Ebigale Tompson:
Az egész délelőttöt a széken töltöttem.. Éhes vagyok és nagyon elültem a fenekem. A kezeimre már rá se merek nézni. Mivel Logan mérgében rakta rám, így túl szorosnak éreztem. A testem minden mozdulatára éles vágó fájdalom égett a csuklómba. És már az sem lepett meg, ahogyan éreztem lassú meleg folyadék csorgását végig az ujjaim felé, ahol végleg elvált az éltető vér testemtől.
Délután jött egy kis változás, ugyanis egy férfi mászott be az ablakon. Nagyon meglepődtem és egyből ki is szakadt az első mondat ajkaim közül.
- Segíts kérlek! – a férfi amint meglátta vérző kezeimet, egyből odatérdelt elém, hogy jobban megnézzen.
- A picsába! – szűrte ki fogai közül, majd felállt. – L! – szólalt meg hangosabban, mire a másik szobából kibújt az én rohadék rendőrtársam...
- A francba ember ki akarod véreztetni? – morgott rá. – Hozz valami kötszert! – Prise ahogyan jött, úgy tűnt el, majd tért vissza egy ládikóval.
- Intézem, te csak menj és vidd el Shadownak a könyvet.
- De..
- Theo! Csináld, amit mondok! Szólj a többieknek is! A Idahóban találkozunk.
- Oké! De a lány... - nézett rám újból.
- Nem fogom bántani! – nyögte Prise, mire mérgesen közbevágtam.
- Ja persze! Csak viccből folyik a vérem! – csúnya barna szemekkel néztem farkasszemet. Mit láthattam ebben a srácban, ami tetszett?! Csúf hiba volt...
*
Amint „Theo" távozott az ablakon, Logannel újra kettesben maradtunk.
- Mutasd a kezed! – intett.
- Menj a picsába! – mondtam és a fal felé fordultam. Nagy sóhaj hagyta el a száját, majd pedig meleg ujjak érintését éreztem a bőrömön. Egy percig csukott szemmel kárhoztam magamat, amiért jól esik érintése, de amint felocsúdtam, lábam életre kelt és futócipőm talpával egyenesen a gyomrába rúgtam. Prise felnyögött és éppen hogy el tudta kapni kezeivel az asztalt nehogy kiterüljön a földön. Hangos nyögése pokoli fájdalomról tanúskodott.
- Nincs kedvem játszadozni! Bekössem vagy nem? Felőlem maradhat így is a szentségit. – kiviharzott a fürdőbe és becsapta maga után az ajtót. Ekkor hallottam meg menekülésem legszebb hangját. A radiátorcső lötyögött a radiátorhoz csatlakoztatott csavarnál. Ez még jól is jöhet. Közelebb csúsztam a székemmel, és boldogan vettem észre, hogy könnyedén le tudom csavarni. Oké! A csavar lejött és arrébb húztam a csövön, hogy ne legyen útban. Cipőmmel megtámaszkodtam a radiátor oldalához, megmarkoltam mindkét kezemmel a csövet és teljes erőből feszítettem ki azt a radiátor lyukából, ahonnan ömlött a jéghideg barna víz. Fúj!!!!
Végül sikerült kiszabadulnom, habár iszonyatosan csípte a sebem a víz és a bilincs is a helyén maradt. Első menekülési utam az ablak volt, de azt nem tudtam kinyitni, így a bejárat felé rohantam. Túl későn... A fürdő ajtaja nyílt és konkrétan Logan izmos felsőtestébe ütköztem. Akarom mondani! Logan Prise izmos, zuhanyzástól nedves kemény mellkasába...
- Mi a? – csodálkozó arccal nézett rám, miközben keze a felkaromat szorongatta. – Te szétszedted a radiátort? – kezeimre pillantott és idegesen szívta be a levegőt. – Ügye tudod, hogy tetanuszt kell szereznem neked? – Berántott a fürdőbe a zuhanyrózsa alá. Ijedten sikkantottam fel, amikor a hideg vizet rám nyitotta. Lemosta rólam a vért, majd törülközőbe csavart. Pont úgy, mint azon az estén...
YOU ARE READING
Bad game
FanfictionBEFEJEZETT!! Mi lenne ha... Kedves olvasóm, mond, te mit tennél, ha az életed egyszeriben kifordulna a megszokott mederből? Persze ez lehet jó, mint például egy meglepetés...de sajnos nem ebben a történetben... Egy kedves pár hajnali sétájával kezdő...