Pov. Claire
Reece geeft mij een groot shirt van hem en gaat op mijn aandringen weg. Ik doe het grote shirt aan en loop naar beneden. Ik kijk op de klok en zie dat het 11:30 is. Ik heb blijkbaar erg lang uitgeslapen. Nathan maakt vier omeletten en serveert het met een buiging waardoor Melissa moet gniffelen. 'En hoe zit het tussen jullie?', vraagt Reece met volle mond. Ze kijken allebei onze kant op alsof er niets is gebeurd. Ik kijk Melissa verbaasd aan. 'Wat hebben jullie gister allemaal wel niet ingenomen', vraagt Reece. 'Kom op, doe normaal', zeg ik en geef hem een licht duwtje. 'Ik herinner me het niet', zegt Melissa beschamend. 'Wat is er allemaal gister gebeurd', vraagt Nathan niet begrijpend. Ik en Reece wenken een blik. 'Te veel', zeg ik. Melissa haalt haar schouders op en loopt weg. Daarna gaat ook Nathan weg.
Ik en Reece zitten ongemakkelijk aan de tafel. Opeens krijg ik een berichtje van Lise.
Ik kijk naar mijn scherm en voel me zo dom. 'Reece maak je klaar', gil ik en ik ren naar boven. Ik stap onder zijn douch en douch binnen één minuut mijn lichaam. Daarna sla ik een handdoek om mij heen en wil mijn kleren pakken. Die ik dus niet heb. Ik wikkel de handdoek strak om mij heen. Daarna klim ik uit de boom, snel vanaf de ene boom naar de andere door naar mijn raam. Die tot mijn grote opluchting nog open stond.Ik trek een bh aan en een nieuwe onderbroek. Daarna trek ik een strakke lichtblauwe slimme aan met een shirtje van Levi's. Uiteindelijk pak ik nog wat spullen en prop die in een tas. Daarna klim ik weer terug naar het andere huis.
In Reece zijn badkamer doe ik uiteindelijk nog een beetje make-up op. Ik loop naar beneden om te kijken of Reece al klaar is. Tot mijn grote opluchting is hij dat ook. Ik vraag aan Reece of Nathan niet mee moet. Hij haalt zijn schouders op en loopt naar zijn auto. Ik kijk hem scheef aan en loop achter hem aan.
Ik kijk op mijn telefoon. Het is al 12:00 ik zeg tegen Reece dat hij moet opschieten. Tien minuten later komen we aan op school.
Ik stap uit de auto en ren naar school, het is pauze en de dus de hele school was buiten. Ik werd gewoon de grond ingezogen van schaamte. Ik loop naar binnen en daar staan Carter, Kai, Lise en Michelle op mij te wachten. 'Hey', zeg ik ongemakkelijk. Lise komt naar mij toe en geeft mij een knuffel. 'Haha jij bent ook zo dom hè', zegt ze lachend. Ik grinnik en knik. 'Waarom ben je zo laat!', vroeg Michelle. Ik kijk moeilijk naar beneden en peg het hun uit. 'Holy shit', mompelen ze. Ik haal mijn schouders op en trek mijn vrienden naar een tafel en ik haal wat eten.
Na een paar minuten komt de conciërge naar me toe en vraagt of ik naar de directeur kan gaan. Ik knik en sta op.
Ik zijn kantoor wachten Reece en de directeur mij al op. Ik sta ongemakkelijk in de deuropening als zij het merken. 'Ga zitten', zucht de directeur. Ik schuif de stoel naast Reece naar achter en ga zitten, tegenover de directeur. 'Jullie waren de hele ochtend afwezig', begint de directeur. Ik knik. 'Het spijt me meneer, we dachten dat het weekend was', zeg ik ademloos. 'Ik had dit niet van jou verwacht Miss', zegt hij moeilijk. Ik tril een beetje, ik ben hier nog nooit geweest omdat ik iets gedaan had. Niet dat ik echt zo'n typische Goodgirl ben, of een Nerd. Maar ik houd mij wel aan de regels. Dus zenuwachtig, ja dat ben ik wel. 'Claire? Ga jij maar na de les', zegt de directeuren. Ik geef hem een knikje en wenk me tot Reece. 'Bye', mompel ik en ik loop weg.
Ik ga naar de les, ik doe de deur open, verontschuldig mezelf en ik ga naast Michelle zitten.
Na school hebben gaan Michelle ik en Lise naar mijn huis. Daar aangekomen bedenk ik me pas dat ik ruzie had. Ik wil wel iets leuks gaan doen met Michelle en Lise. Ik denk en denk. Dan valt mijn oog op de buren. Een grote lach/grijns verschijnt op mijn gezicht. Ik trek de meiden mee naar het huis. Ik bel aan. Reece doet open. 'Hey meiden, kan ik jullie helpen', zegt hij met een grijns. 'Niet ineens zo stoer gaan doen', zeg ik. Hij kijk me verward aan en haalt zijn schouders op. Ik duw hem aan de kant en loop naar binnen. Ik trek de meiden achter me aan en we gaan samen op de bank zitten.
Ik kijk de kamer rond. 'Waar zijn Nathan en Melis?', vraag ik aan Reece terwijl ik door mijn Insta scrol. 'Die zijn naar de Starbucks', zegt hij. Lise en Michelle giechelen. 'First Date', mompelen ze hard en enthousiast. Ik moet erom lachen.
Na een tijdje akward op de bank gezeten te hebben, zitten we te bedenken wat we kunnen gaan doen. 'Hey Girls, het is zo lang geleden dat wij echt ergens heen zijn geweest. POOLPARTY', gilt Lise. 'JAAA!', schreeuwen ik en Michelle.
Ik pak een badpak voor Michelle en voor Lise en mij een bikini uit mijn koffer, een meisje is op alles voorbereid! Ik pak ook drie handdoeken en wat geld. Daarna kom ik weer beneden. 'Come on! Lets go!', zegt Lise. 'Één probleempje we hebben geen vervoer', zeg ik. En ik kijk Reece lief aan met mijn zogenaamde puppy oogjes. Hij zucht en knikt. 'Alleen op één voorwaarde', zegt hij. Ik kijk hem nieuwsgierig aan. 'Dat ik mee mag', zegt hij met een brede grijns. Ik zucht en ik knik. Hij pakt snel een zwembroek en een handdoek en dan gaan we naar het strand.
JE LEEST
Badboy vs Goodgirl
Teen Fiction(Voltooid) Een verhaal vol onverwachte drama, relaties en break-ups! En natuurlijk hele leuke badboys... ________________________________________ Pov. Claire Ik friemel aan de losse eindjes van mijn handtas tot ik aan de beurt ben. Nog maar een per...