10. rész

14 2 0
                                    


Logan Prise:

Mr. Shadow üzenetet küldött délelőtt, így jobbnak láttam, ha azonnal szólok Tomnak a fejleményekről.

- Tom figy... - még éppen hogy rá tudtam harapni a nyelvemre, amikor megpillantottam Ebit a gondnoki szobában. - Szia! Megleptél.

- Nem volt szándékomban. Az irattárat takarítjuk Dorisszal. Ő pakolt le ide a pokolba. – mondta, mire egyből a gépet néztem. Belül nevethetnékem támadt, amiért itt szopatja magát a leglassabb fokozattal.

- Tudod sokkal jobban haladnál, ha feltekernéd rajta a sebességet. – adtam meg neki a kegyelemdöfést és feltekertem a masinát. A cucc egyből felpörgött és zabálni kezdte a hulladékot.

- Isten vagy! – nevetett fel aranyosan, ami jól esett. Hiszen ez a lány jelenleg istenít engem. Csillogó szemébe nézve eszembe jut a tegnap esti dolog a konyhában... El fog borulni az agyam. Gyerünk L. válts témát, de nagyon gyorsan.

- Igazából a gondnok srácot keresem. Nem volt itt véletlenül?

- Se híre se hamva! És elhiheted, egy ideje már itt vagyok. – viccelődött, de tényleg unhatta az ittlétet, egyenesen mesélnek az arcvonásai.

- Öhm... a selejtezés mindig sok melóval jár, mindenhol papír hegyek, de nem találtál véletlen egy vastag borítékot a raktárban? Seattle-ös címmel van ellátva. – hirtelen figyelemmel kísért végig, amíg körbesétáltam a szobában.

- Seattle? – kérdezett vissza. – Nem..., úgy emlékszem nem, de találtunk néhány dugi playboy újságot. Ha esetleg hiányzik valakinek az urak közül megemlítenéd neki, hogy Doris a mosdóba pakolta. Bár előbb utóbb úgy is meg fogja találni a tulajdonos... - ez most komoly?! Tuti csak szivat! Hahó! Ezen nekem az életem múlik!

- Ebigale! Ez most fontos! Láttad? – két vállára tettem a kezem és kényszerítettem, hogy a szemembe nézve válaszoljon.

- Nem. Nem láttam a raktárban a Seattle-ös izédet.

- De elmondanád, ha láttad volna? – erősködtem.

- Valószínűleg. De ha nincs meg akkor miért rajtam keresed? Kérdezd meg Dorist ő dolgozik ott éjjel nappal. Ha ott van, akkor Ő biztosan tudja.

- Hmmm. Igazad van. – egy lejátszott mecset emleget... Már egy hete megkérdeztem tőle, hogy esetleg nem látta-e és azóta is minden nap bekukkantok hozzá, na.. szóval hátha. Értitek!

Ennek ellenére adtam a látszatnak és kimentem „megkérdezni". Amint beléptem a nénihez, már intett a fejével, hogy nem. Ennek ellenére beljebb jöttem.

- Segíthetek Mrs. Gean?

- Jaj aranyoskám, Ebi is segít, de már egy ideje eltűnt.

- Még a gondnoknál aprít. Akadt egy kis technikai gondja.

- Hát, akkor gyere. Több kéz, hamarabb kész!

- Milyen igaz! – mosolyogtam. A néni konkrétan felpakolt a létrára és kéregette le a cuccokat a polcokról. – Mondja, csak magának van bejárása ebbe a raktárba?

- Igen aranyom, bár sok tiszt megfordul itt. – nemsokára feltűnt a barna hajú társam és segédkezett. Amikor megelégeltük a munkát, körülbelül este nyolckor, elköszöntünk Doristól.

Minden jól alakult ma.. kivéve egyet. Semmit sem haladtam előre. Ki kell derítenem végre, hogy hol van az a szar.

*

Bad gameWhere stories live. Discover now