Ki a fontos?

240 5 0
                                    

Mikor Scottal kimentünk mindenki kérdezgette , hogy Na mi volt? Megfogtad a seggét? Legalább lesmároltad?
Mire mind a ketten nemmel válaszoltunk mert az gaz lenne ha azt mondanak hogy aaa csak párszor lefejeltuk egymást .

-Kelyyy-zökkentett ki a gondolat menetemből Aley.-Micheal kivel mennyen be?
-Öm, mondjuk Izay?majd rá néztünk de akkor úgy nézett vissza amolyan megöllek tenkintettel.
-Oké akkor Izay-majd ravaszan össze vigyorogtunk a barátnőmmel.
Miután bementek elkeztük számolni az időt.
-Szelf megtudnád mutatni hol a wc?-nézett kutya szemmekell Ame Szelfre.
-Aha fent a folyó végén balra.-mondta majd lazán telefonozott tovább.
-De tuti nem találom meg egyedül-kidől be ennek a dumának? Amióta itt vagyunk vagy Scottot nézi vagy Szelfet. Majd Szelf felállt és felment vele láttam , hogy mikor rám nézett megforgatta a szemét es mosolygott eggyett amin elröhögtem magam. Mindenki fapofával nézett kicsit gáz volt.
3 perc telt el de Szelf sehol.
-Már csak 4 percetek van-ordította Aley.Elég vicces mennyire élvezi ezt a játékot.
Kimentem a konyhába keresni valami innit mert kint csak pilya van.
-Bhu-mondta valaki mire felsikitottam.
Hirtelen megfordultam Scott állt velem szembe megjobban megugrottam.
-Jézus-majd a kezem a szivemre tettem erre ő elnevete magát .
Egy kicsit hátrébb tólva jeleztem,hogy elekeztem szédülni.
-Jól vagy?
-Szólj Szelfnek gyorsan!-majd felkapott és kimentünk.
A többieknek felse tünt , hogy én minyyárt ide hányok mert tovább ittak és hülyültek.
Az emeletre érve megpillantottam Szelfet ahogy a falnak dőlve telózik majd észre vett és oda futott.
-Mi történt?-kérdezte Szelf majd Scott letetett az öléből.
-Megint ugyan olyan roszzul vagyok mint Verd buliján annó- említettem fel a több mint 1 hónapja tartott bulit.
-Akkor is ittál valamit nem?-kérdezte aggódó szemekkel majd bementünk egy üres szobába valószínűleg vendég .
-Asszem egy vagy két pohár viszkit-majd megfogtam a fejem mert nagyon fájt-de akkor az miatt volt mert túl sok minden történt.
-Scott kimennél ?-Scott csak bólíntott majd kiment , de én hátra estem az ágyon és elájultam.

-Kely, Kely hallasz?-majd kinyitottam a szemem és megint az a gyönyörű két szempár fogadott.
Megpróbáltam felülni de nem ment.
-Meddig voltam ,,kiütve"?-kérdeztem tőlle mert nem sejtem mennyi lehet az ídő.
-Nyugi csak pár perc lehetett.-majd a hajamat a fülem mögé türte és egy darabig csak nézett meg vigyorgott.
-Szeríntem így nem kéne haza menned-majd megpróbált segíteni felülni.
-Köszi , és hát nem tudom anya aggódni fog, legalább akkor írok neki -majd a telefonomért nyúltam a zsebembe. Anya megértő volt , elmondtam az igazat és azt mondta nyugottan maradjak. Sose volt egy szigorú típus. Csak reggel korán haza kell mennyek mert vendégünk érkezik. Nem mondta ki szóval kicsit izgulok.
-Szólok a srácoknak hogy vége a bulinak és jövök-majd kiment én meg megnéztem addig instám.
Hamar vissza ért.
-Elmész fürödni?-majd leült mellém.
-Elmennék de nincs semmi ezen a ruhámom kívűl semmi-majd annyit láttam hogy bemegy egy másik szobába és kihoz egy nagy fekete pulcsit.
-Tessék ,meleg és még kényelmes is-majd rám kacsintott.
Miután megfürödtem ő már megcsinálta az ágyat.
-Ha szeretnéd alszok a másik szobába  de nem probléma-majd megvakarta a tarkóját.
-Öhm , nem szükséges-majd befeküdtem az ágyba aztán ő meg a fürdő felé vette az irányt.
-Egyébként cukin áll a pulcsim- majd megnyalta perverzűl a felső ajkát.
Kicsit elpirultam mert a pulcsi mellesleg nagy volt rám mert Szelf sokkal magasabb mint én és hát a vála is szélesebb meg persze ez férfi pulcsi.
Mikor kijött szerintem én elolvadtam.
Egy szürke rövid melegítő gatya és egy lenge szürke póló volt rajta.
Állati dögös volt.
-Akkor jó éjt -majd bele ugrótt az ágyba.
Én hátat fordítottam neki de éreztem , hogy hátulról átölel amítől a hideg is kirázott, majd közelebb húzott magához. Ugy éreztem magam mint valami kiskifli-nagykifli de aranyos volt .0

