanatban valaki a hátam mögé simult.
-Tényleg elereszthetnéd haver-vágta oda Verd mire Jesonnek leesett hogy itt van ezért egy percre megszeppent és gyors léptekkel elhúzta a csíkot .-Fu de utálom-megfordultam és Verddel épp hogy pár centi távolság volt köztünk.
De akkor megijedtem a csengőtől és arrébb löktem.
-Nyugi ez csak a csengő-majd felnevett.
Olyan cukin nevetett.(?)
Bementünk az órára mind ketten hátra ültünk a helyünkre.
- Ma este átjösz a Biosz projekten dolgozni?-nézett rám csillogó szemmekkel.
-Talán-majd elmosolyodott.- de az olyan gyere át tanulni és az ágyban kötsz ki?-kérdeztem félig felhúzott szemöldökkel.
-Kely-nevette el magát -attól függetlenül higy nem vagyok egy Mrs tökély nem azt jelenti hogy elsőre agyba vinnélek, plusz nem szarok a tanulásra .
Hm ezt jó tudni hogy a helyes kis fejeben ész is lapul.
Mikor vége lett az órának az udvar felé vettük az irányt és leültünk az asztalhoz ahol ott ült már Dani és Aley velük szembe pedig Szelf egy szőke csitrivel.
MI VAN? Szelfnek vam csaja? Na álljunk meg egy percre.-Császtok -pacsizott le Verd a fiukkal.
-Kelyy-üvöltött a baratnőm mire én helyet foglaltam mellé Verd meg velem szembe Szelf mellé.
-Amugy még nem mondtam de reggel voltam nálatok de nem volt otthon senki, hol voltal?-nézett rám a barinőm kérdően.
-Verd elhozott.-majd magamba tömtem egy nagy muffint.
-Óó-nézett ránk Dani mire a barátnője tarkón csapta.-Auh
-Na és mitcsinálsz este, átjöhetnel ?-mondta Aley ,mikor ezt meghalottam félrenyeltem és köhögni keztem. Mindenki engem nézett hogy konkrétan mit fuldoklok itt egy egyszerű kérdéstől kivéve Verd ő röhögött.A szemét
-Ma együtt tanulunk boccs-mondtam Verdre mutattva , mire mindki rám nézett majd rá és megint rám.
Majd Szelfre néztem aki rám nézett majd a szőke csitrire és lekapta ott előttünk!!
-Megyünk?-kérdezte Szelf tőlle.
-Aha baba-mondta a csaj nyafogós hangon.
Hirtelen Izay láttam meg integetni a távólból majd oda jött és leült közénk.
Egy kicsit beszélgettünk majd utánna mindenki ment a saját órája.
YOU ARE READING
Szerelmesen szeretve
RomanceTartalom: ,,Egy gimnazista lányról szól aki csak egy átlagos évet akart, de cserébe kapott olyasmiket kapott amikre sose hódolt" Egy kis részlet: -Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem. -Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan azt...