Pov. Claire
'Reece, jo dude wie zijn daar boven in jou kamer', hoor ik een bekende stem zeggen. De deur vliegt open. 'Ehm hey Claire', zegt Nathan ongemakkelijk. Ik glimlach en geef hem een akward knikje. Dan valt zijn blik op Melissa. Hij kijkt naar haar. Daarna naar mij. 'Wow, jullie lijken veel op elkaar', zegt hij. Ik kijk naar Melissa. We lijken eigenlijk ook wel veel op elkaar. Alleen ik heb lang blond haar en blauwe ogen. Zij heeft meer goudbruin haar met groene ogen. Maar ons gezicht is identiek. Grappig eigenlijk. 'Geen wonder dat we ook een tweeling zijn', zegt Melissa. Nathan kijkt ons aan en knikt. Nathan gaat naar haar toe en steekt zijn hand uit. 'Niet zo formeel', mompelt ze. Ze loopt op hem af en geeft hem een knuffel. 'Melissa', zegt ze grinnikend. 'Nathan'.'Kan ik jullie ergens mee helpen', vraagt Nathan. 'Nou ik heb geen zin om vannacht thuis te slapen, dus misschien...', zegt ik met een onzeker glimlachje. Reece zucht. 'Waarom slapen er altijd toch lekkere meiden in mijn huis', zegt Reece hoofdschuddend. Ik en Melissa wisselen een blik en lachen ons rot. Als we klaar zijn met onze gekke lach-aids kijkt Nathan ongemakkelijk onze kant op. 'Kom op, niet zo serieus', zegt Melissa en loopt naar hem toe. Ze komt heel dichtbij. Nathan die begrijpt de hint en wilt haar zoenen. Dan ineens rent Melissa weg. Lachend ren ik achter haar aan. Ze kijkt naar achteren en geeft Nathan een knipoog. Hij kijkt beduusd voor zich uit. Die blik maakt alles nog grappiger.
Ik zit op de bank. Verveeld speel ik met mijn mouw. Reece ziet het en loopt weg. Even later komt hij terug met een grote fles wodka en twee kleine glaasjes. Hij ploft naast me neer en schenkt de glaasjes vol. De wodka glijd naar beneden. Een heerlijk brandend gevoel vult zich in mijn lichaam.
Het valt me op dat ik Melissa niet meer gezien heb. Ik loop naar de keuken en kijk vies weg. Ik ga gauw weer terug naar Reece. 'Wat doen ze?', vraagt hij. 'Teveel', zeg ik kokhalzend. Hij grinnikt. Ik pak de fles wodka en schenk nog een keer in voor ons. Reece schud zijn hoofd van nee. Niets voor hem, om niet te drinken. Ik haal me schouders op en drink de twee shotjes op. Al gauw gooi ik er al meer achterover.
Pov. Reece
Claire gooit het ene shotje na het andere achterover. Als ze er een stuk of vijf opheeft zeg ik dat het genoeg is. Maar ja, een dronken iemand luistert niet zo goed. Op een gegeven moment pak ik hem af. Ze kijkt mokkend voor zich uit. Ineens voel ik Claire haar lippen op de mijne. Het voelt fijn en vertrouwd. Maar dit kan niet, ze is dronken. Ik zucht en laat los. Wanneer ze van mij afgaat grist ze snel de fles wodka achter mij en rent weg. Ik wil achter haar aanrennen maar ik struikel. Ik kijk om mij heen. Ik heb werkelijk geen idee waar ze is. Ik ren wat rondjes door mijn huis heen. Maar ik zie haar maar niet. In paniek ren ik naar de keuken. Waar Nathan en de tweelingzus van Claire heftig staan te zoenen.
Ik kuch een paar keer luid waardoor ze ophouden. Nathan wordt helemaal rood, ik kan het ook niet laten om mijn grijns te verbergen. 'Jo wat is er', vraagt mijn kleine broertje. 'Nou, een dronken Claire is net weggegaan met een grote fles wodka', zeg ik met een grote fakesmile. 'Shit', zegt Melissa. 'Oké, ik zoek ik huis, jullie buiten' zegt ze. We wisselen een blik en knikken. Buiten hoor ik een meisje gillen. Nathan en ik wisselen een blik en rennen op het geluid af. Ik tref een 23 jarige jongen die aan een naakt meisje zit. Ik sla die dude hard op zijn slaap. Hij ziet die niet aankomen en valt flauw. Ik pak Claire. Ik zoek haar kleren en doe ze bij haar aan. Haar string en jurk vind ik, maar d'r bh is nergens te bekennen. Zal wel. Ik kijk naar de jurk. Die is helemaal opengescheurd. Die kan ze niet aan. Ik doe mijn jasje uit en geef hem haar. Ik til de naakte Claire naar huis. Nathan die om de hoek aan het kijken was ziet mij met Claire in mijn handen en kijkt verschrikt. Snel rennen we terug naar huis. Melissa slaat huilend een arm om haar heen. We brengen haar naar bed. Mijn broertje slaapt in mijn ouders slaapkamer met Melissa. Dus ik heb drie keuzes om te slapen of waar Claire kan slapen. Op de bank, onze leren bank is chill, maar verschrikkelijk om op te slapen. Dus ik denk dat we beter samen in mijn bed moeten slapen. Ik leg haar in mijn bed en leg daarna voorzichtig de deken over haar heen.
Pov. Claire
Ik voel zijn lichaam. Ik voel elke spier, met mijn tong. Ik voel hem, hij voelt mij. Ik voel zijn lichaam bewegen op de mijne. Ik kreun.
Ik word wakker in een bed. Ik kan me niks herinneren van gister. Ik kijk naast me en zie Reece. Ik ga van het ergste uit en voel aan mijn lichaam. Ik hem nog wel mijn string, maar mijn bh. Die is weg!? Ik sta op en kijk ik de kamer. Ik zie hem gelukkig niet. Moet ik daar blij zijn. Ik hoor iemand zich uitstrekken en weet niet wat te doen. Ik ren snel naar het gordijn en sla hem om mijn lichaam. Reece doet zijn ogen open. Verschrikt kijk ik hem aan. 'Hey', piep ik. 'Ehm hey', zegt hij. Hij kijkt naar mijn verschrikte ogen. 'Rustig Claire, we hebben geen seks gehad', zegt hij. Ik zucht opgelucht.
Pov. Reece
Ik denk na over vannacht, dan bedoel ik niet haar aanranding. Maar waar ze vannacht over droomde. Ik hoorde elke kreun zich herhalen, als een echo. En ik vind het absoluut niet vervelend.
JE LEEST
Badboy vs Goodgirl
Teen Fiction(Voltooid) Een verhaal vol onverwachte drama, relaties en break-ups! En natuurlijk hele leuke badboys... ________________________________________ Pov. Claire Ik friemel aan de losse eindjes van mijn handtas tot ik aan de beurt ben. Nog maar een per...