#22-Walentynki cz.2

485 44 8
                                    

Pośmialiśmy się i Edd wyszedł.
Ja-To co Tomi?Spędzimy walentynki razem?~
Tom-ok,z tobą zawsze~
Ja-Yay!Wiedziałam,że się zgodzisz :3
Tom zachichotał,a ja w tym czasie wzięłam ubrania na zmianę.
Ja-Toooooom,możesz tym razem wyjść?
Tom-nieeee
Ja-plooosie :3
Tom-no dobra,ale chce coś w zamian
Ja-ok
Tom wyszedł,a ja się ubrałam.Zachichotałam,bo Tom zostawił u mnie swoją bluzę."Pożyczyłam" sobie ją....pewnie jej nie odzyska.Założyłam ją,pachniała Tomkiem (bądź co bądź to jego bluza xD dop.aut) i trochę alkoholem.Wyszłam z pokoju.Tomuś stał do mnie plecami.Postanowiłam skoczyć na niego.Wzięłam rozbieg i skoczyłam na jego plecy.
Tom-AAAAAAAAAAAA!!
Krzyczał jak mała dziewczynka,a ja się śmiałam.
Ja-HAHAHAHA!!!....Piszczysz jak dziewczyna...Haha...
Tom-[T.I]?!
Ja-no,a co?
Tom-osz ty!Jakim prawem mi skaczesz na plecy?!
Ja-moim,a teraz na dół!
Tom-ok....ale dostaje coś jeszcze (͡° ͜ʖ ͡°)
Ja-dostaniesz dwa buziaki,a teraz na dół :3
Tom-dobra,dobra.....ale pocałujesz mnie przy wszystkich
Ja-ok...
Tom zszedł ze mną na jego plecach na dół.Wszyscy na nas patrzyli.
Edd-co tu się dzieje?
Ja-Tom mnie znosi
Edd-a ten pisk?
Ja-Tomek piszczał
Edd-ok
Matt jak zwykle patrzył w lusterko,Edd nakładał na talerze śniadanie,a Tord mierzył Toma nienawistnym wzrokiem.Nic nowego.Tomek odstawił mnie na ziemie,a sam usiadł na krześle.Gdy chciałam usiąść,Tom złapał mnie za rękę i pociągnął tak.żebym usiadła mu na kolanach.
Tom-daj całusa-szepnął mi na ucho
Pocałowałam go.
~TimeSkip bo jestem leniwa~
Aktualnie siedze sobie z Tomem w parku.Skoro są walentynki,a my mieliśmy je spędzić razem i właśnie to robimy.Tuliłam się do Tomka cały czas.Niektórzy patrzyli na nas jak na ósmy cud świata,a inni z obojętnością.Niektóre dziewczyny wprost zabijały mnie wzrokiem,a Toma chętnie by zabrały.
~TimeSkip bo nie umiem nic opisać ;-;~
Wróciliśmy około godziny 21,poszłam do pokoju i przebrałam się w piżamę.Tom też się przebrał i przyszedł do mnie.Położyliśmy się,ja wtuliłam w Toma i zasnęłam.
______________________
Część druga walentynek :3 a ja teraz spadam,bo mnie boli gardło ^^ cześć (^.^)

Kocham Cię, potworku ||Tom x reader|| EddsworldOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz