Meestal hoor je hierzo te zetten, ik wil mijn vader bedanken, mijn moeder bedanken en dan de hele familie opnoemen.
Maar ik ben gestopt mijn familie te vertellen wat ik doe. Ze willen weten wat ik schrijf, dat lijkt me niet zo een goed idee omdat ik 12 ben, ze zouden het niet begrijpen.
Hoe jammer ik dat ook vind heb ik niet meer nodig dan jullie steun❤️ ik kreeg vaak reacties met
"Wat een leuk boek!"
"Zo leuk ga door!"
"Love it!"
En dat soort dingen, en dat houd je op de been. En ik wil heel graag iedereen bedanken die op dit boek geklikt heeft. Het betekent veel voor me. En als je wilt weten waarom wil ik dat je bijzonder graag uitleggen.
Want je hoort wel vaker, volg me betekent zo veel voor me! En dat soort gekke dingen, maar voor mij is schrijven van boeken een uitlaatklep! Ik doe het al sinds ik nog maar 6/7 jaar oud was. En ik zou het super leuk vinden om het mijn werk van te maken. Echt ik droom ervan dat echt goede auteurs mijn werk bekritiseren! Het klinkt gek maar dat zou ik dolgraag willen. En dan is mijn uiteinlijke doel niet eens een boek uitgeven of veel geld verdienen, eigenlijk het enige wat ik wil is mensen die mijn boek lezen met passie! Ik zou er dolgraag gewoon een baantje naast hebben.
Oke genoeg gelult daarover, ik wil jullie allemaal bedanken! Heel erg!
daansuidgeest : heel erg bedankt voor het honderden keren lezen van mijn boek. En dat onze relatie uit meer bestaat dan alleen boeken is het belangrijkste voor mij. Je bent meer dan mijn lezer, my best friend😭💗
Ah oke, dus na dit lullen verhaal sluit ik dus echt mijn boek af! Nou, ik wil iedereen bedanken (nogmaals!😂❤️) en ben super blij met de 11k k die ik vnd heb behaald❤️
X Serena
29/7/2018
JE LEEST
Badboy vs Goodgirl
Teen Fiction(Voltooid) Een verhaal vol onverwachte drama, relaties en break-ups! En natuurlijk hele leuke badboys... ________________________________________ Pov. Claire Ik friemel aan de losse eindjes van mijn handtas tot ik aan de beurt ben. Nog maar een per...