Szombat reggel van. Annyira fáradt vagyok de ,hogy mi miatt azt nem tudom. Ma lesz este Verd bulija.
Miutan lementem reggelizni megcsörrent a telóm. A kanapé közül próbáltam kiszedni de szerencsére sikerült és nem kell tovább hallgassam a Cally me maybe -t amit o állított be csengő hangnak.-Szia,-szolalt meg a vonal másik végéből.
-Hali, mizu?-tettem fel neki egy átlagos kérdést miközben folytattam a reggelim készítését.
-tudod semmisok, csak van egy kis problémám.. NEM TUDOM MIBE MENNYEK VERD BULIJÁRA-sikitott bele a telefonba mire én többnyire egy ideig nem halattom a bal fülemre.
Várjunk honnan tudd a buliról? Én még nem mondtam el neki hogy lesz.
-Aley te honnan tudsz a buliról?
-Ja Dani elhívott-mondta boldogan.
Egy kicsit lefagytam.
-Dani? Az a Dani akkor Verddel lóg mindig? Az édes négyes harmadik tagja?
-Igen ő-mondta miközben röhögött.-Nem mehetek át? Csak segíts, elviszem pár ruhám.
-Oke gyere-feleltem egy kicsit unalmasan.
-Rendben 3-re ott vagyok Szia-aztán letette a telefont én megfogtam magam és vissza húztam jo meleg takaróm és pár perc alatt elaludtam.Hirtelen a csengő éles hangjára lettem figyelmes melyre anya nyitott ajtót.Azt gondoltam a postás szoval próbáltam vissz aludni.
Aztán lépteket halottam a lépcsőn és vakaki a szobám felé közeledett.
Mér jön fel a postás(?).-Te még alszol??-lépett be a szobámba Aley.
- Úgy volt hogy csak 3-re jösz?- tettem fel álmosan a kérdést.
-Kely, fél négy van mégkéstem is-mikor ezt meghalottam felkaptam a fejem a faliórára nézve, és tényleg annyi volt az idő.
-Jézusomm-ugrottam ki az ágyamból.Aztán mire magamhoz tértem Aley kitette az ágyamra a fel ruha tárát. Nagy nehezen sikerült választani neki egy fekete gatyát egy kék feszülös polóval.Én pedig felvettem egy fehér gatyát sima fekete pólóval.
-18:30 van -orditott fel lentről.
-Megyek már- ordítottam vissza csak meg ki ruzsoztam magam, egy kis extra sose árt.
Mikor leérkeztem a lépcsőn mosolyogva néztem Aleyt.
-Mi az? mit hagytál fent?-tette fel unottan Aley a kérdést.
-Hát .. éhes vagyok-vágtam rá továbbra is vigyorogva.
-Ajh basszus-szaladt ki a szálán ez a mondat.-Majd utközben leszállunk és be megyunk Mekibe.
-Uu ezaz.-miutan kimondtam mind a ketten az ajtó felé vettük az irányt.
Mikor oda értünk. a Mekibe már 19:26 volt.
Gyorsan megvettük és már siettünk is a buszhoz. Mondjuk elég szar volt egy mozgó járművön enni de egyszer belefér.
Leszállva a buszról nem sokkal megláttam a házukat és már egy kis tömeg volt.
-Ezaz időben vagyunk-szólalt meg Aley 21:01-kor.
Mikor az ajtó felé vettük az irányt és épp beakrtam lépni valaki ajtót nyitott.
-Lányok-ordibálta túl a zenét Szelf.
-Hali -mondta Aley aztán bement az ajtón valamit vagy valakit keresve. Aztán láttam hogy megölelte Danit és rájöttem hogy tuti alakul valami kettőjük között.
-Te is egy ölelésre vagy puszira vágysz?- állt meg mellettem Verd egy doboz sörrel a kezébe.
-Nem kösz kihagyom.-vigyorogtam rá gúnyosan majd beléptem az ajtón távolról elkerülve öt mire csak mosolygott mint egy hülye.
-Kérsz valami innit?-tette fel Szelf.
-Csak egy üveg pezsgőt.-mondtan Szelfnek de ahogy kimondtam eltünt ő is meg Verd.
Ahogy sétáltam a tömegbe leültem a kanapéra mire egy srác lehuppant mellém mosolyogva.-Szia Tét vagyok-ordibált a vörös hajú fiú a fülembe .
-Én meg Kely-üvöltöttem vissza.
-Nem jössz táncolni?-kérdezte vigyorogva.
-Nem az italom várom.-mosolyogtam vissza Tétre.
-Hát jó sokat késnek vele -röhögött fel Tét
-Szelf minnyárt itt lesz tuti-röhögtem vele eggyütt de ahogy meghalotta ezt a nevet abbahagyta a nevetést.
- te ismered Szelfet?-kérdezte felhuzott szemöldökkel.
-Aha -vágta rá Szelf Tét mellett Álva- Csá Tét lehet húzni innen a csíkot.-mondta már komolyabban .
Mikor ezt meghalotta fogta magát és elment.
-Mondott valami rosszat?-tette fel kicsit idegesen.
-Nem semmit , de miért voltál vele ilyen..
-bunkó? -fejezte be a mondatom
-Aha.
-Tét mikor megtudta hogy járok egy lánnyal elhívta egy italra és lefeküdt vele.
-Mi ez komoly?-mert ez azért elég gáz fölleg ha haverok is voltak.
-Ja-mondta Szelf mire lenézett és egy darabig a földet nézte.
-Akkor pont olyan bunkó és nyomulós mint Jeson- szalatt ki a számom.
- Jeson ? tuti nem csak a pusziert vagy ilyen , vagy de?-húzta fel a szemöldökét.
-Hát..
-Kely mond el.
Egy darabig civakodtam rajta hogy el e mondjam végülis nem nagy úgy szóval nem fontos ... de pont ezer elmondhatom csak nem lesz ideges.-Eggyik szünetbe oda jött és azt akarta hogy nyomjak az arcára egy puszit de én nem akartam erre lejebb akarta tolni a kezet de nem hagytam magam ...meg persze azzal jön szünetekben hogy mennyek at hozza ,,tanulni" már ha érted hogy tanulni -mondtam unalmasan
Mikor ezt meghalotta Szelf felállt és az emelet felé vette az irányt idegesen. Hirtelen felpattantam és utánna indultam . Most hova megy ? Ugye nem azer amit mondtam ?!
-Mi a baja Szelfnek?-jött oda megijedve Verd.
-Elmondtam neki hogy Jeson miket tett.-szalatt ki megint a számon.
-Hogy mi van?-emelte fel a hangját Verd is.-Szelf után kell menni elött valami rosszat tesz.
Aztán mind a ketten az emelet felé vettük az irányt.Szelfet hamar megtaláltuk mert a Vers szobájába volt és idegesen hívott valakit.
-Kit hívsz?-néztem Szelfre.
-Jesont.
-Szelf! Tedd le a telefont és nézz rám.-üvöltött rá Verd. Letette a telefont bár egy ideg nem akarta majd rá nézett.
-Holnap megbeszéljük mondta Verd és kilépett a szobából. Aztán minden forogni kezdett és elájultam az ágyra essve.
YOU ARE READING
Szerelmesen szeretve
RomanceTartalom: ,,Egy gimnazista lányról szól aki csak egy átlagos évet akart, de cserébe kapott olyasmiket kapott amikre sose hódolt" Egy kis részlet: -Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem. -Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan azt...