Pov. Claire
Hij drukt een kus op mijn mond. Ik smelt vanbinnen maar herinner me daarna dat ik op het vliegveld ben. Beschamend laat ik los. 'En zouden jullie bij ons willen intrekken?', vraagt Reece onzeker. Ik kijk hem met grote ogen aan. Ik zeg blij dat ik het geweldig vind en hij wilt me een kus geven, voor zijn lippen op de mijne komen ontwijk ik zijn hoofd en geef hem een ongemakkelijke knuffel.
Mijn ouders roepen mij. Ik ga naar ze toe en zeg dat ik in Nederland blijf. Ze kijken me niet begrijpend aan. Ik schud mijn hoofd, ik heb geen tijd om het uit te leggen. Ik pak mijn tas van de controle band en loop achter Melissa, Nathan en Reece aan. Als we in de auto stappen. Vraagt Reece waarom we zo weinig mee hadden. 'We hadden niet genoeg tijd om in te pakken, dus besloten we daar wat te kopen, en later dat onze kamermeisjes het opsturen naar New York', zeg ik zacht. Hij knikt en doet galant de deur open van zijn auto. Tijdens het rijden plaats Reece een hand op mijn been. Ik sla hem weg. Hij doet het nog een keer en voel een vonk. Ik voel zijn handafdruk branden op mijn been. Deze keer laat ik hem zitten. Ik laat mijn hoofd naar achter zakken en ik sluit mijn ogen.
Ik hoor dat de auto stopt en open mijn ogen. Ik knipper een paar keer en stap uit de auto. Ik rek me en loop naar mijn deur. Ik wil mijn sleutel pakken en naar huis gaan maar bedenk me dat ik nu een tweede thuis heb. En dat mijn eerste niet eens meer van mij is. Ik zucht en loop om.
Ik kijk rond, wauw mijn nieuwe huis, opzich valt er niet veel aan te wennen want we waren al soort van samen in een huis de afgelopen weken. Maar nu is het for real. Toch zenuwachtig ga ik met mijn kleine koffertje naar een slaapkamer. Er zijn drie slaapkamers, die van Reece, Nathan en zijn ouders hun slaapkamer. Melissa en ik slapen samen in het bed van hun ouders. Daar leg ik mijn spullen op de tafel in de hoek. Daarna zet ik alles goed, wie weet hoe lang we blijven!
Na alles klaargezet te hebben besluiten ik en Melissa om naar het strand te gaan. Maar eerst kleed ik me om in mijn nieuwe bikini.
Melissa is hoe zal ik het zeggen, meer echt een badgirl. Ik heb haar letterlijk gesmeekt om niet iets te sexys aan te doen. Ik zei dat ze miss iets kinderlijks aan moest doen. Toen lachten we beiden hard. Maar ik denk dat ze dit badpak aan deedt gewoon om mij te pesten.
'OMG MELISSA!', gil ik haar aan. Ze kijkt me lachend aan. 'En dit, wat vind je dr van?', vraagt ze met een grijns op haar gezicht. Ik barst ik lachen uit en zegt dat ze zig moet omkleden in een van míjn bikini's. Uiteindelijk kiest ze er eentje uit en gaan we.
Ik kijk haar goedkeurend aan. 'You are looking good girl!', zeg ik hard. Melissa glimlacht naar me en geeft me een klein duwtje. 'Kom we gaan', zegt ze. Ik knik en loop achter haar aan.
Aangekomen op het strand zoeken we voor een plekje. Het is echt super druk en er is bijna geen plaats. Dan zie ik een plaatsje dichtbij het beachvolleybal. We leggen onze handdoeken neer en gaan liggen. Gelijk zie ik Melissa staren naar de boys die volleybal doen. Ik zeg er wat van maar Melissa haalt haar schouders op. 'Jij hebt toch met Nate?', vraag ik uiteindelijk niet begrijpend. 'Ja, maar dat betekent niet dat ik niet naar anderen kan kijken, hij is dr trouwens toch niet', zegt ze. Ik volg haar blikken. Mijn ogen scannen de boys. Uiteindelijk heeft eentje het door. Hij stopt de game en komt op ons af lopen.
'Nou dames, lekker aan 't gluren?', vraagt hij lachend. Ik rol met mijn ogen en kijk naar zijn lichaam. Not wrong!
"Claire doe normaal!"
Spreek ik mezelf tegen. Ik herpak me en zet een fake smile op. 'Waarom staar je zo dame, heb je soms honger in wat vlees?', zegt ze jongen grijnzend. Ik schud mijn hoofd. 'Ik wil wel graag meespelen', zeg ik grijnzend. De jongen had dat niet verwacht en kijkt me voor een seconde verwarrend aan. Maar herpakt zich daarna gelijk. 'Oké kom maar op', zegt hij uitdagend. Ik lach en trek ook Melissa van haar handdoek. 'Kom op Melis', zeg ik als ze tegenstribbelt. 'Srry Claire, het is nou eenmaal leuker om naar leuke jongens te kijken dan om met ze mee te spelen', zegt ze lachend. Ik kijk haar smekend aan en tover zelfs mijn pruillip tevoorschijn. Ze lacht en staat op.
Na het spelen heeft de jongen ons uitgenodigd om wat te drinken in een cafeetje. De jongen zijn naam is Jackson en hij is 21 jaar, 3 jaar verschil dus eigenlijk. Melissa zegt dat ze naar de toilet moet en wenkt mij om mee te gaan. Ik kijk haar aan en begrijp wat ze wilt; praten.
'Wat is er?', vraag ik lichtelijk bezorgd. 'Zie je het niet?', vraagt ze. Niet begrijpend kijk ik haar aan. 'Wat niet?'. 'He likes you girl', zegt ze. Ik grinnik. 'Melis, ik kan niet', zeg ik spijtend. 'Jij hebt nog geen vriendje, dus jij kan lekker er op los flirten', zegt ze hoopvol. Ik lach en kijk haar aan alsof ze gek geworden is. 'Kom op, wij weten beiden dat je niet meer lang single bent, dus nu het nog kan, grijp je kans!'. Ik snap niet wat ze bedoelt en denk erover na.
Reece my boyfriend...
Klinkt niet slecht. Maar ik betwijfel of hij me ooit zou vragen. He is a Badboy, Badboy dont have feelings... we weten het allemaal.Zuchtend gaan Melissa en ik terug naar onze tafel. Ineens zegt Jackson dat hij me wilt spreken. We gaan naar een afgesloten ruimte. Hij loopt op me af en ik loop elke stap dat hij naar voren doet naar achter. Ik ben bang als ik de muur voel drukken tegen mijn lichaam. 'Hello Clairtje, herken je me? Van Vegas', zegt hij grijnzend. Ik kijk diep in zijn ogen en zie het, hij is het
Charlie!
JE LEEST
Badboy vs Goodgirl
Teen Fiction(Voltooid) Een verhaal vol onverwachte drama, relaties en break-ups! En natuurlijk hele leuke badboys... ________________________________________ Pov. Claire Ik friemel aan de losse eindjes van mijn handtas tot ik aan de beurt ben. Nog maar een per...