- 6 -

224 25 2
                                    

A földön ülve számtalan gondolat kezdett önálló életet élni a fejemben. A zsebemből kiszedtem a összegyűjt képünket és azt nézve újra és újra lejátszódott az a pillanat és az előbbi vitánk is.

A kép láttán bevillant a tegnap estéből is pár jelenet.

- Elég volt ebből Matt..- vette el tőlem a poharat és az üveget is.

- Meny vissza a „nagy" barátaidhoz elvagy velük amint látom- feleltem gúnyos hangnemben amire csak egy morcos pillantást kaptam válaszul.

- Kelj fel haza megyünk- kezdet el felhúzni a székből

- Meny innen Taylor én meg vagyok egyedül is

- Na jó ebből elég.- egy hirtelen mozdulattal felrántott a székből és kezdet el húzni maga után az utcán le intette az első taxit majd a hátsó ülésre maga után húzva egy percre se engedte el a kezemet. Amikor a lakásunk elött álltunk a falnak dőlve néztem ahogy a kulcsát kereste.

- Remélem meg érte ezért elmennünk.- válaszoltam neki szárazon.- Én nagyon jól éreztem magam a vodka társaságában. Kérlek legközelebb is vigyél el ilyen fantasztikus estékre Taylor.- A végére az előttem álló fiú arcáról sugárzott a düh és láttam ahogy a szavaim hallatára egy jobban feszült meg.

- Na jó Matt.... Mi a fasz bajod van már megint?- kezdett el üvöltözni az ajtó elött.- Elmegyünk együtt, be mutatlak mindenkinek erre te szótlanul ülsz majd be vágod a durcát mert azokkal az emberekkel mertem beszélgetni akiket már több mint 10 éve nem láttam! És félre vonulsz hisztizni miközben segg részegre le iszod magadat. Vagy most mi a bajod?!

- Az hogy hirtelen felbukkan a nagy gyerekkori barátod és hirtelen teljesen elfelejtsz és hagyod hogy kisajátítson és hogy rád másszon.- kezdtem el egyre hangosabban beszélni-Ha élő pornót akarok nézni nem a kocsmába megyek el!- üvöltöttem rá amire hirtelen elmosolyodott és a végén el nevette magát.

- Te féltékeny vagy.- felelte mosolyogva.

- Nem vagyok az. És engem nem érdekel hogy mit csinálsz.- el löktem magam a faltól és nyomtam le az ajtó kilincsét hogy be mehessek végre.

- Egyik szavaddal ütöd a másikat.- jött utánam szorosan amikor hátra fordultam neki ütköztem a mellkasának. Fel néztem rá és bele néztem a szemeibe és abba a pillanatban nem gondoltam arra hogy milyen következményei lesznek annak hogy meg csókolom. Éreztem ahogy megfeszült egy pillanatban majd szenvedélyesen vissza csókolt. Csókolva próbáltunk a másikon felül kerülni az összes indulat egyre jobban kezd át alakulni szenvedélyé. Amikor elváltunk egy kis pillanatra levegő hiány miatt újra szenvedélyesen csapot le az ajkaimra botladozva kezdett el tolni a szobája felé meg nem szakítva csókunkat. A szobájába érve elkezdtem róla a felesleges ruha darabokat megfosztani. Amikor áthúztam a fején a pólóját ezzel egy pillanatra megszakítva a csókunkat.

- Matt... várj..-kezdte el mondani egy nyögés kíséretében amikor ép a nadrágjától próbáltam megszabadítani. Nem hatottak meg a szavai apró csókokkal kezdtem el behinteni a nyakát néhol megszíva a bőrét egyre lejjebb kezdtem el haladni. Amikor végig nyaltam a boxerén keresztül a férfiasságán egy férfias morgást kaptam válaszul. Gondolkodás nélkül vettem a számba a tagját és nyaltam végig a teljes hosszán. A makkját megszíva egy hatalmas nyögést váltottam ki belőle. Fokozatosan kezdtem el a fejemet le fel mozgatni a hosszán. Egyre több jóleső nyögés hagyta el a száját egyre jobban gyorsítottam a mozdulataimat és próbáltam az egész férfiasságát a számba venni. Ekkor egy hangos morgás kíséretében élvezett el a számba amit gondolkodás nélkül lenyeltem. Taylor egyik pillanatról a másikra emelt fel és lökőt le az ágyra, kapkodva próbált megszabadítani az én fölösleges ruha darabjaimtól is. Apró csókokkal kezdte behinteni a vállamat a hasamat és a v- vonalamat is. Egyre több nyögést hagyta el a számat amikor ő is végig nyalt a férfiasságomon majdnem elélveztem tőle. Egy hirtelen mozdulattal nyomta fel az első ujját miközben a bőrömet apró csókokkal és harapdálásokkal hintette be. A régi ismerős fájdalom ismét kezdet visszatérni próbált minél jobban el lazítani hogy később ne okozzon nekem nagyobb fájdalmat. Egy szenvedélyes csókot lehet az ajkaimra miközben csatlakoztatta az első ujjához a másodikat és a harmadikat is. Ezt olyan hirtelen tette hogy a szemeimben könnyek kezdtek el csillogni amit óvatosan a másik kezével kezdte letörölni őket. Amire már kezdtem megszokni az ujjait egyik pillanatról a másikra hagyta abba a tágításomat, és hagyott magamra egy kis időre. Egy óvszerrel tért vissza amit magára görgetve hatol belém. A hirtelen ért fájdalom miatt egy fájdalmas nyögés hagyta el a számat ezzel elérve hogy lassítson és bocsánat kérően kezdi a nyakamat csókokkal behinteni. A szobát egyre jobban kezdték betölteni a hangos nyögések és zihálások. Egyre gyorsabb tempót kezd el diktálni és a kezdeti fájdalom egyre jobban alakul át élvezetté. Minél mélyebbeket lökött annál többször találta el bennem azt a pontot ami a beteljesülés kapujába sodor minket. Itt ért el mind kettőnket az élvezetek beteljesülése. Mind a ketten lihegve, pihegve figyeltük a másikat amikor ki húzódott belőlem és az óvszert a kukába hajította vissza tér hozzám hogy egy utolsó csókot leheljen az ajkaimra. Így ért el minket egymás karjaiban az álmok világa.

Elveszett szerelem ( BEFEJEZETT )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن