H22|✨

4.2K 108 38
                                    

Pov. Reece

Ze zijn al weg! Ik wil Claire, uh hun niet kwijtraken! In paniek kijk ik om mij heen. Ik wenk naar mijn auto en Nate rent achter me aan. Ik rijd met volle vaard naar het vliegveld. Alle boetes die ik nu oploop doen me toch niets. Ik rijd door rood en race met 45 km per uur over een weg van 20. Binnen een paar minuten zie ik al politie achter mij. Misschien had ik toch iets voorzichtiger kunnen zijn. Ik rijd door alsof ik het niet zie en wacht bij het vliegveld. Ik stap uit de auto en wordt gelijk aangehouden. De politie man zegt dat ik een boete heb van €278 (heb srs opgezocht! Is echt waar!) ik knik en zucht. Ik doe wat hij vraagt en mag gelukkig daarna weer doorrijden. Op normale snelheid rijd ik verder naar het vliegveld.

Daar aangekomen ren ik met Nate achter me aan, die me nauwelijks bijhoud. Ik ren naar de vertrekhal en kijk om mij heen. Nate wijst boven mij. Ik zie een bord met vluchten. Ik zoek een vlucht van rond 9u en naar New York. Mijn ogen schieten over het beeld. Uiteindelijk blijven mijn ogen hangen bij vlucht C134582 ik zoek op waar dat is. Ik kijk om mij heen. Dat is vlakbij! Ik ren en Nathan rent achter me aan. Ik ren door de beveiliging heen en ren naar van die poortjes (op Schiphol waar je je spullen checkt daarzo) ik zie Claire haar moeder door de poortjes gaan. Eenmaal daar geen weg meer terug. Claire staat achter haar en wilt erheen lopen maar ik roep haar naam. Nate roept ook Melissa. Zij draait zich ook om. Ik wil naar Claire toe rennen maar de beveiliging houdt me tegen. Claire rent naar me toe. Haar moeder probeert haar tegen te houden. Maar ze komt met Melissa achter zich aan naar me toe. 'Wat doen jullie hier', vraagt ze. De beveiliging laat me los en blijft achter me staan. Ik doe of de twee grote mannen achter me niet bestaan en vraag Claire onzeker of ze bij ons wilt wonen, met Melissa natuurlijk. 'Maar het kon toch niet?', vraagt Melissa verward. 'Ik dacht dat je echt wilde samenwonen', zegt Nate beschamend. Hij bloost en kijkt naar beneden. Ik schud mijn hoofd beschamend, wat is die toch een pussy man. Iedereen had gedacht dat Melissa hem gelijk gedumpt had. Maar in plaats daarvan lachte ze en gaf hem een kus.

Ik en Claire kijken elkaar lachend aan. Ineens valt het stil. We staren naar elkaar. Het voelt dat onze ogen elkaar doorboren. Haar prachtige blauwe ogen kijken in de mijne. Ineens komen onze hoofden heel dichtbij elkaar. Ik voel haar adem op mijn gezicht vallen en het voelt fijn.

Pov. Claire

Ik moet door een poortje lopen voor controle. Ik wordt door iets tegengehouden. Ik denk aan de nare herinneringen aan Amerika. Iedereen kent mij wel als "The Goodgirl". Maar ik ben niet altijd zo geweest! Eerst woonde ik in me eentje in een Penthouse in Las Vegas. Ik ging elke dag uit en kwam elke dag me bed uit met een jongen naast me.

Flashback

Ik trek mijn sexyste jurkje aan en doe weer eens mijn kilo Make-Up op. Heupwiegend loop ik door mijn penthouse. Alle rijke kakkers kijken mijn kant op. De boys staren me na. Sommige volgen mij. Ik loop naar de club onder het penthouse. Ik sla één shotje achterover en een boy geeft me gelijk nog twee. Gulzig sla ik ze achterover. Algauw plaats de jongen zijn hand op mijn kont. Ik draai me om en pak zijn hand. Ik trek hem naar een rustigere VIP plek. We gaan op een leren bank zitten en bestellen wat alcohol. Ik kijk om mij heen. Er zijn veel witte en zwarte leren banken. Sommige onder het sperma. En sommige net schoongemaakt. De mensen op de banken hier, gaan niet lekker thee drinken. Nee, wij doen het echte werk. Ik zie dat de jongen naast mij mijn blikken heeft gevolgd en kijkt mij geil aan. En daar gaat weer een dag van mijn nutteloze sexleven.

Ik word wakker van iemand naast me. 'Hey Bitch, hoepel op!', hoor ik een jongen hard zeggen. Ik doe mijn ogen open en kijk in de ogen van een harteloze lul. Ik geef hem een fake smile en trek mijn kleding aan die overal in de kamer verspreid liggen. Ik mompel 'lul' en vertrek zijn apartement. Ik pak mijn telefoon en bel een taxi. Die brengt me naar mijn huis. Als we er bijna zijn vraagt de Taxishauffeur aan mij hoe ik heet. Ik verklap hem mijn fake name Tara en hij herhaalt het geil. Ik schud mijn hoofd. Jongens toch. De taxishauffeur Josh rijd door als we vlak voor mijn penthouse staan. We rijden naar een krottenbuurt. Ik kijk om me heen. Er is niemand. Hm geil! Ik kijk Josh aan en hij tovert een grijns op zijn gezicht. Ik stap uit en hij doet hetzelfde.

Opgelucht sta ik eindelijk voor mijn penthouse. Nou, wat was dat een lekker potje ochtend sexs! Ik ga naar mijn kamer waar ik een lekkere grote pyjama uit een van mijn kasten haal. Ik trek hem aan en bekijk mezelf in de spiegel. Ik lijk fucking dik zo. Maar ja, Who Fucking Cares!? Er is hier toch niemand. Ik loop naar de woonkamer en ga lekker languit zitten. Ineens krijg ik een telefoontje van mijn vader. 'Lieveschat, we verhuizen samen met zijn drieën naar Nederland. Je verpest je toekomst zo', hoor ik hem uiteindelijk zuchten door de telefoon.

End Flashback

Als ik door het poortje wil lopen hoor ik mijn naam en ik draai mij om. Reece staat vastgepakt door de beveiliging naar me te schreeuwen. Ik ren naar hem toe en kijk ik zijn hemelse blauwe ogen. Ik voel hoe onze ogen elkaar doorboren, ik voel hoe hij steeds dichterbij komt. En ik doe hetzelfde. Onze neuzen raken elkaar en...

Badboy vs GoodgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu