Pov. Claire
Aangekomen bij het strand kleden we ons om. Omdat Michelle een beetje preuts is heb ik haar een bedekt badpak gegeven. Roze wat overloopt in zwart.
Verder had ik nog twee bikini's over. Lise mocht kiezen welke. Ze koos voor een bikini van Calvin Klein. Mijn lievelingsbikini.
Dan was er nog eentje over, die had ik gekocht toen ik nogal dronken was. Hij is heel open. Ik schaam me niet voor mijn lichaam. Maar ik heb liever iets aan wat iets bedekter is. Maar ik heb geen andere dus ik heb geen keus.
Hij zit super lekker en is een beetje bloot, maar dan kan ik lekker bruin worden toch? Altijd optimistisch blijven... Nog één nadeel, als je aan het bandje trekt van mijn top vliegt hij uit. Maar zoals ik al zei, optimistisch blijven.
Tijdens het omkleden zijn Lise, Michelle en Reece al snel klaar. Maar mij lukt het maar niet de bandjes achter van mijn top aan te trekken. Ik kan er gewoon net niet bij! 'Hey Claire, ik en Lise gaan alvast een plekje zoeken, zie je zo', zegt Michelle. 'Oké', mompel ik.
Na nog vijf minuten later ben ik het een beetje zat. Ik doe de deur op een kiertje en kijk naar buiten. Geen spoor van Lise of Michelle te vinden. Alleen Reece, die voor me staat. 'Wat is er?', vraagt hij. 'Mijn eh, ik krijg me bikini niet aan', zeg ik. Hij knikt en gooit het hokje open. Ik pak snel mijn handdoek en plaats hem voor mijn lichaam. Daarna geef ik hem een harde tik. 'Wat dacht je wel niet!', zeg ik boos. 'Nou ja, ik dacht dat je eindelijk sex wilde', zegt hij. 'Nee! Help me gewoon met mijn top', zeg ik geïrriteerd. Ik draai me met mijn rug naar hem toe en zet mijn top goed. Hij zet er een strik in. Daarna gaan we opzoek naar Lise en Michelle.v
Als we eindelijk bij hun zijn leggen we onze handdoeken naast hun neer en gaan we liggen. Na een halfuur geklets en in de zon gelegen te hebben. Besluiten we een ijsje te halen. Lise neemt Aardbei en Vanille. Michelle neemt Chocolade en limoen. Ik en Reece nemen karamel zeezout en mokka.
Als ons ijsje op is besluiten we weer naar onze plek te gaan. Lise stelt voor om te gaan zwemmen in de zee. Terwijl ik, Lise en Reece gaan zwemmen, blijft Michelle op het strand om onze tassen te bewaken. Ik en Lise zwemmen ver weg. Daarna doen we een wedstrijdje wie als eerste bij Michelle is. Alleen wanneer ik een duik neem glijd zo mijn top van mijn lichaam. In paniek duik ik onder water en voel met mijn vingers of ik ergens mijn top kan vinden in het koude zand. Na een tijdje zoeken vind ik hem. Opgelucht haal ik adem.
Maar dan wordt hij uit mijn handen gegrist. Ik kijk achterom en zie Reece wegzwemmen met mijn top. 'Wilde je voor mij gaan strippen Claire', zegt hij met zijn vieze Pedo grijns. Ik kijk hem boos aan en zwem achter hem aan. 'Reece ik wil hem terug', roep ik boos. Hij zucht en komt naar me toe. Net wanneer ik hen wil pakken haalt hij hem weg. 'Oké, op een voorwaarde', zegt hij. Ik kijk hem vragend aan. 'Dat ik hem om mag doen', zegt hij weer grijnzend. Ik zucht en knik. Hij had het toch moeten doen. Zelf kreeg ik hen toch niet aan. Dus dit is een soort van akward win-win situatie, toch? Hij doet hem aan en ik draai me om.
Ik kijk in zijn ogen. Ze staan vol liefde en lust. Ik wil hem zoenen. Zo graag! Ik wil zijn houd op de mijne voelen. Ik wil mijn handen door zijn haren voelen. Ik wil zijn handen op mijn kont voelen. Ik wil...hem zo graag zoenen...
We komen dichterbij met onze hoofden. Dan komt er een stemmetje in mijn hoofd. 'Hij heeft vast honderden meisjes gezoend'. Ik kijk hem aan. Onze hoofden zijn nog maar een paar centimeters van elkaar verwijderd. Dan wenk ik mijn blik af. Dit kan niet. Ik duik weg, dit keer houd ik me top vast.
'Zullen we zo naar huis gaan', vraagt Lise. Ik kijk naar de zon. Hij gaat al bijna onder. 'Is goed, ik ga even omkleden, gaan jullie mee?', vraag ik. Ze knikken. 'Dan pas ik wel op de tassen', mompelt Reece. Ik doe alsof ik hem niet hoor en pak mijn spullen.
Bij de hokjes aangekomen kijken Lise en Michelle me apart aan. 'Wat is er?', vraag ik. 'Waarom heb je hem niet gezoend', vraagt Michelle. 'Wie?', vraag ik terwijl ik mijn wangen voel bloeien. Ze kijkt me ongeloofwaardig aan. 'Oké oké, ik dacht aan al die meisjes die hij hiervoor wel niet gezoend had', zeg ik beschamend. 'Ja, dan snap ik wel dat je dat niet gedaan hebt', zegt Lise waardoor we alledrie moeten lachen. 'Maar weet je Claire, The Goodgirl always falls for the Badboy, zo is het nou eenmaal', zegt Lise. Weer krijgen we een slappe lach. 'En misschien ook wel andersom', giechelt Michelle. Die zin blijft me achtervolgen. 'Wat als Reece echt gevoelens voor mij heeft', zegt het ene stemmetje in mijn hoofd. Maar dan neemt die andere het weer over: 'ja, zeker net zoals bij de vorige meisjes die hij gebroken achterliet'. Ik weet niet wat te doen. Maar het belangrijkste is dat ik een geweldige dag heb gehad met Lise en Michelle. Moeten we echt vaker doen.
Wanneer we ik weer ben bij Reece krijg ineens krijg ik een berichtje van Melissa.
Geïrriteerd sta ik op. 'Sorry ik moet gaan', zeg ik tegen Reece. Ik loop naar de deur en roep hard 'bye'. Daarna loop ik naar mijn huis.
Wanneer ik voor de deur sta adem ik diep in en uit. Daarna druk ik op de bel. Mijn vader doet open. Ik kijk hem aan. Ik kan er niet tegen, ik houd van mijn familie. Ik geef hem een knuffel en sluit mijn ogen.
JE LEEST
Badboy vs Goodgirl
Teen Fiction(Voltooid) Een verhaal vol onverwachte drama, relaties en break-ups! En natuurlijk hele leuke badboys... ________________________________________ Pov. Claire Ik friemel aan de losse eindjes van mijn handtas tot ik aan de beurt ben. Nog maar een per...