A nagy csattanó

492 12 0
                                    

Mikor beléptem az osztály termünkbe szokásomhoz híven leültem leghátulra és abba renénykedve hogy senki ne üljön mellém. Nem sokkal rá belépett a tanárunk bemutatkozott meg a szokásos , aztán azt mondta ,hogy az eggyik régebbi tanítványa aki most végzős ,ebből a tárgyból fog érettségizni és átakarja venni az alapoktól fogva az egészet .
Mikor befejezte a Lerry tanár úr az elképesztő beszédet egy olyan személy lépett be aki a legkevésbé hiányzott. Mrs hányinger keleto, igen az srác aki ebédnél szépségemnek nevezett.Kicsit elképedtem de aztán egy szem forgatással arrébb néztem.

-Most pedig mindenki álljon párokba az első feladathoz- mondta Lerry tanár úr.
Nekem nem jutott pár ezért kicsi örültem .
-Kely  neked Verd lesz a párod ha nem probléma - mondta Lerry t. úr.
Mi? Ez egyeltalan lehetséges ?

Biztos hogy nem fogok együtt dolgozni azzaal a seggfej egoista Verddel vagy kivel.
-Tanár de his..-és itt a szavamba vágott valaki..
-Szia szépségem nem gondoltam volna hogy találkozunk még, csak reménykedtem- kacsintott rám majd lepattant mellém.
-Foglalt ez a hely-jelentettem ki vigyorogva vagy inkabb vicsorogva.
-Na és kinek úgy tudtam nics párod , vagyis rajtam kívül-kacsintott rám.
Wao ez aztán szar duma .
-Gyakorld még mert nem nagyon megy -veregettem meg a vállat biztatóan mire elsőnek furán nézett majd halványan elnevette magát.

Miután nagy nehezen kibirtam ezt az órát ki akartam menni az ajtón menekülni ettől az egésztől vagyis csak Verdtől , konkrétan egész órán bámult és ha oda néztem akkor nem elkapta a fejet hanem undorítóan mosolyogni kezdett meg hatással mi a száját , blah .
Pont ki akartam épp lépni utolsónak  valaki megfogta a vállam és vissza húzott a terembe.

-Lenne kedved ma eljönii egy moziba?-nézett rám.
-Mi? szosem lehet róla- tettem karba a kezem majd távozni akartam de akkor Verd vissza húzott . Mi ez valami bolha hogy ennyire tapad?

-Ha eljössz velem akkor többet hozzád se szólok , rad se nezek -kacsintott rám, aha és ezt most higgyem el neki?
-Na és ha nem megyek el?-kérdeztem komolyan keresztbe tett kézzel.
-Akkor egész nap rajtad fogok lógni , követni foglak és zargatni -
Mosolygott rám csábos an
-Akkor én meg feljelentelek-majd ki akartam indulni de megint vissza húzott .
-Na -nézett rám kutya szemekkel .
  - Az ajánlatod elég csábító- itt hagytam egy kis szünetet - de nem.-közöltem vele majd távoztam a teremből. Jézusom mi van ezzel a gyerekkel , nincs rajtam kívül vagy 20 ezer lány ebben a suliban ?

-Kelyy- ordibált a folyosó másik végéről Aley.- megyünk ma együtt haza?
-Hát nem is tudom , merre mész? -mi közben nyugottan feltettem ezt a kérdést megcsörrent a telóm.
~Ismeretlen Szám~

-Haló?-szoltam bele a tefonba.
-Hello mizújs?-szólalt meg  a telefonba gúnyosan .
-Honnan a francból van meg a teló számom??-tettem fel a kérdést ami kicsit megrémített.
-Megnéztem a naplóban a tanáriban mikor lekellett mennem a kulcsokért.
-Te nem vagy normális és már az agyamra mész.-vágtam bele a szavaiba.
-Ha eljössz velem moziba akkor békén hagylak.-felelte Verd.
-Még mindig a válaszom nem-mar teljesen ideges voltam.
-Biztos ?
-Aha-mondtam majd lazán letettem.
Épp meg akartam szólalni mikor
hirtelen megszólalt Aley telefonja .
-Halló-szólalt meg a barátnőm .
-Téged keresnek -adta át a mobilt.

-Látod minden hogy elérlek és nem hagylak addig amíg el nem jössz -vajon ki lehetett ? Az idegesítő Egoista Verd.
-Ez tudod hogy felér egy zaklatással?-mert már eskü kezd az lenni .
-Abba hagyom csak gyere el-felelte és még a telon keresztül is tudtam hogy mosolyog.
Átfutotta a egész dolog az agyamon .
Mi van ha tényleg nem hagy békén ? És mindenhova követ ? Kitudja mit derít ki rólam és a családomrol ? Mi van ha mindenkinek elmondja a suliba ? Ha elmegyek vele randizni mondjuk semmi nem lesz belőle , mert egy könnyen nem adom magam az biztos és legalább végre leszáll rólam

-Tényleg békén hagysz ha egyszer elmegyek? De csak egyetlen egyszer?!
-Hidd el én komolyan veszem az ígéreteim -komorodott el a hangja.
-Hétkot találkozzunk a buszmegállo elött ,moziba tuti nem megyek az túl romantikus lenne, étterem végképp nem max egy gyors kajalda az meg bele fér -mondtam.
-Rendben  még találkozunk szia.-tette le a telefont.
-ki volt az?- kérdesösködött Aley.
-Verd , azt mondta ha randizok vele örökre békén hagy-sohajtottam.
-Jujjj de cukki, vagyis csak az hogy randitok lesz-nyávogott idegesítő hangon Aley.
-Jézusom Aley semmi sem lesz, oda megyek iszunk egy kávét váltunk pár szót es annyi ,onnan elvállnak útjaink.-mondta kicsit boldogan.

Szerelmesen szeretveWhere stories live. Discover now