6

756 58 5
                                    

pov. Newt

Razem z przyjaciółmi wróciliśmy strasznie późno do naszego miejsca pobytu. Dziewczyny i Minho oraz Magnus poszaleli na zakupach wczorajszego dnia. Leżałem jeszcze w łóżku, czekając jak Even wyjdzie z łazienki.

Kiedy zamykam oczy pokazuje mi się obraz chłopaka, którego wczoraj zauważyłem w galerii. Siedział on w kawiarni, najprawdopodobniej ze swoimi przyjaciółmi. Uśmiechał się szeroko i rozmawiał z chłopakiem siedzącym obok niego. Nie wiedząc czemu ten chłopak znalazł się w mojej głowie. Ale muszę go poznać. Nie wiem jak to zrobię, ale chcę i zrobię tego. Postaram się tego.

Następnie razem ze wszystkimi poszliśmy na plażę. W sumie mógłbym być dokładnie cały czas na niej. Znaleźliśmy idealne miejsce, rozłożyliśmy dwa jakby namioty, każdy ściągnął zbędne ubrania i leżeliśmy na kocu. Dziewczyny wraz z Minho poszli do wody, gdzie ja wraz z pozostałymi zostaliśmy jeszcze. Wyciągnąłem swoja komórkę i wszedłem znana aplikacje instagram. Następnie później zacząłem go przeglądać. Niestety nic nie znalazłem, dlatego postanowiłem pójść do wody, gdzie po kilku chwil dołączyła reszta i zaczęliśmy odbijać sobie piłkę. Naprawdę świetnie się bawiłem.

Kilka godzin później na plażę, niedaleko naszego miejsca przy była pokaźna grupa przyjaciół. Wśród nich zauważyłem tego chłopaka. Grupa rozłożyła się, dziewczyny położyły się na kocach i zaczęły opalać się, natomiast chłopcy ściągnęli bluzki i spodnie, a następnie ruszyli do morza. A niedługo później dołączyły do nich płeć piękna.

Razem z przyjaciółmi jeszcze przez długi czas zostaliśmy na plaży, dokładnie jak tamci. Przyszła nam ochota na zagranie w siatkę, wiec ustawiliśmy się, ale było nie równa, dlatego Even wraz z Magnusem poszli spytać się tamtej grupki czy ktoś chce zagrać. I znaleźli się chętni, jednak tamten chłopak razem z dwoma ciemnowłosymi woleli zwyczajnie sędziować.

Zanim zaczęliśmy grać przedstawiliśmy się i dopiero wtedy mogliśmy grać. Mogę powiedzieć, że kilka razy ja czy Magnus dekoncentrowaliśmy się najbardziej że wszystkich. Ale nie mam pojęcia dlaczego...

Po zagranych kilka razem rundkach gry, wszyscy razem stwierdziliśmy, że możemy się lepiej poznać. Dlatego usiedliśmy coś na kształcie koło i każdy z nas mówił kilka rzeczy o sobie. Na początku było w sumie niezręcznie, ale na szczęście jakoś nam poszło. Dopiero później było z nami na luzie.

Chłopak, który najwidoczniej wpadł mi w oko, wstał i skierował się na brzeg, gdzie mógł patrzeć w morze i jednocześnie mieć w niej zamoczone nogi. Również wstałem i podszedłem do niego. Stanąłem obok i sam również skierowałem swój wzrok na morze. Brunet spojrzał na mnie, otwierał wargi żeby coś powiedzieć, jednak szybko zamknął. Ani ja, ani on się nie odezwaliśmy. Tylko koło siebie staliśmy, czasem dotykając swoich ramion, patrzeliśmy na przeciwko nas, a także co jakiś czas skradaliśmy sobie nawzajem spojrzenia.

Tak w ogóle ich cała paczka jest tajemnicza, jednak chętna do zawierania nowych znajomości. Musiało być coś na rzeczy. Skoro życie to cała wielka tajemnica i na każdym progu znajdują się sekrety lub jakieś istoty, za którymi kiedyś chciałbyś żyły, ale były tylko w bajkach czy legendach. Moja paczka doskonale dobrze wiedziała, że istnieją nadprzyrodzone istoty.

Kiedy zaczęło się coraz bardziej ściemniać tamci, postanowili się zbierać się już. Pożegnali się i ruszyli w znanym dla siebie kierunku. My jeszcze trochę postanowiliśmy zostać. Położyłem się na kocu i wyciągnąłem telefon. Aby poszukać kilka osób poznanych dziś na instagramie.

Bardzo późno wróciliśmy do domu, gdzie każdy po kolei szedł wziąć prysznic, a następnie kładł się spać. Zanim zasnąłem dodałem jeszcze dzisiejsze zdjęcie, które zrobiłem podczas swej krótkiej przerwy od grania. Dopiero potem położyłem się i zamknąłem oczy.

Summer's Love  || NilesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz