Eltaszítva

285 7 0
                                    

Mikor kinyitottam a szemem két gyönyörű zöld szempár nézett. Basszus mennyire fáj a fejem.

-Kely-szólt hozzám Szelf.
-Mi történt?-ültem fel az ágyról a fejemet fogva.
-Elájultál.-mondta kicsit ilyedve-Jól vagy??
-Aha asszem-nagyon szédülok de ha említem csak jobban fog aggódni..
-Kész vizet? Vagy ennit? Vagy jég kéne vagy ta..-hadart gyorsan.
-Nyugi jól vagyok-vágtam a szavába.
Láttam ,hogy egy kicsit megkönnyebült.
-Mennyi az idő?
-22:10 perc-mondta miután az órájára nézett.
-Jézus ennyit voltam kiütve...
-Igen, de tuti jobban vagy?-nézett rám még mindig féltve.
-Jól vagyok-most már annyira nem is fájt a fejem.-Te egész végig itt voltál ahelyett hogy lent buliznál?
-Te most fontosabb voltál-nézett rám zavartan majd inkább a földet kezdte el pasztázni.
-Köszönöm-majd megöleltem, éreztem rajta hogy egy másodpercre lefagyott de rögtön vissza ölelt.

Hirtelen két kopogást haluttunk mire bejött Verd.
Szelffel rögtön elengedtük egymást kicsit kínosan mintha semmi se történt volna .
-O netan megzavartam valamit?-kérdezte kicsit idegesen karba tett kézzel majd leült mellém.
-Nem -mondtam kicsit arébb csúszva.
-Na hercegnő mi a baj?-tette rám a kezét mire én feláltam.
-fejezd már be nem vagyunk eggyütt és hagyd abba ezt a nyomulást! Ki vagyok már tolled !-néztem rá idegesen majd kiviharoztam a szobából.

Mikor lementem keresni valami innit , még hangosabb lett a zene és egyre több idegen arc tűnt fel. Lehet bunkó. voltam vele de már elegem van ebből a ,,Hercegnő" dumabol meg a sok nyálas boktol.
Bementem a konyhába aztán levettem a polcról egy üveg vizet de amien szerencsés vagyok kiborítottam. Basszus csak én lehetek ilyen ügyetlen?Kerestem valami ronygyot amivel feltörölhettem . Szó szerint mindent átnéztem de sehol sincs ! Ezeknek nincs egy kicseszett rongyuk? Mivel törlik fel a vizet ? Pénzel ?!

-Szia segítsek?-jött oda egy vörös hajú lány vörös testre simuló ruhába mert szerintem fel tűnt neki hogy nem boldogulok valami jól ..
-Szia , o most jól esne -mondtam mosolyodva.-Nem tudod hol lehet valami amivel feltudom ezt törölni?
A lány egy kicsit gondolkozott majd kinyitotta a csap alatti szekrényt és kivett egy piros szivacsot majd felé nyujtotta.
-Köszike, de honnan tudtad ,hogy ott van?-néztem rá kérdően.
-Hát mivel a csap alá szoktuk tenni mis is ezért egy próbát megért-nevetett fel.
-Amugy Kely vagyok-nyujtottam felé a kezem.
-Én Izay-nyujtotta kezét mire kezet ráztunk.
-Leülünk valahova?
-Aha.-gyorsan mentünk keresni egy szabad helyet(vagyis amilyen gyorsan csak lehet ekkora tömegbe ).Szerencsére a kanapén volt hely ezért lehuppantunk.
-Izayyy -üvöltött oda egy ismerős mély hang, megfuroldultam és vajon ki sétált felénk?
Bazdmeg csak ez hiányzott..
-Szia tesó-mondta Izay mire felkaptam a fejem.
Hogy nem vettem észre? Mind ketten vörös hajúak kék szemüekaz arcúk is nagyon hasonlít. Lese tagadhatnák egymást!
-Óó szia kislány -kacsíntot rám Tét mire csak a szemem forgottam.
-Tét fejezd már be!-szolt rá Izay.
-Szóval a tesód?-húztam fel a szemöldököm.
-Aha -vágta rá egy szem forgatásnál aztán annyit éreztem ,hogy VALAKI leül mellém és átkarol.
Én fogtam a kezét és levettem a válamról de ő vissza tette.
-Engedd el!-állt meg elöttünk Szelf mire Tét mégjobban magához húzott vigyorogva .
-Tét ez nem vicces ... nem hinnem hogy bejosz neki -mondta idegesen a testvére.
-Majd fogok- és rám kacsíntott, mire
feláltam a helyemről és Szelf mellé huppantam.
-Szálj le róla-mondta idegesen.
-Tesó ő nem a csajod-nevetett fel Tét.-Attól még nekem lehetne.-kacsinott rám.
-Nem vagyok a tiéd te barom!- majd felmentem idegeségemben a lépcsőn de Izay utánan jött.
-Mi van?-néztem rá.
-Nyugi csak szólni akartam hogy a tesóm egy igazi seggfej tudom de nem tudok ellene mit tenni bocsi-nézett rám Izay majd megölelt.
-Tudom , csak nagyon felcseszett már. és elegem van ebből a napbol és ebből a sok sráctol -Mikor ezt kimondtam Szelf jelent meg melettem.
-Jól vagy??-nézett rám Izay mert megint elevörösöttem és kapkottam a levegőt.
-Nyugi Kely-fogta meg a vállam két izmos kéz-gyere.
Aztán megragadta a kezem és behúzott a szobába szép lassan .
-Várjunk ugy nem akarsz..
-Nem nyugi-vágott bele a szavamba.-Nem olyan vagyok -röhögött fel.Aztán leült mellém és a szemembe nézett.Mire én kicsit zavarba jöttem bár nem tudom hogy miért mert ő csak egy barát.
Szelf kicsit közelebb csúszott épp csak centiket hagyva közben megérintette az arcom amitől kirazott a hideg .
-Most már minden rendben-aztán még közelebb csúszott. Épp anyi hely volt köztünk hogy levegőt tudjunk venni , de akkor ő közelebb csúszott és...

Szerelmesen szeretveWhere stories live. Discover now