Szerelmes volnék?

236 7 0
                                    

18:01 van.
Ideje lenne indulnom Verdékhez ahogy megígértem neki.
Majd felvettem egy melegítő gatyát egy tríkóval.Minek öltözzek ki? Még épp hogy smink is van rajtam mert lusta voltam lemosni .
Elkezdett csörögni a telóm.Láttam hogy őhív.

-Szia kész vagy?
-Aha minnyárt indulok-majd letettem és lefutottam a lépcsőn. Felvettem a cipőm majd rohantam ki a házból .Ahogy kiértem a ház elé ott ált engem nézve ölbe tett kézzel.
-Azt hitted gyalog jössz hozzám?-nevett fel majd kinyitotta előttem az ajtót.
-Köszönöm-majd beszáltam.
Az autóba néztem az utat majd egy ídő után lecsukódott szépen lassan a szemem.

-Hercegnő-szólt egy mély hang,kinyitottam a szemem majd láttam ,hogy megérkeztünk.
Mikor beléptem a házba rögtön a konyha felé vettem az irányt egy üveg vízért.Mindig azt mondjak az emberek hogy érezd magad otthon nem?
Leültem  a kanapéra és elkezdtem kortyolgatni a vizemet.

-Na akkor mizu mostanság?-nézett rám majd lepattant mellém.
-Meg vagyok.., amugy ma az a csaj Szelf mellett, az ki is volt?-néztem rá ugy minta nem is érdekelne a dolog
-Nem tudom most láttam életemben először.-mondta röhögve.Ezen mi is a vicces?
-Szóval nem a csaja?-húztam fel a szemöldököm.
-Nem tudom...nem hiszem -majd elnéztem kicsit elgondolkozva.-Szelf szeret nyomulni de a kapcsolatait komolyan szokta venni általában -
Nagyon sokáig csöndbe voltam és kattogott az agyam ,gondolom ez neki is feltünt mert asszem mondott valamit vagyis a száját lettem fel le mozogni.
-Gyere mutatok valamit-majd megfogta a kezem és az emelet irányába huzott , bementünk egy szobába és becsukta az ajtót aztán oda ment a szekrényhez
-Meg is van -majd kivett egy gitárt és leült mellém.
-Te játszol?-néztem csodálkozva.
-Persze, előadjak valamit?-nézett rám.
-Ahaaa-majd közelebb csúsztam. Kissé gondolkodva de behangolta a gitárt majd nem sokkal rá játszani kezdett .

And I know she'll be the death of me,
At leastwe'll both be numb
And she'll always get the best of me,
The worst is yet to come

Byt at least we'll both be beautiful and stay forever you .This I know, this i know...

Megse tudtam szólalni. Ez elképesztő volt. Tökéletes hangja van. És azok a gödröcskék , elolvadok.
Hirtelen két kopogást halottunk majd bejött egy fiatal nő. Nem is tudtam hogy van nővére.. Mh miket tudok meg.

-Anyaa-nézett rá Verd.
Anya??? mi vann ő az anyja?
-Bocsi csillagom csak most értem haza és megakartam kérdezni kérsz e fagyit , de látom társaságod van , még hozzá lány-majd vigyorva nézett rám.
-Jónapot -integettem mosolyogva.
-Oo nem vagyok én olyan öreg nyugodtan tegézhetsz.-mondta a nő vigyorgva.
-Anya-mondta Verd égő arcal.
-Jaj nem is zavarok -majd kiment a szobából továbbra is mosolyogva.
-Aranyos -néztem Verdre miközben kuncogtam.
-Haha nagyon vicces de gyere csak ide-majd magához húzott és elkezdett csikizni mire kitört belőlem a röhögés.
Aztán hátra döltem és ő meg rám ,továbbra is csikizett mire valahogy én keztem el őt.
Majd rá néztem és abba hagytam. Hogy lehet ilyen aranyos??

Fogta a kezét és végig simította az arcomon. Szepen lassan végig vizslalta az arcom minden egyes pontját amitől zavarba jöttem és elakrtam nézni de akkor közelebb húzott és elsőnek habozott majd aztán finoman lassan megcsókolt.
A kezével megfogta a csípőm és mégközelebb húzott magához még mindig rajtam feküdve. Úgy tartott mintha egy porcelán baba lennék és bármelyik percben egy kisebb zajtól is eltorhetnek.

Aztán megszólalt Verd csengőhangja.
EZT NEM HISZEMM ELL MIERT RONTANAK EL EGY ILYEN AHW PILLANATOT?!

De várjunk csak .. mi most kajak smarultunk ?? Pont azzal a fiúval akitől év elején undorodtam és csak nélküle akartam létezni ? Most meg az minden vágyam hogy folyamatosan vele legyek ? Mi lett velem jezusom !

Verd felvette. Én is elővettem a telóm az pedig 19:20-at írt ki. Azta gyoran elment az ídő és a házin még nem is dolgoztúnk. Majd Verd letette a telefont és rám nézett.

-Szelf hívott.
-Miért?-néztem rá felhuzott szemöldökkell.
-Összeveszett a szüleivel és itt alszik, pár perc és itt lesz.-majd megvakarta a tarkóját zavarba esve.- De attól még maradsz?-majd ránéztem és felálltam.
-Nem akarlak titeket zavarni szóval..- mi előtt bele akartam kezdeni ö is felállt és elkezdett felém jönni.-tudod nekem..-majd eggyett felém lépett én pedig hátra.
-Igen?-nézett rám mosolyogva ,majd mégközelebb jött mikor hátra akartam lépni a falba ütköztem, ő mégközelebb hajolt,majd zavarba jöttem és gondolom elvörösöttem.
-Szeretem mikor zavarba jösz, még jobban ha tőllem.-rám nézett közel hajolt és ajka az enyémhez ért isment . A kezét a csípőmre tette, majd a másikkal a falnak támaszkodott. Majd hátrébb lépett.
-Holnap találkozunk-nyomott egy puszit a homlokomra.
Ez meg mi volt?? A-TYA-ÉG , elsem hiszem hogy újra megcsókolta bár nem tudom miérr vagyok ilyen boldog...
-Gyere hazadoblak-fogta meg a kezem.
Én még mindig azon a kicseszett tökéletes csókon agyaltam.

Mikor mentünk le a lépcsőn Szelf jött velünk szembe. Majd rám nézett és szerintem feltűnt neki hogy el van kenődve kissé a szajfenyem és tiszta pir az arcom .Majd rögtön köhíntett amint meglátta a kezünket.

-Ez meg mi?-nézett ránk csodálkozva.
-Hàt..-Keztem bele és elengedtem a kezet .
-Csak átjött házit írni-mondta Verd mire megkönnyebültem hogy kitutta magunkat magyarázni mondjuk ebből házi írás nem volt .. meg hogy nem olyan fiú ..
phff.
-Mondjuk nem mintha érdekelne- különösen fel röhögött majd felviharzott a lépcsön.

Ránéztem Verdre és mutogatta hogy ez mi vol?Mire csak sutogtam nem tudom.

Szerelmesen szeretveWhere stories live. Discover now