Pov. Claire
Ik word wakker met nog steeds een slappe lach. Gisteren zal ik nooit meer vergeten. Het was gewoon geweldig. Wat ben ik blij dat is dat op film heb staan. Is leuk voor onze kinderen.
WACHT WAT!? GATVER IK GA ÉCHT GEEN SEKS MET HÈM HEBBEN.
Tenminste... NEE ehm, NEE!
Ik schud mijn hoofd. Waar gaan mijn gedachten toch heen man. Ik herrinder mezelf eraan dat ik school heb. Ik race snel naar de douche en ik pak nog snel een handdoek mee.
Na het douchen stap ik de douche uit met een zucht. Ik hou echt zo van dat ding!
Ik doe mijn kamerdeur open en schrik me rot. Ik laat me handdoek bijna van mij lichaam vallen. Maar ik kan me net optijd weer in de realiteit brengen. 'WTF DOE JIJ HIER!? EN HOE KOM JE HIER!?', vraag ik verwarrend en gekwetst. 'nou, je raam stond nog open, en zie je die boom daar. Dus nou ja, zo kwam ik hier. En wat ik hier kom doen. Nou, ik zie dat ik net te laat was. Anders kon ik ook even douchen', zegt hij met een knipoog. Walgend duw ik hem mijn raam uit. Nou, niet letterlijk maar het lijkt er wel op. Ik doe mijn gordijnen dicht en ik kleed me om.
Pov. Onbekend
Ik ga haar vanmiddag bezoeken, ik heb haar zo gemist. Ik hou zó veel van haar. Ze was er altijd voor mij. En ik voor haar. Alleen die ene keer. Dat hij het moest verpesten. Hij heeft ons uit elkaar gedreven. Mama heeft zelfmoord gepleegd, wat was ik ook zo dom om haar kant te kiezen. Maar toch ben ik zo boos op hèm! Hij heeft mama buiten de deur gelaten. En ik ging met haar mee. Als hij dat niet gedaan had was ze nog onder ons. Ze werd langzaam gek in der hoofd. Ze had het moeilijk met mij. Ik was een vervelende puber. En moet je mij nu eens zien. Mijn geld verdienend met seks and other stuff. Ja, ik ben prostituee. Ik kom anders niet aan geld. En de boys betalen me zeer goed. Mijn artiestennaam is Bo, dat kan je makkelijk roepen als je opgewonden bent. Hij is kort, daarom. Maar daar ging het niet om, ik weet dat Claire me niet wilt zien. Maar ik hou van haar. Met heel mijn hart. Ik ging weg van haar, we waren zo close. Ik mis haar. Ik mis dat ze irritant tegen mij deed ik mia dat ik tandpasta in haar cola deed. Ik mis alle kleine dingen die zoveel voor mij betekenen.
Pov. Claire
Als in buiten voor de stoep sta zie ik dat mijn band lek is. Wat dus helemaal niet uitmaakt want ik ga altijd met OV. Ik zie Reece in zijn auto zitten. Als ik dichterbij kom zegt hij: 'nu je band lek is kan je met mij meerijden', en hij geeft me de mooiste knipoog die ik ooit gekregen heb. Ja, ik kan er gewoon niet omheen. Ik rol met mijn ogen. 'je hoefde me band niet lek te prikken, want ik ga toch altijd met OV!', zeg ik hoofdschuddend. Hij zucht. 'kom nou maar mee!', vraagt hij wanhopig. Iets TE wanhopig. Ik stap oogrolend in zijn auto.
Op school aangekomen ga ik bij m'n vriendengroep zitten. Iedereen kijkt me vragend aan. 'WAT?', vraag ik niet begrijpend. 'hoe is het afgelopen met Reece!' fluister-schreeuwt Michelle. Wat me trouwens opvalt is dat Michelle haar haar bruin is. 'heb je je haar geverfd?', vraag ik aan haar. Ze knikt. 'maar ga nou niet van onderwerp veranderen', zegt Lise lachend. Ik word rood. 'nou kijk, het was gewoon een normaal weekend', zeg ik doodnormaal. Als ik terug denk aan Peter met z'n apparaatje schuit ik keihard in de lach. Nu kijken ze me nog vragender aan. Als dat een woord is tenminste. Ik leg ze uit dat Reece ongesteld is geworden. Niemand snapt er wat van. Dus ik laat het filmpje zien.
Als het filmpje afgelopen is voel ik twee handen op mijn ogen. Ik draai me om. Hij is weg?! Of zij!? Hé? Ik snap hier niets van. Ugh, het was vast Reece. Geen zorgen maken Claire.
Pov. Onbekend
Als haar vrienden eten halen zijn, ga ik achter Claire staan. Ik ben zenuwachtig. Kan ik dit? Ik weet het niet. Zonder enige twijfel doe ik mijn handen op haar ogen. Wat heb ik dit gemist. Mijn lieve zusje...
Als ze zich wilt omdraaien ga ik snel weg...
Pov. Claire
De bel gaat en ik ga naar mijn les. Ik heb les met Nathan, hij is knap. Ik zeg eerlijk. Dus als ik geen zin heb in de les kan ik ook altijd gaan kijken. Oké, het klinkt redelijk raad eigenlijk.
Als ik het lokaal in loop zie ik dat Reece met mij les heeft. Ugh, helaas. Nathan moest zijn boeken nog ophalen. Dus die is later.
Ik ga alvast zitten. Naast mij gaat iemand zitten. Ik denk Nathan. Is leuk. Als Nathan even later binnenkomt kijk ik geïrriteerd naast me. Reece... 'ga please naast Grace zitten ofzo', zeg ik geïrriteerd. Hij verroerd geen vin. Ik zucht. Nathan vaat naast Grace zitten. Hij kijkt me niet begrijpend aan. Als of ik naast deze verrote meloen wauw zitten. Ik pak een kladblaadje en ik schrijf op:
Ik zal het even zo zeggen, deze verrotte meloen naast mij ging naast mij zitten. Echt kut, maar ja
Ik wauw hem dicht en ik schrijf Nathan op het briefje. Ik geef hem aan de persoon naast me. Hij weet wat hij moet doen. Hij geeft hem door. Zo gaat het de hele klas door. Totdat Nathan hem heeft. Hij glimlacht naar me. Wat me een warm gevoel geeft in mijn buik.
Terwijl ik kijk naar de leraar die lesgeeft zie ik in mijn ooghoek dat Nathan een jaloerse blik toont naar Reece. Reece mompelt "sukkel".
Ik ga me er niet mee bemoeien. Ik heb namelijk geen zin hierin.
JE LEEST
Badboy vs Goodgirl
Teen Fiction(Voltooid) Een verhaal vol onverwachte drama, relaties en break-ups! En natuurlijk hele leuke badboys... ________________________________________ Pov. Claire Ik friemel aan de losse eindjes van mijn handtas tot ik aan de beurt ben. Nog maar een per...