Mikor reggel felkeltem Szelf sehol.
7:30 volt mert igy tettem az ébresztőt hogy 9-re haza érjek.
Felültem az ágyra majd aztán lefelé vettem az irányt, hogy megtaláljam Szelfet. Hangokat halottam a konyhából így hát arra mentem.
Majd mikor oda értem akkor ott állt az asztalnál amin rajta volt egy tál palacsinta és rám vigyorgott.
-Jó reggelt-majd oda mentem mellé.
-Nekd is,mikor volt erre időd?-nagyon szépen meg volt terítve egy szivecske volt a tányérban.
Nem gondoltam volna , hogy ő egy ilyen romantikus fajta.
-Hát egy kicsit korábban keltem-majd megvakarta a tarkóját.-kb 1 orával hamarább -majd csak vigyorgott és kihúzott egy széket azzal jelezve , hogy üljek le.
-Mhhh ,ez nagyon finom-mondtam majd mégeggyett haraptam a palacsíntába.
-Annak örülök-majd ő is evett eggyett.

Miután befejztük az evést felemeltem, hogy átöltözzek. Mikor levettem Szelf pulcsiját mégegyszer beleszagoltam mert olyan jó illata van. Majd felvettem a tegnapi ruhám. Amikor leértem Szelf már a kanapén ült és félig csúkva volt a szeme. Látszott rajta hogy fáradt volt. Gondoltam megijesztem így apró léptekkel a elé osontam , hogy lássam majd milyen képet fog vágni.
-Meg ne próbáld-sutogta Szelf mire megijedtem,hogy fent van. Majd kinyitotta a szemét és az ölébe húzott és csikizni kezdett.
Miután leállt vele mert annyira sikítottam meg már folytak a könnyeim majd közel hajolt.
-Nagyon szép vagy-majd mégközelebb hajolt majd én is egy kicsit és bumm lesmárolt. Ez ezerszer jobb volt a múltkorinál.
Hirtelen ezernyi pillangót éreztem a gyomromba. Ez más volt min Verdnél valamiért nála jobban izgultam és élveztem.
Majd megfogott és hátradöntött a kanapén. A kezét becsúztatta a polóm alá de nem vitte se feljebb se lejebb. Éreztem , hogy nem akar most többet mint ,hogy csak ez rólunk szóljon es hogy az övé legyek.
Majd megszólalt a telefonom és sajna abba kellett hagynunk.
-Szia anya ,igen?-majd felültem és Szelf magához húzott. -Ő várj megkérdem-majd felé fordultam-anya azt mondta értem jö és hogyan milyen utca ez pontosan?
-Willshmit , és a házszám 23 -majd cukin rám mosolygott.
Elmondtam anyának ő pedig elindult értem.

-Hát nekem mennem kell-haraptam bele az alsó ajkamba.
-Oké de Kely.. -majd megvakarta a tarkóját- Ahh hol is kezdjem.. nagyon de nagyon rég óta tetszel és mikor össze melegetettek Verdel nagyon ideges lettem és próbáltalak elfelejteni de nem ment, és én nagyon... -majd itt vett egy mély levegőt látszott rajta,hogy izgult és én is totál elvörösödtem-Nagyon szeretlek és lennél a barátnőm?-mondta ki gyorsan.
Nem tudtam megszólalni csak mosolyogni tudtam. Ha jobban átgondondolom muszaly bevaljam magamnak ,hogy régen is figyeltem öt meg féltékeny volt amikor azzal a lánnyal volt es igazából ahhh kurvara bejön , majd a nyakába ugrottam.
-Igen-súgtam a fülébe.-Majd hétfőn találkozunk.
Majd magához húzott és adott egy hosszú csókot. Majd megöleltem és kimentem. Anya már ott várt a kocsiba.

-Szia szivem -majd egy puszit nyomott az arcomra-történt valami?-mert szerintem látszódott hogy fülig ér a szám.
Majd szóról-szóra minden elmeséltem anyának aki megölelt és azt mondta,hogy örül neki és várja szivesen hozzánk bármikor.
Majd bealudtam a kocsiba és a ház előtt ébrettem.
Majd kiszáltam ,hogy befelé induljak de anya megfogott.
-Kicsim..-majd vett egy mély levegőt-már hiányoztál neki.
Majd nem értettem miért mondja ezt és éreztem ,hogy nyítodik mögöttem az ajtó majd megforultam ,hogy megnézzem hogy ki az de akkor lesokkoltam. Nem tudtam mozdulni. Csak ott álltam egy helyben és őt néztem.
Uristen...

Szerelmesen szeretveWhere stories live. Discover now