pov Stiles
-Alec i Magnus są razem jak to cudownie. –odezwał się nagle Scott.
-Tak, to prawda. Pasują do siebie, mimo tych różnic. –powiedział Liam, który wraz z Brettem siedzą na ziemi w ogródku.
-Jak to mówią przeciwieństwa się przyciągają. –odezwała się Lydia, która robiła fryzurę Ali.
-Skąd wiedziałeś Stili, że są razem? –zapytała Malia, siedząca koło mnie.
-Przyłapałem ich, jakby li razem. –powiedziałem, wzruszając ramionami.
Dalej średnio brałem udział w rozmowie, słowa do mnie dochodziły, ale nie zostawiając tutaj długo miejsca. Chyba czas w końcu zdradzić blondynowi, kto jest jego wielbicielem.
-W takim razie co robimy? –zapytał Scott, patrząc na każdego. –Wyjawniamy prawdę o nas tamtej paczce?
-W zasadzie w tej sprawie mamy plusy i minusy. –odezwała się Izzy.
-Nasi zakochańce –spojrzała na Aleca i Isaka. – i przyszły również –tym razem spojrzała na mnie.- będą szczerzy ze swoją drugą połówką.
-Ale nie jesteśmy pewni czy możemy im ufać. Skoro sami coś przed nami ukrywają. –tym razem zebrał głos Theo.
I tak rozwinęła się rozmowa, na temat tego. Każdy podawał plusy i minusy tego, że sporo czasu na to straciliśmy.
Nawet nie wiedzieliśmy ani nie przyszło nam na myśl, że właśnie taka sama rozmowa trwa u paczki Newta.
pov Newt
-Ludzie musimy się w końcu zdecydować. –odezwał się Minho, który skończył chwilowe uniesienie. –Mamy rozumieć, że sprawa nie jest taka łatwa, mająca wiele plusów i minusów. Tak jak powiedzieliście, oni też mają tajemnice...
-Ale może jak my im powiemy taki sekret, to oni wtedy też powiedzą swój. –zabrała głos Teresa.
-Może, ale nie możemy aż tak gdybać. –odezwał się Frypan.
-No tak, ale jak nie powiemy to się nie dowiemy. –powiedziała Brenda.
-Chcę być szczery ze swoim chłopakiem. –powiedział Magnus, patrząc na pozostałych. –Wiem, że to nie jest łatwe, ale przez to nie jestem w stu procentach szczery z Alexandrem, ani Even z Isakiem. –dodał.
-Ma rację. –poparłem go z Evenem.
-W takim razie... -zacząłem.
-Powiemy im prawdę, jeszcze dziś. Teresa i Magnus znajdźcie jakieś miejsce, gdzie jest mało odwiedzane czy coś. –odezwał się Minho, swoim głosem przywódcy. Na co każdy przytaknął głową. A wspomniana dwójka ruszyła szukając odpowiedniego miejsca.
Byłem ciekawe co robi tamta grupka. A może wybiorę się do nich. Zrobić niespodziankę Stilesowi. Tak, to znakomity pomysł.
pov Stiles
-Czyli mówimy im o nas? –zapytał ostatni raz Scott.
-Tak. –powiedzieliśmy. Ale synchronizacja nam wyszła.
-No i postanowione. Powiemy im jeszcze dziś. –powiedział. –Możecie jak na razie się rozejść. Będziemy w kontakcie.
-W takim razie dziewczyny idziemy na zakupy!! –krzyknęła Izzy, po czym razem z Ali, Lyds, Malią wyszły z ogródku.
A reszta nawet nie wiem gdzie poszła. W miejscu zostałem ja wraz z Scottem i Theo. Chyba się domyślam, o co zaraz zapytają.
-Kiedy powiesz Newtowi, że to ty jesteś tym cichym wielbicielem? –zapytał Theo, czyli dobrze myślałem.
CZYTASZ
Summer's Love || Niles
FanfictionMiłość jest wśród nas. Love is love # 10holidays # 1void # 25newtmas # 25thiam # 18briam