Egy visszatérő álom kisért napok óta mindig ugyan az a pillanat és mindig vele.
Ahogy a karjaiba fekszek és át ölel el kap egy jól ismert borzongás. Olyan biztonságot ad mintha megvédene a körülöttem lévő rossz dolgoktól. A hajával játszok miközben a lemenő naplementét nézzük együt és várjuk az első csillagok megjelenését az égbolton.
- Így nem fogod látni a hulló csillagokat ha engem nézel.- Mosolyodott el
- Nem nézhetlek téged?-háborodtam fel egy kicsit hamiskásan amire rám pillantott és elmosolyodott.
- De, szerettem amikor titkon figyelsz engem.- simított végig az arcomon.- Úgy érzem ilyenkor hogy én jelentem neked a világot.
- Mert te jelented nekem a világot Daniel.- hajoltam az ajkaira és egy hosszú érzelmes csókkal pecsételtem meg ezt a pillanatot. Miközben felettünk az első hullócsillag hullót le az égboltról.
Az volt a kívánságom hogy bárcsak ez a pillanat öröké tartana.
Most mi maradt nekem?
Üresség és a kavargó emlékek.
Ezt érzem ahogy nézem a lemenő napot.
A kezembe a teámat szorongatva próbálom kizárni a összes gondomat és csak arra koncentrálni hogy mit is láttok éppen.
Majdnem 10 nap telt már el azóta hogy felébredtem a korházban és megkaptam Daniel levelé. 10 napja csak a kézirásátnézem és a sorait emésztgetem. Ha bár kívülről tudom a tartalmát mindig előveszem egy-egy érzékenyebb pillanatomba hogy tudasitsam magamba hogy ennek már örökre vége. Hogy kisírhassam azokat a könnyeket amik magukba foglalják az iránta való érzéseimet.
Miért fáj enyire az elengedés?
Miért kellet igy alakulnia?
Hogy lehetek enyire elcseszet?
Egyre nagyobb kétségbe esésbe estem és egyre mélyebbre löktem magamat.
A kezembe lévő bögre az egyik pillanatról a másikra adta meg magát a szorításomra.
A kezembe bele állok szilánkok ráztak vissza a valóságba.
- Jézusom Matt!- kiáltott fel Noah amint meglátta a véres kezemet.- Mi az istent csinálsz már megint?!
Szótlanul nézem ahogy a mellettem álló idegesen szitkozódó fiú befelé ráncigál hogy le kezelje a kezemet.
Már ép kötötte be amikor megtörtem a csendet.
- Szerinted megérdemled hogy boldog legyek?
- Matt mindenki megérdemli a boldogságot. Te is megérdemled.-fogta meg finoman a kezemet
- És mi van akkor ha én már lemondtam az enyémről? És feladtam az összes ilyen dolgot? – percekig csak a szemembe nézet majd sóhajtott egyet.
- Akkor az van hogy egy világi hülye vagy! Mert mindenki megérdemli ezt! És miért dobnád el ezt magadtól mint egy szemetet?! Matt ne legyél már hülye állj már a sarkadra és szedd már össze magad! Az elmúlt 10-napba sőt inkább az elmúlt több mint egy évbe olyan vagy mint egy vihar ami arra vár hogy lecsapjon. Labilis vagy, rideg és érzelemtelen az emberekkel, magadba fordultál teljesen. A barátaid a családod teljesen kivannak tőled mert kifordultál önmagadból. Egyre lejjebb csúszol a saját magad önsajnálatában! Daniel..- a nevét elég volt hallanom hogy a szívem hevesebben verjen- Szerinted Ő mit szól ezekhez? Te is tudod Matt. Aggódik miattad... úgy ahogy én is.
- Minek aggódtok?! te mondtad én csak egyre lejjebb megyek akkor mit számit nektek hogy hogy is vagyok igazából?!
- Tudod mi a legnagyobb problémád neked?!- a hangjában az élből tudtam hogy a nyugodt természetű Noah-t most idegesítettem teljesen fel.- Az hogy nem veszed észre magadat! Az hogy ez már nem normális amit csinálsz. Itt vagyunk mi neked, itt volt neked Daniel! Volt egy tökéletes kapcsolatod, barátaid, munkád, életed és te mit csináltál amikor valami rossz volt? Menekültél. De azt úgy tetted hogy próbáltál mindent felrúgni és felégetni magad mögött, csak tudod mi a probléma az hogy mások végig nézték és kétségbeesetten próbáltak neked segíteni de te őket is ellökted magad mellöl.-nézet hidegen a szemeimben végig.- Ott van Taylor szó nélkül befogadott, mindig szeretet téged, és sose hagyott el. Napról-napra törte össze a szívét melletted és miattad hogy elfelejtsen téged. Tudod milyen igaz ember ő az életedbe? Mások könyörögnének hogy legyen egy ilyen ember az életlében de neked az öledbe hullót és eltolod magadtól. Minden téren. És a legfájdalmasabb pontod Daniel.. Amennyire szereted még mindig ugyan annyira fáj neked a hiánya. Matt.. az élet nem csak örömből ál ott vannak azok a viták, nézet eltérések rossz pillanatok is ami mindenhol megmutatkozik. Mindenbe meg van a jó és a rossz is de ha csak az egyiket látnánk nem lenne valós az egész nem gondolod? Ezek teszik az emberi kapcsolatokat erösebbé mert ezek mutatják meg hogy mi menyire igaz és őszinte. Csak azzal marad meg akivel igazi. Matt térj egy kicsit észhez ha fontos neked még Daniel akkor küzdj érte. Ne engedd el.
- Noah én már nem tudom már hogy mit akarok nem tudom hogy újra tudnám-e vele kezdeni az egészet..
- Te hülye vagy!- csapot bele egy párnába- Egyre válaszolj-nézet bele a szemembe- szereted még? Ne néz el Matt,mond azt amit érezel most.-nézet rám szigorúan.- egy halk sóhajtás után válaszoltam
- Igen Noah. Szeretem még mindig, sőt felemészt a hiánya... az hogy sírva alszok el,,, az hogy az emlékeim már egy perc nyugtot sem hagynak nekem... Az hogy már semmi jogom sincs hogy hozzá érhessek hogy megöleljem és meg csókoljam,,, Azt hittem nem fog fájni az elengedés és az idő be gyógyítja a fájó szívemet és mindent. Hogy tovább lépek és boldog leszek.... Tudod azt hiszem igaz az a mondás hogy mindenki akkor tudja és tanulja meg mi menyire volt fontos és értékes mikor elveszti...
- Matt harcolnod kellene ezek miatt az érzéseid és magad miatt.
- Nem tudom Noah hogy lenne-e már értelme..
- Szeretném látni újra azt a boldog embert akit megismertem régen. Szeretném ha végre újra önmagad lennél és kijönnél ebből a gödörből amibe éppen vagy. Mert a boldogságot te is megérdemled.
Percekig csak néztem Noahra majd amikor megöleltem elmotyogtam egy köszönömöt..
Talán ez a beszélgetés kellet ahhoz hogy merjek változtatni a dolgokon és elindítson valamit az életemben újra.
Na jó sziasztok ><
Ez egy első sulis napi meglepetés juhu 😅🤗
Igazából Khm Khm ma en akkarlak meglepni titetek 😅 ( pedig ma nektek kellene engem 😅🤷🏼♀️ )
Becsszó jo irányba megyünk ígérem 🙏🏻🙏🏻
Szóval ne aggódj, bizz bennem ☺️🤗
ESTÁS LEYENDO
Elveszett szerelem ( BEFEJEZETT )
De TodoVajon létezik-e folytatása!!!! Csak akkor olvasd ha olvastad az előzményt is!!! Matt és Daniel boldogsága egyik pillanatra a másikra foszlott szét és tört össze. Nem állta ki a szerelmük az időt. Vajon Matt képes megtalálni megint az igaz szerelme...