Vajon szeretem?

383 10 0
                                    

Miután felöltöztem, kivettem egy pulcsit és a derekamra kötöttem hát ha hidegebb lesz este felé, lehet nem csinos de kit érdekel , végülis nem o az ,, Alom pali".Mikor kiléptem a házból rögtön megpillantottam egy ismerős fekete BMW-t.

-Szia-ordibált ki a kocsiból.
-Nem mondtam, hogy szükségem van fuvarra.- álltam meg az autó mellett.
Verd kipantatt és kinyitotta nekem az ajtót. Mivel nekem nem nagyon volt más választásom bepültem .
Aztán ő is beszállt .
A kocsiba nem szóltunk egymáshoz egy szót sem , meg igazából csak 15 percet mentünk míg oda értünk a kajáldaba

-Mit kérsz-kérdezte elég kedves hangon amitől a hideg is kirazott.
-Egy csípős levest.-mondtam mivel egy kínai kajáldaban szerintem ez a legjobb.
-Ha neked az kell -röhögte el magát aztán ránézett a pultos csajra aki egy ideje nézte .-szeretnék egy csípő levest és egy kínai tészta menűt.
-Rendben-kacsintott rá a csaj .-itt tanulsz a közelben?-kérdezte a csaj miközben leadta a rendelést.
-Igen-felelte egyszerűen .
-A hugod is?
-Nem a huga vagyok.-mikor ezt kimondtam látta hogy Verdi átkarolt és rám vigyorgott, mire megfogtam a karját és le rángattam magamdrol. Elsőnek furán nézett és lefagyott majd egy percen belül lehervadt a mosolya és az előbbi kedves aranyos lány ok egy olyan ,, most megmérgezem azt a levest hogy enyém legyen " tekintett lett. Najo túl sok krimit nezek , max csak tulsozza.
-Csak alakul valami-kacsintott rám , mire meg forgattam a szemem és elindultam egy asztalhoz a tálcámmal.

Mikor leültünk egy asztalhoz a csaj még mindig úgy nézett rám hogy megől majd megszerzi magának Verdet és együtt élnek élete végéig.
Sok sikert, nincs az isten hogy túl éli .

-Zavar?-kérdezte Verd miközben vigyorgott.
-Engem? miért zavarna? nem vagyunk együtt.
-Még.- jelentette ki  mire ismét a szemem forgattam.
-Egy mérgező ételbe bele lehet halni?-néztem a levesre miközben próbáltam jobban szemügyre venni hátha látok valamit.
-Mi?- nézett rám félre döntött fejjel.
-Semmi- majd inkabb ugy döntöttem együk meg ha meghalok legalább nem kell itt legyek .
-Holnap milyen órád lesz?
-Bhis- mondtam teli szájjal ami Biosz akart lenni, de szerintem  értette.

Hirtelen megzizzent Verd telefonja és a mosoly eltűnt az arcáról és gyorsan írni kezdett.
Nem értettem mi történt de olyan erősen gépelt hogy szinte berepett a képernyő.

-Mennünk kell.- mondta  mire felállt az asztaltól és kivitte a tálcákat.
-Történt valami?-mert láttam hogy az arca egy kicsit ilyett volt.
-Gyere hazadoblak.-mondta mire kinyitotta elöttem a kocsi ajtót.

Mikor beszáltunk a kocsiba Verd eléggé kapkodott es az ijetség helyett már azt láttam hogy ideges lett. Hiába volt feszült áthajolt felettem és az volt az első hogy be kösse a biztonsági ovem. Gyorsan de biztonságosan vezetett , hiába mentünk vagy 150 el tok nyugodtan meredtem a tájra.
Mi előtt  oda értünk hozzánk elő akartam venni a kulcsom de sehol se találtam .

-Ah ezt nem hiszem el-motyogtam- nem találom a kulcsom.-jelentettem ki.
-Hivd fel anyukád hogy engdjen be.-mondta.
-Nincs itthon üzleti úton van holnap reggelig szóval kétlem hogy be jutok .-mindtam idegesen mire csak annyit éreztem hogy beindította a kocsit.
-Te meg mitcsinálsz?
-Nem foglak itt hagyni az éjszaka közepén nem vagyok hülye .- közben kitolatott és elindultunk a másik irányba.
Most az egyszer eggyet értettem vele mert nem szívesen fagyoskodok az utcán .

Csak mentünk mentünk és mentünk. Szinte már azt hittem elrabol mire egyszer csak megálltunk egy hatalmas háznál.

-Gyere-pattant ki a kocsiból Verd majd kinyitotta előttem az ajtót.
-Itt laksz?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Nem Kely elhoztalak egy ismeretlen alak hazához -nézett ram majd látta hogy egy percre megremulik szoval gyorsan közbe szólt mielőtt bármit mondok-Igen itt lakok- aztán egy nagy kulcs nyomott a kezemben.-a szüleim nincsenek itthon, a szobám fent a lépcsőn balra.
-Te hova mész?-kérdeztem.
-Nem sokára haza érek hercegnőm csak dolgom van.-majd rám kacsintott és beszállt a kocsiba és elhajtott.Blah nyálas duma.

Mikor kiakartam nyitni zárrol az ajtót már nyitva volt. Azt mondta nincs itthon senki(?!) Most mit mondok a szüleinek ? ,, Bocs a fiúk haza hozott és azt mondta jöjjek be és aludjak itt de o valahova elment" bakker ez nagyon hülyén hangzik ...
Hirtelen nyílt az ajto es eggyik haverja nézett ki.
-Verd hol van?-kérdezte a szőke srác aki elég furán nézett rám.
-Azt mondta nincs itthon senki , majd ezt kulcs csomót nyomta a kezembe.-feleltem Wao hat gratula ez meg szarabb szöveg , a srác egész végig a szemeimbe nézett ami elég zavarba ejtő volt.
-Hova ment?
-Azt mondta valami ,,sürgős "dolga van- tettem fel a kezeim.
-Ja értem - mintha szokásos lenne olyan lazán képzelte -gyere csak be -lépett bejebb.
-Verd nem mondta hogy van itthon valaki.
-Még csak most jöttem pont most akartam írni Verdnek hogy itt alszom van kulcsom ezért tudtam bejönni .-nézett rám srác.

Mikor beléptem egy palota tárult meg előttem, nagyon szép hazuk van , mondjuk abból a BMW-bol sejthetem amivel járkál .

-Na és hogy hivnak?-kérdezte a srác kedves hangon.
-Kely.-mondtam neki vigyorogva.
-Én Szelfer vagyok rövídítve Szelf.
- teljesen más volt mint Verd ,ő sokkal kedvesebb volt , Verd meg hát néha az agyamra ment már, najó nem csak néha.

-Szeretnél tv-ni?-kérdezte Szelf lehuppanva a kanapéra.
-Nekem mindegy- aztán én is oda ültem mellé.
-Megy a Csillagainkba a hiba- nézett rám olyan csajosan mire elröhögtem magam.
-Nem megy valami más ? Nem rajongók annyira azért a filmért mint a többi csaj.-néztem eá furán mire ő a kezét a mellkhasára szögezte olyan meghökkentöen.- Most mi az ? Az egész csak meg van játszva meg a sztori is tok gaz -majd bólintott egyett mintha igazat adna .
-Megy még a Mamma Mia meg a Transformens.
-Transformens-visitottam fel hirtelen.
-Szoval te inkább fiús típus vagy.-nézett rám.
-Nem fiús , csak sokkal értelmesebb -védtem meg magam .
-Persze értelmesebb átalakuló kocsikat nézni mint két tini szerelmet- probalta komoly árvák végig mosnak de elnevette magát mire én is fel nevettem .

az egyik szünetben miközben épp ezerrel bombáztam a kérdéseimmel a filmmel kapcsolatban miközben elment és csinált popcornt meg hozott kólát . A film eleje elég izgi volt csak annyira fáradt voltam hogy hátra döltem a kanapén és behunytam a szemem . Próbáltam ébren maradni de ránéztem az órára és 23:54 -ér mutatott , azta mindent jól elment az ido .Rá pár percre nem bírtam tovább és feladtam a harcot minden tiszta sötét lett.
Ott elaludtam egy ismeretlen bunkó srác hazában és ismeretlen srác mellett . Szép volt Kely tapsot nekem .

Szerelmesen szeretveWhere stories live. Discover now