Siedzieliśmy przy ognisku rozmawiając o wszystkim i o niczym.Tomek mnie tulił,Tord również,ponieważ siedział obok mnie.Położyłam głowę na ramieniu Tomka i zaczęłam odpływać do krainy Morfeusza.
P.O.V Tom (nareszcie :3 dop.aut)
Spojrzałem na [S.T.I],która spała na moim ramieniu.Wziąłem ją na ręce i wstałem.Gdy to zrobiłem Tord spadł z kłody.Zaśmiałam się i poszłem z moją dziewczyną do domku.Położyłem ją na łóżku i sam poszłem się przebrać.Wziąłem szybki prysznic i ubrany w bokserski i spodnie,położyłem się obok niej.Spała spokojnie,miarowo oddychając.Przytuliłem ją i sam zasnąłem.
P.O.V Edd
Siedziałem jeszcze chwile z Mattem i Tordem,dopóki Matt nie poszedł spać.Tord chyba postanowił zrobić to samo i skierował swoje kroki do domku.Ugasiłem ognisko i sam poszedłem.Umyłem się i położyłem się spać.
P.O.V [T.I]
Obudziłam się,jak zawsze,obok śpiącego Tomka.Wstałam i wzięłam bluzę Toma,białą pod koszulkę i czarne spodnie.Wyszłam z domku i poszłam nad jezioro.Po 5 minutach bezczynności,postanowiłam wrócić do tymczasowego miejsca zamieszkania.Otworzyłam drzwi i usłyszałam jęk (nie myśl o tym zboczuszku (͡° ͜ʖ ͡°)dop.aut) za drzwiami.
P.O.V Tom
Kurwa!Jeżeli to Tord to go zajebe!Drzwi się zamknęły i ujrzałem [T.I] w mojej bluzie.Popatrzyła na mnie i podeszła.Zaczęła sprawdzać czy nie jest złamany.
Ja:na szczęście nic ci nie jest-odetchnęła z ulgą-ale leci ci krew
Pobiegła po chusteczki i tak szybko jak poszła tak wróciła.Kazała mi odchylić głowę w dół i co jakiś czas pokazywać się jej czy czerwona ciecz przestała lecieć.
Ja:przepraszam-przytuliła mnie
Tom:nic się nie stało-odwzajemniłam przytulasa
Ja:stało,mogłam ci złamać nos-wiedziałem,że żałuje
Tom:ale nie złamałaś-szczerze się uśmiechnąłem
Wstała i przyniosła mi zimny okład na nos oraz namoczoną sciereczkę.Przemyła mi delikatnie miejsca w których były ślady krwi,a następnie przyłożyła okład z lodu.Wstałem i nadal przykładając lód do coraz mniej bolącego nosa,usiadłem na kanapie,a [S.T.I] ze mną.
________________
Przepraszam za długą nieobecność :< ale wena też chce mieć wakacje ;-;
CZYTASZ
Kocham Cię, potworku ||Tom x reader|| Eddsworld
FanfictionOpisu nie ma, książka zakończona -w-