Mikor reggel beértem az osztályt teremben Aley rögtön oda rohant hozzám és megölelt
-Kelyy, milyen volt a randid ?-ugrált körbe Aley.
-Hát nem volt valami jó..
-Tényleg nem tetszett ?-sugta valaki ezt a fülembe.Amitol kirazott a hideg és szerintem a szivem is kihagyott egy ütemet.-Jesszus !Te csak ijesztgetni tudod az embert? -tettem a kezem a mellkhasomra a szivem dobogását érezve.
-Nem, csak jöttem szólni ,hogy ne felejsd el hogy ma eggyütt ebédelünk.
-Én is mehetek?-vágott szavavába Aley.
-Ha a hercegnő akarja a herceg bolodogan vár kastélyában -kacsintott rám majd távozott a teremből.
-Phuj-mondtam lazán megvonva a vállam.Mikor az osztályom többi tagja látta meg hallotta a drága Aley miatt , azt hogy ,, randink volt " Verddel, minden ki engem nézett főleg a lányok mert a fiúk leszarták és a telójukat nyomkodták .Mellesleg eléggé idegesítő volt az a sok szempár ami folyamatosan fel ala bámult valaki csak a szemet forgatta és tovább nézett más meg még el is mosolyodott gúnyosan . Hat itt se leszek valami népszerű ..
Ebéd szünetbe az udvarra mentünk. Egy nagy asztalhoz ahol már ott volt a csodas ,,Herceg "én leültem Verddel szembe Aley meg mellém.
De aztán feltünt Dani és Szelf.Dani leült Aleyyal szemben, Szelf meg mellém huppant le.-Sziasztok-köszönt Dani de főként csak Aleyt nézte amitől rögtön láttam rajta hogy elvarázsolodott
-Szia -rögtön vágta rá a barátnőm már félig elolvadva . Szerencse hogy Dani az mint az a másik .
-Mizu hercegnő ?- nézett felém Verd.
-Ugy volt hogy csak hárman ebédelünk-néztem ra felvont szemöldökkel.
-De te azt mondtad,hogy Jesont nem akarod látni azt nem mondtad, hogy Szelf meg Dani nem jöhet-vádaskodott ellenem .Most az egyszer végül is igaza volt mert Danival semmi bajom nem volt , Szelfet meg még birtam is.
-Oké mindegy.-mondtam halkan.
Majd neki kezdtük a kajanak . Mindenről volt szó . A foci csapattól kezdve egészen a German pékekig . Hidd el nem akarjátok tudni a lényeg csak annyi hogy elég érdekes dologokat tudnak a fiúk a jatekosokrol.
Sok irigylő tekintet nézett minket egész végig amiről próbáltam nem tudomást venni de egész nehezen ment ..
Szerencsére egész tűrhetően elmúlt az idő szóval mikor befejeztem mentem metekra és végre legnagyobb boldogságomra együdül. Végre magány és csönd. A folyosón sétáltam a teremhez valaki megfogta a csípőm és a szekrényekhez nyomott.-Szia Kely-kacsintott rám Jeson.
- Mi az mit akarsz ?-húztam fel a szemöldököm és próbáltam arrébb tolni de olyan stabilan alt ott hogy meg a 3. Világháborút is kibírna .
-Semmit csak látni akartalak, mert nem ebédelhettem veletek mert Verd ,,megtíltotta", de hogy miért azt nem mondta.-vonta meg a válát.Verd tényleg oda ment hozzá és a szemébe mondta , nem gondoltam volna. Azt hittem kitalál valamit amiért nem ér rá és nem tudnak kajalni .De úgy látszik tévedtem.
-Nekem órám lesz elengednél?-néztem Jesonra.
-nyomj egy puszit az arcomra -mondta csábítóan kutya szemekkel
-Biztos hogy nem.-tettem karba a kezem.Aztán Jason keze lejebb akart csúszni de annyira ideges lettem hogy nagy lendülettel arébb löktem és ott hogytam majd mentem tovább matekra.Ha lejebb tette volna a kezét akkorát behúztem volna neki hogy ott maradt volna a nyoma.
Amint vége lett ennek a 8 órás szenvedésnek ( azt hittem sosincs vége ) épp a suli udvarra léptem ki mikor Verdet pillantottam meg.
-Gyere hercegnőm haza doblak -oribált a kocsiból.Kb mindenki egy emberkent fordult felénk és minket nézett egyébként, áá biztos semmilyen lány nem fog ezek után utalni miután láttak a suli legmenőbb fiúával egy kocsiban lenni.Beultem mellé a kocsiba és elindultunk.
-Lesz hétvégén egy buli, nem jöttök el Aleyyal?-kérdezősködött.-mert láttam ahogyan Dani Aleyt nézte ebédkor.
-Most komolyan ?Csak miattuk?-néztem Verdre felhúzott szemöldökkel .
-Najó meg miattam is..-pirult el halványan amit még sose láttam tőlle.
-Elmegyek.. de csak egy feltétellell, Jeson ne legyen ott.
Majd megállt a házunk előtt és rám nézett.
-Most mi is a bajod Jesonnel?-nézett rám.
-Ezt most komolyan megkérded?-vontam fel a szemöldököm.
-Még mindig azon vagy kiakadva amit nálunk tett? Csak hülyült mondtuk már.
-Az nem hülyülés volt.-merett tekintetem Verdre.- Ha elmegy a buliba akkor én nem megyek.
-Mi?.. jo megmondom neki , de mit mondjak neki miért nem jöhet?-nézett rám gondolkodva.
-Honnan tudjam találd ki te.-vágtam rá majd ki szálltam a kocsiból.
-Vigyázz magdra hercegnőm, majd hivlak-mosolygott rám.
-Nem tudsz.. letíltottam a számod majd felhúztam védekezve a kezem és felröhögtem.
-Nem baj akkor is eltudlak érni bármikor.-kacsintott és dobott egy puszit majd tovább hajtott miután beértem az épületbe.
YOU ARE READING
Szerelmesen szeretve
RomanceTartalom: ,,Egy gimnazista lányról szól aki csak egy átlagos évet akart, de cserébe kapott olyasmiket kapott amikre sose hódolt" Egy kis részlet: -Tessék szépségem-nyujtotta felém a töri könyvem. -Nem kértem a segitséged - rámosolyottam gunyosan azt...