Yazın ortasında yağan bu yağmur göz yaşlarımı saklamak için mi yağıyordu yoksa o da bana bir şeyler hatırlatmak için mi uğraşıyordu?Hayatımda dönüm noktası olan anlar hep yağmurlu bir günde geliyordu başıma.Şimdi yağan yağmurda o dönüm noktalarından birini yaşadığımı hatırlatmak için mi yağıyordu?Yağmurlu bir günde kaybetmiştim annemi.Yağmurlu bir günde çocuk esirgeme kurumuna bırakılmıştım.Ve okyanus gözlü adam.Yağmurlu bir günde girmişti hayatıma.O gün beni düşmekten kurtarmıştı.Düşeceğim her an beni kurtaracağına öyle bir inandırmıştı ki beni düşüren kişinin o olacağı aklımın ucundan geçmezdi.Peki şimdi kime gidecektim?Her acımda sığınağım o olmuştu şimdi ise canımı acıtan o olmuşken ben kime sığınacaktım?Hissizliğe alışkın ruhum şimdi hiç bilmediği acılarla sarsılıyordu.Yıllarca acının her tonuna bulaşmış ben şimdi kalbimde kol gezen bu acıyı tarif edemiyordum.Ruhumu saran bu acının alevleri arasında yanan tek şey ruhum değildi kalan son umutlarım yanıyordu.İnanmaya yeni başlamış bir kızın güveni yanıyordu o alevlerin arasında.Acılarımın üstüne beyaz bir sayfa açtığımı düşünürken öyle şeyler yaşamıştım ki bir anda daha fazla canım yanamaz artık dediğim yerdeyken daha yeni başlıyormuş aslında her şey.O yanımdayken üzemez beni hiçbir şey derken beni üzen o olmuştu.Beni her zaman korur dediğim adam beni alevlerin içine kendi atarmış meğer.Ne çok şey öğrendim bugün.Ben bir gerçeği yaşıyorum sanmıştım bugüne kadar.Onun bana sunduğu her şey aşkı hisleri bakışları bana özel sanıyordum.Beni bu denli aşkına inandırmak için çabalamasının tek sebebi benim mutluluğum sanıyordum.Öyle değilmiş.Ben tüm gerçeklerimle onun yanındayken o bir yalanın içinde yaşatmış beni o geçmişten gelen aşkının zehriyle benim zaten bitmiş ruhumu mahvetmeye meyilliymiş.O benim için benzeri asla olmayacak biriyken ben onun kalbinde benzer birinin yerini tutuyormuşum.Yazık!Şimdi soruyorum sana okyanus gözlü adam verdiğin sözler,yaptıkların,aşk dolu sahte bakışların sadece ruhu kırık bir kızı değil her yanıyla eksilmiş nergis kokulu küçük bir kız çocuğunun da canını yakmışken nasıl yanmadı canın söylediğin yalanlarla zaten mahvolmuş bir hayatı ateşe atarken?
**********
Saatlerce dolaştım yağmurun altında.Hiç bilmediğim insanların yanından hiç bilmediğim hayatlardan geçtim.Eve gidemiyordum aslında nereye gitmem gerektiğini de bilmiyordum.Benim sığınağım,benim evim,benim hayatım okyanus gözlü bir adam olmuştu.Şimdi ondan gidince ruhum yönünü kaybetmişti.Bilinmezliğin getirdiği çaresizlik beni bitiriyordu.Bu bilinmezliğin içinde kaldıkça hayatıma yön veremeyecektim.Sanırım düşüncelerimde bana hak veriyordu ki saatler sonra geldiğim yer bir şeyler bilmeye ne kadar ihtiyacım olduğunun kanıtıydı.Bir yanım neden buraya geldin diye soruyordu.Haklıydı;Neden gelmiştim?Zamanında bana sana bütün gerçekleri anlatabilirim dediği için mi?Yoksa okyanus gözlü adamın figüranlık yaptığım gizemli geçmişinde onun da baş rollerden biri olduğunu hissettiğim için mi?Bunlar gibi yüzlerce neden sıralayabilirdim aslında ama tek isteğim bir an önce gerçekleri öğrenmekti.O yüzden bugün defalarca yaptığım gibi göz yaşlarımı sildim.Tekrar akacaklarını bilsem de kendimi güçlü durmaya zorluyordum.Duruşumu dikleştirdim ve derin bir nefes alarak zile bastım.Sanırım bugün sadece bir yüzünü gördüğüm gerçekleri tamamen öğrenmenin vakti gelmişti...
Herkese merhabalar.Biliyorum uzun zamandır buralarda yoktum en son üç bölüm üst üste attım ve onun üzerinden uzun zaman geçti.Ama bilenler biliyor ki bu sene sınava girdim okul dersleri etütler derken buraya hiç vakit ayıramadım ki beni en başından beri takip edenler bilir yazmak bana çok iyi geldiği için her fırsatta buraya koşup yeni bölüm yazıyorum.Neyse ki sınav artık bitti. Bende bütün senenin yorgunluğunu iki hafta içinde attım ve yepyeni aynı zamanda çok şaşıracağınız üç bölümle bomba gibi geri döndüm.Eskisi gibi bol bol yeni bölümler gelecek artık merak etmeyin.Eminim şu an hepiniz Deniz ve Alya arasında olanlara şaşkınsınız ki benimde kurgunun en başında daha ortaya çıkmayan bir çok şey var dediğim gerçeklerden birini daha öğrenmiş oldunuz.Daha sizi çok şaşırtacağım inanın bana.Umarım bölümleri beğenmişsinizdir.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Sizleri çok seviyorum yakında görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ(Siyah Serisi ~2~)(TAMAMLANDI)
Fiksi RemajaBir yanda annesi babası tarafından gözleri önünde öldürülmüş kimsesiz ve sevgisiz kalmış bir kız Bir yanda aile şefkati kalbinden bir an bile eksik olmamasına rağmen duygusuz olan bir adam... Hayat yine en kötü oyunlarını oynamış ve bu iki insanın h...